COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, March 28, 2011

Saya Mempunyai Kening Yang Lebat.. Perlukah Saya Buat EyeBrows Triming?


Hari tu kan.. waktu aku buat tutorial pasal make-up.. ade yg tanyer aku tak main lukis-lukis kening ker?

DSC_0149 copy
hehehee..  the answer is NO! :D
Aku memang dari dulu tak penah cukur kening.. mahu pun melukis kening aku.. pertama kali adelah waktu bertunang.. and terakhir kali adelah waktu aku kawin... time tu jerk lah makeup artis aku trim my eyebrows... after that memang nan ado lah aku nak trim & lukis sendiri.. entahhh.. aku rasa aku tak perlu nak wat apa2 ngan kening aku... maybe kening aku dah cukup lebat kot.. so aku tak perlukan pensil utk melukis.. but yet actually kalau nak nampak lebih kemas.. biasanyer memang org akan trim lah!  tapi aku malassssssssssss.. hahahaa...

DSC_0150 copy
So biler dah malass.. biarkan ia secara original saja! sampai bercantumm kening aku... eh.. org dulu2 kata la.. kalau kening bercantum nie tandanyer kuat cemburu.. ermm.. betok ke??? ngeeeeeeeee... :D

DSC_0143 copy
tapi biler tengok2 balik kening aku nie.. cam kalau aku beli jerk pensil eyebrows warna hitam.. then aku conteng2kan sikit kat kening aku tu cam ok gak kot yekk... walaupun aku tak trim.. tapi kasik dia warna hitam dari warna cokelat hasil tempias bedak tuu... errmm.. tak penah try lagi nie.. OK! nanti kalau aku dah try.. akan aku share2 kan hasil nyer.. nak tengok gak.. ade difference tak nanti! :D

DSC_0145 copy
Oh ya.. btw, ade gak yg tanyer baju aku nie di beli siap or aku tempah?? Jawapan nyer adelah AKU BELI SIAP yer kengkawann! :D

24 comments:

Cik Areja said...

hye akak nina gojes, tak payah trim, kening akak da memang cantik ckup tebal ckup kemas dah. nak dibandingkan ngan sy mcm takde kening.. so kene tambah celak bg tebal.hehee.. ;)

♥MAMASYAZA♥ said...

adik neena yg gorjes, anda memang dah cantik, akak ni kot le, bulu kening pun ckit aje..huhu

Nurul Says said...

comel jer!!!

mekchu said...

tak de botox2, cantik jugak kan... u'r really gifted dear.. keep it up!!

Anis Azalea said...

no need. kau dah lawa. ok..jimat duit kan...

shuhadah Zainol said...

xyah kak... akak dah memang cantik..xyah wat pape dah....

eZmALiZa said...

one word!!


TERBAEKKKKK!!!!!!


muahhhh!!


:))

NeenaAnuar said...

Are'Ja:
heee.. OK sweetie! Thanks yea! :D

NeenaAnuar said...

MAMASYAZA:
huhu.. TQ sista!! muaahss!!

NeenaAnuar said...

Nurul:
awk pun comel gak! Thanks yea! ;D

NeenaAnuar said...

mekchu:
hehee.. memang nan hadoo memBotoX pun mekchu.. heeee.. TQ soo much dear!! muaahss! :D

NeenaAnuar said...

Eri-chan:
hahah! thanks beb! ;D

NeenaAnuar said...

Shu:
*blushingggggggggg* TQ sweettiee! muaahhss!!

NeenaAnuar said...

eZmALiZa:
muahh.. muaahhsss to you too!! thanks dear!! ;)

A D I A said...

neena, cantik nya kening u. ingat u adjust2 skit, trim2 skit ke. i ni kening kurang, mmg kna pakai lukis skit. tapi biasa la pemals, i biar je hehe.

ratusiput said...

mmg pun...kening ko dh semulajadi cantik...takyah trim2.ternoda nanti.ahaks..

NeenaAnuar said...

A D I A:
TQ dear.. tapi takde lah cantik mana pun I punyer kening.. banyak bertaburan gak! hehe.. :D

NeenaAnuar said...

ratusiput:
hahaha... Ok ok.. thanks beb! :D

-anidaothman- said...

akak CHANTIK MATA BOOOLAT.......

yawww...kenin akak takyah dh cukOq kaa hapa..sebab nampak kemas dn santekk sangt..payah tau nak ada kenin samBung..ehehehehe

akak, DR KEPALA SAMPAI HUJUNG KAKI memang CHANTIKKKKKKKKKKKKKK....admiree laaa ngan isteri En.anuar nieh....

NeenaAnuar said...

oP_ida:
waduh2.. segann taww camgini.. hhehee.. *blushing*

TQ so much darlingggg!!! meh pelok ketat2 meh!

nida lagi chomel ngan mata bolat2 kamoo tuu taww! :D

Mak Izz said...

cantik dh kening tu x perlu trim k'neena.

estee_8980 said...

neena xyah trim... dh comel dh cam tu..serious..dh ckp cantik dh..

NeenaAnuar said...

Mak Izz:
hehe.. OK dear! thanks yeaa! :)

NeenaAnuar said...

estee:
heeeeeeeeeeeee.. *double blushingg niee* huhu.. TQ so muchh sista!! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails