COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, October 1, 2009

Open House @ PJ


Sampai umah dlm kol 4 ptg from Kuantan.... lepak2 kat umah jap... after maghrib siap2 and get ready nak ke umah my untie (adik arwah mak yg bongsu) kat Petaling Jaya coz dia buat open house!



Sebahagian keluarga kami yg melepak kat luar...
Aku yg terselit dan tersepit!


Makanan di hidang secara buffet!


Mari makan ABC!!!


My untie nie every year dia memang buat open house larr... So sesampai jer kami malam tu memang dah ramai org dah kat umah Busu aku... we ollz makan2 dulu kat luar.. pastu baru masuk dlm umahh tuk aktivity seterusnyerr...


Ramaiii sedara mara malam tuuu..


Nak tau apa aktiviti wajib we olllzzz setiap tahun kalau kat umah Busu aku niee?? Jom tengok...


Tuuu dia senarai lagu.....


Pilihhh jgn tak pilih... banyakk dlm senarai tuuu....


Laaaa si Qaseh pun nak pilih lagu gak ker??


OK.. maka acara kareoke pun bermulaa... nie memang satu agenda wajib lah kat umah Busu aku every year... harus we ollzzzz melalak2 malam raya sampai tak hingat dunia... paling komann pun akan mencecah kol 12 malam laaaa....






Antara cousin2 aku yg men'yumbang'kan suara merdu mereka malam tuu...


Aku???
Get ready tuk me'nombang'kan suara lakk!


Ehemm.. ehemm... before kasi pecah itu mic....
better minum air dulu banyak2... kan ke petua artis tu... hihihii...


Ye keee aku nanyii?
Takder maknye nyer lahh!!!
Aku duduk sbg artis jemputan @ juri professional jer malam tuuu...
Hikk... hikkk...


My Busu!!
Sakann beb malam tuu busu aku menari..
Caya lah Busu!!! Very da sporting gituh!


Eehhh... Aku pun menari gaksss....


Menari ngan Aqil (anak cousin aku)
Hihihi.. ok lar kannn.. at least ade gak lar aktiviti aku kannn....


Ok.. aktiviti lain tak der dah malam tu selain dari bergedikkssss bersama families member... so jom layan gambar lagiii....


Hajar (cousin), Me, Jaja (my sista) and Qaseh (my niece) yg dah tido!


Me & Mimi (cousin)


Me & Dik Yan (cousin)



Hubby, Me & Mamat (my nephew)


The Belangs Geng!
Mus (cousin), Hubby & Zaman (BIL)


My Busu!
Comeyyy jer makcik aku yg sowang nieeee... :D



My Small Family!
Owwhh... missed my mom!!! :(


My Big Familiess...


Walau pun tak semua ahli keluarga ade time niee...
We still happy & enjoy!!


Ok.... now masa utk pulang!!
Time nie dah dekat kol 12:30 mlm dahhh...
Giler melalakk tak hingatttt... huhuhuhu....



Sampai umah mandi2 terus tidoo... flatttttt gilerrrrr.... letihhhhh seehhh... letih melalakkkkk.. hihihihi...

5 comments:

Deqna said...

fuh meriah open house gituh kalau ada karaoke bagai..

tapi kan berminat nak cakap cantik baju ko tu .. so sweet.. ready made or custome made?

Pepel BoNda AmaNi said...

wah bestnyer open house siap karok lagik tue..ish memang menarik minat nie sis..

sis cantik la baju u...upah ke beli yang ready made??? sangat berkenan hoke...hehehehhehe

nasazfrog... said...

hai neena... salam aidilfitri yer,, wah seronok tgk gambar2 kat blog ni... meriah sungguh.. klu turun jb jemput la ke rumah ye.. :)

Suki Cida said...

baju raya neena yang ni cantik la.. suke tengok teman sehati berdangsa neena tu... hahah comel...comel dr nuar... wakakak

NeenaAnuar said...

Deqna:
memang meriah umah busu aku nie tiap2 tahun ngan karaoke! tak sah lar kalau tak der sessi nie.. hihi..

Ooohhhh... TQ.. TQ... Baju itu adelah ready made! :D

Purplelicious:
hahha.. i know coz u minat berkaraoke kannn...

TQ sis! baju tu ready made! :D

nasazfrog:
hi sis! salam aidilfitri... TQ sbb sudi tengok gambo2 yg agak melampau kat blog niee.. hihi.. sure! kalau kite nak turun JB, i'll let u know keh! insyallah.. ;)

Cida:
Thanks Cidaa... hahaha.... teman sehati berdansa tu memang cute sgt! siap tungging2 buntuit lagii.. hihihi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails