COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, October 15, 2009

Melentur Buluh...





Boleh camgitu sembahyang nyer??? memang lawak giler bebudak niee... tapi tak per lar... bak org kata... Melentur buluh biar lah dari rebungnye kannn.... Yg paling penting niat depa tuuu...

Mula2 tu aku memang tak pasan... tapi biler masuk waktu solat jer & azan berkumandang kat TV.... ngan sepantas kilat si nabilah berdesuppp gie toilet amik air sembahyang.. . then followed by Irfan lak... ye lah kann.. sembahyang tak elok lar di lenggah2 kann... *secara tak langsung mengingatkan aku gak tuu... hehehee...*

4 comments:

lidasyah said...

so cute... betul tu neena.. kdg2 kan peel anak2 ni wat kita terpk ...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

betol2..nak melentur buluh biar dari rebung..klu dah jadi buluh dah xda guna dah...keras..:)

Suki Cida said...

kenpa kiblat lain2? wakakak lawaknya.... yang abang die tu solat atas kain sembahyang ke???

NeenaAnuar said...

lidasyah:
yeahh.. memang gelagat diaorg buat kite berpikir macam kann.. hihi..

Purplelicious:
hahahahahaa.. betol tu sis! sokong!

Cida:
tu lar pasal.. boleh kiblat lain! ikut suka depa jerr.. entah lar cida.. tak ingat lak atas sejadah ker tak.. hihi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails