COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, October 27, 2009

Sea World @ Bergedikss Santai!



Abis lar sudah kisah di Sea World Theme Park nie... lepas dah abis tengok semua show.. lepas dah naik most of da rides... we both ade lar masa tuk relax2 sambil bersantai kat dlm theme park tuu...


Maka.. aku pun nak relax gak dlm buat entry nie.. tak kose nak citer panjang2... aku pun nak bagi korang relax2 sikit... tak yah lar baca citer aku yg panjang berjela-jela kannn.... so just layannnnnn those pictures keh!


Adekah anda sudah bersediaaaaaaa untuk muntah bersama2???? Agak2 ade sapa yg tak bersediaa nak tengok aksi aku niee... tolong larr... aku mintak tolong sangat2 niee.... tolongggg lar tak yah tengok keh kalau kot2 korang tak bersediaaaa! betoi niee.. heheeheh.. ye lar kannn.. kang kot2 ade yg meluat ker kannn tengok aku bergedikss santai niee... so aku bagi lar tau awal2 kannn.... huhuuhuhu....

OK... adekah anda sudah bersediaaaaa???

Jika anda sudah bersediaaa...
Loboosss sajaaaaa entry iniiiiiiiiiiiiiiii...... :P



Kawasan Hijau!



Pandangan Hadapan...


Pandangan sisi....



Gaya "Papparazi"



Jom naik monorail!



Combination Hitam, Merah & Hijau!



Kasi pose belakang sikit...
Dahhhh.. jgn dok tenung lama2.... :D



Gaya Menunggu seseorang!



Nie pose paling gedik namanyer!


Nie pose ala2 terkejut!



Kat tangga pun sempat!



Serious nie!!



Nak gak bergambar ngan tong sampah kat Aussie! :P



Uuuuhhh.. this is da best part!


Siap leh baring2 kat sana taww....
Nie yg paling aku suke niee... rumput diaorg pergghhh...
Syok tol lar kalau nak berguling2... bersihhhhhhhh bangat!!



Me & langit nan biru!



Jalan raya yg senantiasa lenggang....
Walaupun penuh ngan pelancong asing..
Bukan cam kat M'sia!!



Aksi menunggu bus!


Hah! tu lar sedikit sebanyak ME IN ACTION!! hehehee... dah tu... En. Teman @ Paparazi dah ade kat sebelah.. mau tak muka aku jer di snap nyerr... dlm pada aku dok syok bergaya ala-ala model tu kannn.. dpt gak lar laki aku tu menambahkan skill2 sebagai photographer kannn... sambil menyelam minum air katanye!

Dlm banyak2 shot yg hubby amik kat sana, aku suke sgt ngan gambar nie till aku buat profile picture @ FB....


Senyuman yg paling susah aku nak buat tuuu...


Aku sukaaaa sgt ngan gambo tuu... nampak muka aku like lain sgttt... and also, senyuman aku tu.. aku pun tak tau camner nak buat tuu... asalnyer aku like macam nak senyum banyak.. tup2 hubby aku ngan secara pantas nyer dah snap gambo aku niee... but when I look at it.... I said.. "Wowwww! It's such a good shot!! Bee... u memang ala2 papparazi lar... pantas sungguh jaari mu itu! Hah! camnie lar amik gambo lain kali.. jgn lambat2 keh! please get the rite "moment" in order to get the nice shot!" waaaaaaaaaahhhhh.... terlebeyyy sudaaa... hihihi...

Then biler aku bubuh this picture as profile picture kat FB.. tak sangka lak apa yg aku rasa tu betol rupe-rupenyer... ramai lak kawan2 kat FB yg bagi comment about this picture!









Akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnn......

Sangattttttttt sanggatttttttt terharu ngan komen2 korang semua keh!!! Sampai tak tau nak reply apa selain dari say Thank You!

Anyway... once again... TQ sooooooo muchhh ollzzz for your comments!! Syukur alhamdulillah ngan kurniaan dariNYA... Alhamdullillah sehingga kini tidak ade sekelumit rasa riak dlm diri ini... malah aku lebih bermuhasabah diri ini... sentiasa ingat pada Yang Maha Esa... malah aku juga sentiasa bersyukur dengan apa yg aku miliki denga apa jua kurniaan dariNYA!

7 comments:

Suki Cida said...

bersyukur anugerah Tuhankan... cida dah bosan laaaa nak puji... tapi terpaksa pujikan... neena mmg lawa... terdiam sat tengok gamba yang en teman ambik... seyes... puji iklas... suke sangat ur natural action tu dear...

neena gambar2 gini ambik print and simpan la... bole tak nak baby terkenan senyuman neena... hehehe

Norlida said...

neena, ida tak muntah2.. malah jeles ni.. huhu bila ida nk posing camni gak ha!!! aduhai..

but really good shot.. cuma satu jer kurang.. aksi2 romantis neena n nuar takde pun.. naper.. me like it your couple picture..

Pepel BoNda AmaNi said...

wow amazing...bestkan dapat bergedik hehehe cantik nice shot..memang mabeles la..speechless terus..hehehehe

Nur Irfan Juezrie said...

mmg cantik gambar akak yg last tu.. yg lain pun cantik.. tp yg last tu u look so different.. syabas abg nuar.. makin cekap snap pics2 yg meletopsss!!!

nasaoji said...

ramai nooo punyi cantiknyer!..

tp, mmg cantik pun!..nak tambah pujian lg nih... :)

Deqna said...

memang pakej..kamera dah mahal.. buat lak photoshoot kat obersi, model dah sedia ada... so haruslah berbaloi2...

NeenaAnuar said...

Suki Cida:
hihihihi... Thanks Cida for your sincere & genuine compliments to me!
tu lar... memang ingat nak cuci but now nie dah pening sbb terlalu byk sgt gambo dahh.. hik.. hiik.. ooohh.. boleh jerr... tengok lar dan tenung lah daku lama2 yer.. confirm baby kuar camgitu nanti.. ahakss!!

lidasyah:
jeles? please jeles positip hoke! :D
oooooo... hohoho.. ade2... tunggu kan aksi kami berdua nanti yerr..

Purplelicious:
hehehee.. TQ sis! :D

Nur Irfan:
Tq deary! abg nuar suka sgt baca comment adik niee.. :))

nasaoji:
hik.. hik.. Thanks dik! :D

Deqna:
hahaa.. obersi lar sgt kann... ok lar... apa pun si nuar masih lagi dlm process pembelajaran nie...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails