COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Saturday, March 12, 2011

Matta Fair Is Back Again for 2011!

.

"Sayangggg... jom kite pergi Matta Fair jommmm!!"   |   "Jom.. Jom...."
Jom kite ramai2 ke Matta Fair 2011... bertempat di PWTC... bermula dari 11 - 13 Mac 2011... so kalau ade sapa2 ternampak @ terserempak ngan si gorjes gonjeng bersama en. teman nya nie.. jgn lupaa teriakk kat diaorg eeekkk!! :D

 

10 comments:

Shu Shinju said...

waaaaa....kemana plak destinasi akak pas ni...hihihihi...

mekchu said...

gi mana la minah gonjengg thn ni erk.. pegi lah bercuti sepuas2 nya sementara sempat kan... tlg survey tour europe ehh...

Nurulbadiah Lai said...

sound best je..

btw gmbar tu cntik..i plak senyum2 tgok hehehe

btw..i ade anjurkn satu contest..i invite u kalu nk join ye

yana2605 said...

alar tak nampak pun...sy terlibat dgn matta..booth triways kat hall 2...ishhhhhh klu terserempak nak gk tngkap gmbar ngn kak gorjes kita nie

atty's said...

kty ada pergi ari sabtu..tak jumpa neena pung

NeenaAnuar said...

Shu:
hehehe... kalau bagi tahu skg tak surprise la... tunggu ek! :D

NeenaAnuar said...

mekchu:
tu lah selagi termampu kann.. so esok2 dah tak kempunan dah! Europe? aramakk.. rasanyer jauh lagi tu nak capai ke situ tuu.. huhuhu....

NeenaAnuar said...

Nurulbadiah Lai:
hehe.. thanks dear! owh ok.. insyallah will joint it later yea! ;)

NeenaAnuar said...

yana:
owh ye ker? huhu.. sorry lah.. akak hari tu pegi pun takat cover Hall 3 jerk... tak sempat nak pegi Hall 1 & 2..

NeenaAnuar said...

atty:
neena pegi dah lewat petang kak.. memang tak de rezeki kite nak terserempak kot.. huhuhu...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails