COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, March 10, 2011

5th W.A. > 3rd Trip to Philea Resort & Spa @ Jom Jalan2 Sekitar Resort Bersama Si Gorjes Gonjeng!


Ok lah.. entry nie takde citer banyak... korang layan kan aje lah gambo2 aku disekitar resort yg besttt nie!  Sorry ekk.. citer pasal percutian di Philea tak abis lagi... hahahaha.. lantakk laaaa... nak wat guanaa.... dah gitu gamaknyer.. mana yg sempat aku buat... so kalau makan bulan pun layann kan aje laaaaa yerrr... :p

DSC_0115 copy

DSC_0154 copy

DSC_0160 copy

DSC_0197 copy

DSC_0165 copy

DSC_0168 copy

DSC_0170 copy

DSC_0175 copy

DSC_0178 copy

DSC_0179 copy

DSC_0192 copy

DSC_0193 copy


DSC_0204 copy


DSC_0111 copy
oh si gorjes yg gonjeng.. kot yer pun dah penat posing.. tak yah lah nak bertarian Ballet lak kat situ... huhuu...

7 comments:

ratusiput said...

fuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!mmg superbla...

kathy jem said...

picture yg sngt menarik.. ;)

-oP_ida- said...

tekebeli=tekebill bijik mata tgk sume pic akak Gojers.......

syoKnyaaa.....

MiYOKO SuKi said...

gambo, as usual mmg meletup...

sgt2 cntik...

good job, en teman...

akak mmg da tak perlu dipuji lg...mmg gojes...

yatt said...

cantik nyer hotel ni...gambar yg en teman tgkp semua cntik2 tambah lagi ngan model yg fotogenik tu hihi

Ogy said...

lawanyaaa resort ni...
lawaaaaanyaa tuan blog ni..
lawaanyaaaaaaa gambar2 dlm blog ni...

salam ziarah dr sis... :)

NeenaAnuar said...

THANK YOU ALL FOR YOUR COMPLIMENTSS!! Muahhh.. muaahhhsss!!

Ogy: salam kenal sis! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails