COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Sunday, March 20, 2011

Miera Leyana Berpakaian Dah Macam Separuh Bogel!


Selamat Pagi... Good Morning Everybody!

So how's your weekend? Weekend yg sangat dingin I guess soo... sejukkk coz hujan kannn... tapi dlm pada aku menikmati kesejukkan yg indah & nyaman... tetiba jerk aku terasa 'panaaas' bile tengok gambar pelakon yg tak lah fofularr mana... tapiii nama dia terusss mendadakk glamour biler gambar dia yg nie tersebar luass di internet!

Miera Leyana!
Dia nie aku kenal melalui drama siri Kamelia Katrina!  Waattt the fishhhhh dia pakai camgini yek?  Baik bogel terusss jek kan senang!! lagi aku tak leh blah biler dia punyer statement bercanggah! mula2 aku baca kat page Beautifulnara nie dia kata dia nakkan kelainan!

Then bile aku baca kat ruangan mStar... lain plak citer nyer!

KUALA LUMPUR: Pelakon Miera Leyana memohon maaf kepada semua pihak atas kesilapannya mengenakan pakaian seksi sehingga menampakkan sedikit sisi payudaranya.

Katanya, dia tergesa-gesa memilih pakaian rekaan Wan Huzairil tersebut pada pagi Jumaat lalu untuk menghadiri majlis makan malam anjuran Rafflesia dan Mandalay di Hotel Le Meridien, di sini, pada hari yang sama.

“Saya memohon maaf kepada yang tidak menyenangi apabila melihat saya berpakaian seperti ini. Saya tidak sempat mencuba terlebih dahulu pakaian ini kerana baru mendapatnya daripada pereka fesyen pada pagi tadi.

“Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini. Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang,” katanya kepada mStar Online.

Bagaimanapun, pelakon filem Apokalips yang bakal muncul di pawagam ini akan berhati-hati memilih pakaian agar tidak berlaku insiden seperti itu.

Miera mula tidak selesa mengenakan pakaian tersebut setelah ramai yang memerhatikannya dengan pandangan pelik dan ada juga yang datang kepadanya untuk menegur.

“Saya bersedia menerima teguran orang ramai dengan terbuka tentang pakaian saya ini dan berjanji tidak akan melakukan kesilapan yang sama,” akhiri pelakon drama Luna Fantasiku dan Kamelia Katrina ini dalam nada kesal.

********************************************************************************************************

Kalau korang nak tengok lagi banyak gambar2 daring minah nie.. leh tengok kat page Budiey nie yer!

So skg nie.. mana satu sebenarnyer? adekah ko nak nampakkan kelainan OR ko tak sempat nak carik baju? serious aku confused ok budak!  Camgini lah... pada aku... kalau ko dah salah tu salah jek la.. tak yah nak tukar2 statement! seriously aku rasa ko nie hoverrr nak mammmmmmmmm!!! artis2 yg berbangsa lain pun tak se-daringgg ko nak pakai camgini....

Aku maluu ok... bangsa sendiri giler vavisss punyer daring leh sanggup pakai pakaian yg dah leh di chop like separuh bogel camgini! yg memakai nye melayu.. yg mencipta baju nie pun melayu gak! oh common!! this are some statements yg aku langsung tak leh nak terima.. kalau dia depan aku memang aku nak persoalkan kat dia directtt jek!!!

Katanya, dia tergesa-gesa memilih pakaian rekaan Wan Huzairil tersebut pada pagi Jumaat lalu untuk menghadiri majlis makan malam anjuran Rafflesia dan Mandalay di Hotel Le Meridien, di sini, pada hari yang sama. ----- AKU RASA BANYAKKK GILER BUTIK2 HEBAT KAT MALAYSIA NIE YG ADE JUAL BAJU2 READY MADE! NAK2 PLAK BAJU UTK BADAN SAIZ CAM KO TU.. SO ALASAN NIE SANGAT BUDUSSS OK!

Saya sendiri yang memilih pakaian ini kerana nampak sangat cantik dan lain dari lain. Tak sangka pula apabila pakai, jadi seperti ini. ----- APA KE KO BUTA BANGATT SAMPAIKAN KO TAK LEH AGAK PART ATAS TU ADELAH SANGATT BARE??? AND WALAUPUN KO TAK SEMPAT NAK CUBA SEKALI PUN... TAKKAN LAH WAKTU KO CUBA DEPAN CERMIN KO TAK NAMPAK RUPE KO CAM MANER KAT CERMIN? SERIOUS KALAU AKU LAH... BILER DAH CUBA BAJU YG AKU RASA CAM TAK SESUAI.. CONFIRM AKU TAK PAKAI WALAUPUN DLM KEADAAN LAST MINIT... AKU SANGGUP LAH PAKAI BAJU KURUNGG @ APA2 SAJA BAJU YG ADE DLM ALMARI BAJU AKU DARI PAKAI PAKAIAN YG DAH SERUPA TELANJANG NIE!

Kalau saya pakai tiub, nampak tak cantik pula sebab pakaian ini terdedah di belakang. ----- EEEEIIIII... PANASSSSSSS AKU BACA STATEMENT DIA YG NIE! PAKAI TIUB TAK CANTIK... ABIS YG KO DOK PAKAI CAMGINI CANTIK SANGAT LA? MEMANG LAH CANTIK KALAU UTK LAKI KO SORANG.. KALAU UTK ORG RAMAI DAH JATUH KATEGORI JELEEEKKKK OKKKKKKKKK!! SBB APA YG KO ADE.. AKU PUN ADE.. SILAP HARIBULAN LAGI HEBAT DARI KO PUNYER! NGAGAGGAGA... :p

Camgini lah dik Miera oiii.... soal nak cantik nie bukan terletak pada SEKSI!  coz to me you are beautiful enough doww! muke pun dah lawa.. sweett jek.. kulit pun dah putih menggebu... tapi tak perlu lah nak hoverr sampai camgini sekali kot yer pun nak menambah lawa!  serious buat malu anak bangsa sendiri!

Ko tengok akak gorjes gonjeng ko nie hah!

DSC_0135 copy
Sexy tak?

DSC_1411 copy
Gorjes tak?

DSC_0322 copy
Hot & Stylo tak?
Ngagagaga.... well.. maybe akak gorjes gonjeng tak lah secantik  & segebuuu adik Miera.. tapi seriously to me tak perlu nak susah2 tunjuk segala bende yg kite ade utk tampil seksi... pendek kata.. kalau kite nie dah lawa.. wat camne pun kite akan tampak lawa.. kalau kite nie seksi.. pakai baju kurung.. bertudung litup pun leh nampak menawan dan seksi pada pandangan org kannn... Kalau betol pun nak berfesyen biar lah berpada.. kite nie org Melayu yg penuh dengan sifat sopan santun.. so kekalkan lah.. tak perlu nak jadik seperti artis barat sbb diaorg memang dah sesatt baratt dah! :)

26 comments:

nasazfrog... said...

dasyat sehhh berpakaian cenggitu erk,,

Kaseh said...

patut dia contohi akak gonjeng ni ha..tak semestinya kena pakai seksi utk nampak hot okeyy..harus pesan kat artis skang nih..buat malu org melayu je.. keseksian seseorang tu unik..kadang2 tgk mata je dah seksi..macam aku..tgk perut aku dah seksi kot...hahaha..

shuhadah Zainol said...

tu la..sokong kak neena... ape la punya bodo budak ni.... eeeee..

sW33tdARLiNG said...

biasalaa kan statement kantoi.. mustahil laa tak cuba dulu waima sekejap.. kalau terlonggar baju tu ke apa ke kann....

-anidaothman- said...

uittt...malOOO nyaa cheqq...apa buta kah haa????eeeeeiiiiii


ermmmm hat pic bawah ni jgn habaqlaaa..memang anggun dh.... alwaysss GOJERS.....

ratusiput said...

aku langsung tak kenal pun minah mengong ni.budus kan.

Queen said...

dahtayang 1/3 tetek die...hahahha....mek nye lagi lawa rasanya..muehehehhhee

Hidayahsalleh said...

biasalah, ini caranya nak cr PUBLISITI murahan..Tengok sekarang ni org dah kenal dia..Haishh!! baru 18 thn tapi pakaian mak aihh!!

kak gorjeng lagi gorjeng dr dia tanpa perlu seksi2 begitu.. :)

attyfir said...

adoi..pakai baju sampai nampak tetek..50 sen tuh..

neena pakai baju kurung tu lawa betul

risa said...

nilah namanya publisiti murahan!!! dan paling sengal dan bangang pernah aku nengok aihhh...ish ish ish astaghfirullahhhh malas nak tulis banyak2

Anonymous said...

betul! ade org pakai kain batik dgn t'shirt besar pun boleh nmpk seksi..mcm MDT..auwwww!

mane tak seksi..pakai kain batik tak reti..asik terburai jer..grrrr

NeenaAnuar said...

nasazfrog:
memang dahsatttt kannnnnnn.....

NeenaAnuar said...

Kaseh:
hahaha... tu ar.. kalau dah seksi.. pakai cam mana pun leh nampak seksi kan... tak kire lah kat part mana sekali pun! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
dia tak cukup ilmu lagi nie... kene pi sambung belajar! hehe...

NeenaAnuar said...

sW33tdARLiNG:
betoi2... setujuuuuuuuu!!!!

NeenaAnuar said...

oP_ida:
dia buta fesyen budak nih! haha..

uuuuu.. malusssss I youuu... haha.. TQ lalingg!!

NeenaAnuar said...

ratusiput:
aku pun leh kenal ngan dia sbb penah tengok drama Kamelia Katrina.. if not haramm gak aku nak kenal dia...

NeenaAnuar said...

Queen:
hahahaaaaaaaaaaaaa......

NeenaAnuar said...

Idy:
tu lah pasal.. nak carik publisiti pun cariik lah yg sesuaiiii kannn... ini memang cheap skate tol! huhu..

ngeeeeee... *blushing* memang i gonjengg jerk sentiasa.. ahahaa.. :p

NeenaAnuar said...

atty:
hahaha.. tetek 50 sen ye kak! ngagaga....

heeeee.. TQ sistaaa!! baju raya tahun lepas tu! :D

NeenaAnuar said...

risa:
betoi2... takpe sis.. sabar2... haha..

NeenaAnuar said...

makdara TERdiva:
ehh.. seyes! betol apaa.. memang ade org berkain batik pun cunn lagi seksiess okkkkkkk... ramai lelaki2 leh tirgodaa taw! :D

nairaariaa said...

haha...btol2 ape sis neena ckp...pakai pew2 pkm da chantekkkk...cam u sis...

Mimy Hamid said...

tak payah seksi...takt ciput je nasi lemak tu..meh lawan hakak ko ni...10 hingit takpayah terdedah pun...malu lagi ada tauuuuuuuuu...hish artis suam kuku

NeenaAnuar said...

nairaariaa:
hihihi.. TQ darling!!! :D

NeenaAnuar said...

Mimy:
hahahahaaa.. terbaeekk beb!! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails