COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, March 29, 2011

FREE Voucher Punyer Pasal!


Actually lepas balik dari wedding Zetty hari tu... belah malam tu aku ngan en. teman gie dinner sempena b'day en. teman.. tapi part tu aku citer kemudian laa.. sbb gambauuu lom copy sepenuhnya lagii..

Nie aku nak citer pasal Voucher percuma Mc Donald's nie!

en. teman yg bawak balik bende alah nie.. aku punyer lahh ingat ianyer dpt secara exclusive!  rupenyer hampehh... memang melambakk org dpt voucher nie yer!   

tamat tempoh by 31st March 2011
Yg aku nie plak semenjak dah pindah office baru nie.. memang jarang dah jumpa Mc'Donald.. ade lah outlet dia dlm KL sentral nun.. tapi so far aku tak terlalu lagi buat masa nie.. so en. teman biler dia bawak balik voucher nie aku pun puyer lah eksited. ingatkan dpt secara VIP.. dia dpt hari khamis voucher tuu.. so aku pun plan out lah nak pegi makan hari ahad pagi baru2 nie since validity dia tamat by this coming Thursday!

As usual on Sunday morning memang aku akan pegi ziarah kubur arwah mak kat taman sri gombak... then after that terus menuju ke Jusco Alpha Angle utk pi makan McD breakfast set... semangat punyer lahhh berkobar-kobar nie.. sekaliiiiiiii dari kejauhhaannn aku dah nampakkkk......

punyer lah panjang que nyerrrrr.. ya ammpunnnnn!! Stresssss aku stresss!!!
Biler tengok camgini punyer que.. baru aku tanyer en. teman... ramai bebenor ker yg dpt voucher nie.. en. teman kata.. yer.. staff McD siap berdiri kat depan outlet utk passkan bendealah nie.. *aku tepuk dahi*  aku nie matikk matikk laa ingatkan dia dpt free voucher ni dari mana2 sumber.. kirenyer bukan lah secara open camgini... kalau aku tahu... kompommm aku pegi makan dulu selepas subuh aku dah pi que up... hahaha..

Tapi nak tak nak.. paksa lah jugak utk beratur dan makan kat situ.. dah alang2 kat situ & validity nyer pun dah tak lama mana.. hujung minggu nie dah pun tamat.. so beratur lah almost 1/2 jam utk dptkan breakfast set kami!

tempat pun penuhh! tapi waktu en. teman beratur dpt gak lah aku chop tempat!

Daddy & en. teman makan Free breakfast set.. while me beli burger sausage egg muffin!

total bayaran tak sampai RM10!
McD nie harga dia leh tahan gak cekikk darah!  so kalau ade peluang2 camgini... harus di guna pakai sepenuhnyer.. walaupun dlm keadaan terpaksa merangkak! hahaha...

16 comments:

shuhadah Zainol said...

shu suka sausage mc.muffin egg dia...sedap....:)

nairaariaa said...

voucher nie..hee..sy pom dapat jgk..baru je gune smlm..da lame tak mkn mcD,akhirnye dapat jgk..tp lupe mkn smpai da keras n tak sedap..nasib baik percume...

Queen said...

nik alhamdulillah..pi makan dekat centrepoint, bandar utama...itu pun lalu drive tru...ramai tapi cepat gak la...sambil2 nak pi keje..heeee

Kyra said...

cheq lapaq la tengok depa makan bege tu....kak gojes nak begeeeeeee!!!!!

Anonymous said...

hehhe
neena saya print je voucher tu
bli drive thru
senang xyah q
baru tadi bli gak ehhe

♥MAMASYAZA♥ said...

sedihhh akak tak dpt pun voucher ni, hukhukkk

Anis Azalea said...

ada gak dpt voucher2 free tapi aku mls nak pergi even dlm ampg point ada kfc dan mcD. haha aku suka subway skrg..ngeee

ratusiput said...

ramai gila tu.kalau aku mmg tak pegi la.tak kose aku nk beratur2 cenggini.baik makan mende alah lain.ehehe..

NeenaAnuar said...

Shu:
YUP! Akak pun suke makan tu! :D

NeenaAnuar said...

nairaariaa:
hehehe... takpe.. at least dpt gak merasa kann.. :D

NeenaAnuar said...

Queen:
I hari tu kalau tak pasal nak bawak my dad jalan2 kat shopping mall memang rasanyer drive thru jugak kot.. heheh..

NeenaAnuar said...

Kyra:
hehehe.. dah abis laaaaa!! :p

NeenaAnuar said...

Nana:
tu lah.. me sbb nak bawak my dad window shopping.. so tu yg TERpaksa gak tu! huhuhu...

NeenaAnuar said...

MAMASYAZA:
alaa ciannya.. takpe2.. nextt time kalau ade lagi grab yer! :D

NeenaAnuar said...

Eri-chan:
wah ko seleraaa besaqqq ok! hahaha.. :p

NeenaAnuar said...

ratusiput:
heheh.. aku sekali sekala ok la beb.. kalau selalu sorryy gakk lah kekdahnyer! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails