COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, March 24, 2011

Nantikan Kemunculan Saya Di Ruangan Udara Stesen Radio X-FM Diantara Jam 7-9 Pagi Esok!


Pagi tadi... aku terima panggilan talipon DJ Radio X-FM!  Aimee was my junior at my secondary school... nak tahu naper dia call aku.. sila baca ni...


Aku tak tahu lah suara gorjes aku tu akan keluaq kol berapa... kalau keluar in between kol 7-8 pagi.. confirm aku melepass sbb on da way nak gi keje.. aku mesti dok ada dlm train.. kalu in between 8-9 pagi tu.. insyallah lah kot.. tapi itu pun tak tahu lah leh dpt dengar online ker tak.. errrmm.. takpe lah.. if ade sapa2 yg tune to Xfm esok pagi.. kot2 lahh terdengaq suara aku yg lemak merdu tu... haha.. kalau sudi nak tolong recordkan pun buleh... nanti share2 kan recording tu ngan aku yek! heeeeeeeeeeeeee... :p

14 comments:

Anis Azalea said...

duta pelancongan. suara sedap jalan je neena...kalau kau jadi suara untuk iklan kat radio pun ok wat dapat royalti...rezeki murah..weeee tahniah beb!

azzey said...

congrates! i pon on the way bercuti ke Penang nih..:)

NeenaAnuar said...

Eri-chan:
Hahaha.. duta perlancongan?? amboiihh jauh lagi tu beb! huhu... btw thanks yea! ;)

NeenaAnuar said...

azzey:
wow! best2.. enjoy your vacation ok! :)

TiNie said...

ye ke kak...tp keje la kak..rasany dah x smpt nak dgr...

yatt said...

alamak baru baca... tak sempat dengar suara u :-)

-anidaothman- said...

pasni jadi DUTA HOlIDAYZ XFM......CAYALAH...

Queen said...

duta blogger utk JJCM = mamtisya

duta blogger utk Cuti2 malaysia = Neena..

masa entry ni di baca dah jauh ketinggalan nak dengar rakaman tu..hukhuk

shuhadah Zainol said...

x sempat dengar..huhu...frustnyee....

NeenaAnuar said...

AkUiStInI3:
tu lahh.. akak pun tak dpt dengar hari tu.. sedeyyy!!!

NeenaAnuar said...

yatt:
huhu.. takpe.. i pun tak dpt nak dengar on that day.. :(

NeenaAnuar said...

oP_ida:
hahahahaa... dutaaa lah plak! :D

NeenaAnuar said...

Queen:
hahaha.. dutaa? abis laa macam2 aku merapu meraban nanti! ahakss!!!

owh I pun tak dpt nak dengar hari tuu.. so sad! :(

NeenaAnuar said...

Shu:
huhuu.. sama lah kite! :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails