COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, October 22, 2009

Warner Bros Movie World @ Scooby-Doo Spooky Coaster


Ok.. lets move on.... kite masuk umah nie pulakk...


Umah apakah itu?
Umah Hantoo kah?
Muka lakiku cam dah agak ke-cuak-tan!



Hahahaaha...
It is Scooby-Do Spooky Coaster!!


Nak tau apakah ia? aku dok ingat leh lar jumpa si scooby-do ker apa ker.. rupe2nyer.. ianyer roller coaster ridess daaaaaaaaaa... pergghhhh.. giler besttttt and verrry the trill this ridess!! seyes! again aku tak leh nak amik gambo! gile ko nak amik gambo apa nyer.. dah nama pun roller coaster kannn... mau melambung DSLR laki aku tuuuu...

But if u ollzz nak tau camner ruper rides scooby-do nie... just CLICK HERE .... tengok kat bahagian Video tu tau!

Ngeri tak? kalo korang tengok sikit tuu memang lar tak ngeri.. cuba naik tengok.... giler2 gak rides dia ok.. dah lar gulap gulita.. leh lak tetiba jer dia berhenti.. and the bestt part is... boleh dia berhenti tetiba... a few seconds.. pastuuu dia menjuuuunnnammmmm jatuh ke belakang.. kirenyer reverse ride larr.. bayangkan.. sesungguhnyer sesuatu yg korang takkan jangka berlaku.. biasanyer kalau rides kan ke depan jer.. tapi nie kebelakang hoke! gilerr tawww!!

nak tau en. teman naik ker tak rides nie? wakakakakaka.. sila tahu yg dia suda kene tiawww sama bini dia... ahaks!! aku ckp kat dia.. "alaaa.... Bee.. rides nie bukannyer cam yg tinggi2 tu.. rasanyer cartoon rides nie ok jer.. tak thrilll mana pun..." rupe2nyer melesett jangkaan aku hoke! aku sendiri pun terasa ke-thrill-lan rides scooby-do niee... hahahaah.. ampunnn Beee... but U ok kan? tak fengsann pun.. sib baikkk.. cuma I dok dengar u jerit2 manjee jerrrr... hahahaahahaa.. giler lawak taww laki aku hari tuu!!!!

OK.. ok.. jgn penat keh kengkawan.... sobar2... sikit jer lagi nak abih dah pengembaraan kite kat Warner Bros nie.. so teruskan mengembara yerr...

4 comments:

Cik Yayang said...

Mmg 'adventure' tul percutian Neena kali ni ekk..:-) tp dr citer ni mmg leh rasa la ke-'enjoy'-an nyer!

NeenaAnuar said...

Cik Yayang:
yeaaa... sgt2 adventure Has and lain dari yg lain... :D

Suraya said...

sorry la i nak naik apa sekali ride pun!! ya ampun!!

NeenaAnuar said...

Superstar:
hahaaha... bestttt tawww!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails