COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, October 6, 2009

Beraya di Rumah Mak Long Pulak...


Lepas attend wedding Kelly... terus aku ke rumah cousin aku kat keramat... tapi tak dpt nak amik gambo.. sbb umah dia terlalu pack.. so makan2 kejap.. terus blah gie umah Mak Long aku lak kat Pandan Indah...




Mak Long a.ka. my late mom's sister!


Mak Long aku nie pandai masak... air tangan dia sgt bagus! just exactly like my late mom.. :( So waktu kiteorg pegi beraya hari tu... Mak Long aku sediakan menu yg menjadik kegilaan kami satu keluarga besar.. seluruh anak buah mak sedara dan pak sedara semua nyer pakat mengidam ngan maklong aku nyer....


Mee Rebus!

Perot aku sgt2 senak hari tu sbb dah melampau2 tahap makan nyer.. dari makan nasik minyak.. ke satay.. dari satay ke mee rebus lak.. giler banyak aku makan on that day... sila tahu istilah diet dah tak wujud tuk aku kalau time2 raya nie yerr.. ku belasah jer makan selagi daya! Maka in order tuk membakar lemak2 yg dah terkumpul erat tuu... aku buat activity2 seperti berikut...


Layan dak Qaseh merangkak...
Dia tak merangkak mana punn.. aku yg lebeyy... hehehehe....


Ajar Qaseh bertatih!


Bawak Qaseh jalan2 kat luar...


Actually gambar2 ni semuanyer candid shot tau...
Aku tak tau pun bile laki aku dok snap gambar2 nie..
But I loike... cam aku dukung anak sendiri jer kann... *wink* *wink*

6 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

hehehheeh xpa sis..belajar dukung anak orang dulu nanti dah ada anak sendiri nanti senang..wink..wink..

candid shoot but nice...teruskan usahamu en teman neena..

p/s:bihun sup kat umh sis malam tue mantops la..nanti kasi resepi leh cuba lak..en shukri suka sangat..siap meratah2 kuah nan isi ayam tue..lembut sangat katanyer..heheheh bikin malu taw....

oh lagi satu..nanti nak cilok gambar beraya kat umh sis hari tue yer..

Mak Izz said...

gmbr candid ke sume tu? patutla nampak natural. wajah keibuan tu dah ada. tunggu masa je, insyaAllah...

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
ahaks!! gituh lar gamak2nyer... hihi..
Vanggaaa giler en. teman membaca komen mu ini sis! TQ! :D
p/s: oohhh.. TQ very much sis atas pujian itu.. boleh jer kaalu nak blajorr.. anytime! tak per.. kite happy jer tengok en. shukri makan malam tuu.. amat bersungguh2.. hihi..
ooo.. boleh jerr.. curik jer... no worries! :D

Mak Izz:
yup gambar candid sis! hahaah.. ade yek wajah keibuan?? huhuhu.. insyallah.. doa-doakan lah yer...

Marlia said...

cantikssss, xpa practice make perfect! Baju kat Parkson! You look so purple! Cantik bangat deh!

Norlida said...

cantik gambar candid neena.. en teman pandai la snap scene candid ni.. thumbs up en teman...

NeenaAnuar said...

Liea:
huhuhuu... Thanks Liea!! :D

lidasyah:
wahhh... bervungga-vungga buntuit en teman baca komen Ida nie... hihihi...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails