COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, October 29, 2009

Teka Password?


Hehehehehehehee... siannn laki akuuuu... balik2 penuh semangat nak baca blog aku hari nie.... apa entry terbaru yg aku dah publish... yea.. dia adelah peminat fanatik no.1 aku...


Dengan penuh harapan bukak2 blog.. tengok cam tak der update...

En. Teman: Anje... tak der update apa2 hari nie?

Anje: Eh... ade lah!

En. Teman: tak der pun niee... entry semalam jerr...

Anje: eh ade lahh.. cuba tengok betol2... bukak mata tu besar2 sikit!

En. Teman: (sambil meng-go-thru blog aku ngan penuh khusyuk!)

Anje: nampak tak?

En. Teman: ooooo.. ade... uiissshh.. pendek nyer?

Anje: Haa.. ye lar.. asyik panjang2 jerrr... sekali sekali nak gak rasa sesuatu yg pendek! (sungguh sesuatu ayat aku kan?)

En. Teman: Eh... apsal entry nie camnie jer?

Anje: apa nyer??? memang entri tu camtu lah!

En. Teman: pendek giler niee... apa maksud p/s nie?

Anje: ooooooo.... rahsiaaaaaaaaaaaaaaaaaa... hahahaha.... cuba lar clik kat ayat tu..

En. Teman: uuuuiiisshhhh... apa punyer style lak nie?

Anje: haaaa.. tu lar... sesuatu yg baru anje belajar hari nie.... hehehee...

En. Teman: errmm.. cam menarik... so apa passwordnyer?

Anje: hahahaha... carik sendiri.... :P

En. Teman: uuuiiissshhh... jahatnyer!

Anje: :P (mengejek en. teman sambil menjelirkan lidah)

En. Teman: cepat lar ckp... nak tau niee...

Anje: hahahahaa.. carik larr.. tapi kalu I dah bagi tau u password tu dah cam tak rahsia lar lagi entry nie kannn... :P Ok lah ok lahh... I'll give u the key words for the password keh... ianyer adelah nombor *tut* (refering to something)

En. Teman: alamak.... lupa lar nombor *tut* tuuu apa... cepat lar anje.. bagi tau apa nombornyerr... lupa larr...

Anje: hahahahahaha... tak nak bagi tau... carik sendiri.. boleh lak dia lupa apa nombor *tut* tu!

En. Teman: adoiii.. apa nombor nyer nie yek.. ishh.. lupa betoi larrr...

Anje: haaaaa.. teka lar cepat! isshh.. itupun tak ingat ker? cam dah tua sgt lar u nie... :P

En. Teman: errrmm... (sambil memikirkan apakah nombor itu)

Anje: tak ingat?

En. Teman: adoiii lupa larr...

Anje: hah.. dah lupa dah lar.. tak kose nak bagi tau.. nombor *tut* pun boleh lupa.... so abaikan jer lar yerr.. :P

En. Teman: errmmm.. (masih lagi mencuba tuk mengingati nombor tersebut)

Anje: hahahahahaa.. cepat ... cepat...

En. Teman: ok.. i cuba... (en. teman pun sebut lar beberapa nombor yg berlegar2 di kotak pikiran dia)

Anje: salah... teka lagi.... kalau tak leh jugak.. tak per.. tak yah baca my entry yerr... (giler kijam kan!)

En. Teman: (en. teman terus mencuba... mencoba & terus mencoba sampai lar dpt angka yg betol!)

Anje: haaaa... cuba type kat dlm kotak password tu....

En. Teman: ok........ Hah? magik larrr...

Anje: hahahaa.. memang magik!


Geram lak aku ngan en. teman nie... boleh dia lupa nombor *tut* tuuuu... saja aku nak test dia yg benornyerr... tapi nasib lah at last dia berjaya jugak meneka nyer.. kalau tidak.. memang confirm dia tak dpt baca entry aku yg berpassword tadi tuu... hihihi...

Anyway... to all of u my dear readerss.....

Sorry lah kalau korang cuba masuk entry aku ptg tadi... tapi tak leh nak masuk sbb berpassword yer?? siannnn... sorry lah yerr... hari nie aku telah mempelajari sesuatu yg baru... quite interesting actually! So tu yg menge-test tu!

So, lepas nie kalau agak2 cam aku rasa nak lepas gerammm ker kannn especially on certain2 things yg mana aku rasa that agak2 privacy lar issuenyer tue.. leh jer dah now nie aku lepaskan geram aku kat blog aku nie haaa... which means tanpa membuatnyer secara open..

Ye lahh.. aku nie kalau kepala dah ting tong kang... boleh jadik lupa daratan sekejapan... so baik lah aku protect jer entry aku tu kannn... and also in away senang gak aku nak protect my blog nie dari di baca oleh 1 b*tch niee... (b*tch tu tak der kene mengena ngan kawan2 blogger aku ok! b*tch nie aku jer yg kenal dia... korang tak kenal pun dia sbb dia tak terlibat dlm dunia blogging nie...)

Oh yaa... tak lupa juga kalau kot2 ade bende yg kami nak share laki bini jerrr... nak2 bende2 yg melibatkan ala2 18SX gitu... pun leh gak lah aku buat entry yg berpassword nie kan... saja nak wat something different lak... bosan gak kaalu dah asyik ckp laki bini secara depan2 jerr.. nak gak buat cara penulisan di alam mayaa... huahuahuahuahaua... :P

Soooooooo, in future kalau ade lah entry aku yg berprotection ni nanti... kot2 korang teringin nak baca.... hah! sila lah minta passwordnyer dari aku yerrr... than that time kalau aku rasa2 nak share ngan korang apa yg aku dok bebel kat dlm entry tu.. akan aku bagikan passwordnyer kat korang keh!!



OOOOoooooPPppsssssss.........

8 comments:

Deqna said...

lar.. maknanya ko tak reveal lah lagi password entry ko tuh.. aku baru jer nak request password dari ko..

kalau dah en. teman pun payah nak mendapatkan passwordnya.. apatah lagi kami2 nie kan?

yea that's right kalau kita nak create entry yg ala sensitif dan hanya org tertentu jer boleh baca.. entry berpassword ni option yg terbaik lar..

tapi kan fren ni nak tanya ni, dalam entry tu memang ada content tak? jangan cam kawan aku kemain berpassword bagai tapi bila masuk takde apa pun.. rupanya dia saja nak test2.. sabo jelah..

nasaoji said...

lawo r muka akak mimik gtu!...

hehehe...kemain sunggug nak meneka...asben2 ni, kkdg lupa nah ngn no2 yg kt sesama create...

Cik Pah said...

dik..akak suker entry yg melibatkan 18sx nih suma.. jgn luper kan akak yer nnt.. ngehehehe..

Suki Cida said...

cute giler gambar you ni... hahah..

anyway kalau en teman tak tahu baru ingat nak bagi tahu dia, nak pword tu aku leh bagi... *muke velagak* hahaha...

Norlida said...

ok neena.. kalau sudi sharing2 la ngan ida er..

Pepel BoNda AmaNi said...

uwaaaaaaaaaa uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa napa ada password lak nie..sesuatu taw..hehehehehehehe

Marlia said...

LER PATUTLA...JENUH GAK AKU MEMIKIRKAN ASAL ENTRY TU PENDEK GILER... BETUL KATA DEQNA APAKAN KAMI NI KALAU EN.TEMAN PUN JENUH MEMIKIRKAN NYA

NeenaAnuar said...

Deqna:
hahahaha.. confirm ade content nyer frenn.. and takkan lar aku nak reveal kat sini lak kot passwordnyer kan.. dan confirm2 tak jadi entry tu berprotection lagi dah... Takper.. kalau agak2 nak baca entry aku yg berpassword nie.. sila2 lar jgn segan nak tanyer aku apakah passwordnyer itu yer? hehehee...

nasaoji:
lawa ker dik? hahaa.. THanks dik!
memang pun... punyer bersungguh nak meneka.. sampai kite pun dah nak terlena dibuatnyer... :D

Cik Pah:
hohoho.. akak suke yer? boleh jer.. nanti kalau neena ade buat entry 18SX confirm neena bagi akak passwordnyer yerrr... insyallah neena takkan lupekan akak!

Cida:
haha.. cute yek? tu memang shot spontan tu.. memang betoi2 terkejot! hehee..
hik.. hikk.. anyway.. apakah passwordnyer itu cida? ceehh.. neena lak tanyer cida.. hahaha..

lidasyah:
Yer Ida.. THanks yeah!

Purpelicious:
hahahaaha... memang betoi2 sis nangis niee... :P

Liea:
alaa.. ciann liea... takper.. nanti2 aku revealkan apakah passwordnyer yerr.. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails