COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, October 7, 2009

Raya di Kundang Jaya Lak!


Woohhh... bosann kaa baca citer raya aku yg tak abis2 lagi nie??? Ok ok... kalau korang suka nak layannn.. layann jer lar yek... memang aku tak leh nak elak lar dari cerita raya nie.. sbb memang dah itu pun aktiviti nyer.... hihihi..
But don't worryy.. citer raya nie rasanyer akan berlanjutan sampai weekend nie jerrr.. pas tu akan aku sajikan kamu2 semua ngan cerita2 yg lebih menarik... *wink* *wink*

Okkk.... hari ahad kunun2nyer nak berehat lar kat umah selepas penat seharian masak memasak & melayan tetamu kannn... but tak leh gak nak rehat sbb cousin Nuar ade lak buat open house cum house warming...



Giler lengkap direction yg diberikan oleh cousin si Nuar nie hah!


Tapi kami dengan hanya berbekalkan address yg lengkap...
Senang jer kami mencari umah2 yg kami tak pasti jalan nyer with my GPS!
Huhuhuhu... berguna gak kann phone aku niee! :D


Tak ku sangka yg rupe2nyer umah cousin Nuar nie satu kawasan perumahan ngan my buddy Deyna... cuma lorong jalan jer yg berlainan...


Kami sampai agak lewat hari tu...
Tetamu jemputan pun dah ramai yg balik...
Bukan sbb jalan jam.. tapi sbb bangun lewat! ahakss!!
Ye arrr letih siott.... kol 3 pagi baru aku tido malamnyer tuu.. huhuhu..
Tapi tak per... aku happyyy!!


Lauk Pauk masih lagi banyakkk...
And food semuanyer sgt2 sedap!


Nie lar Cousin Nuar... Asiah!


Ni lak hubby Asiah.... Ali!


Bukan jer dpt makan.. malah dpt bekal lauk lagi bawak balik.... huhuhu.. tak yah aku masak tuk 2-3 hari niee.... memang cukup lar bekalannyer...

On da way back... ade lah aku singgah ke suatu tempat.... selalunyer aku laluuu jer kat situ.. but this time we olllzzz singgah sambil bersantai kat situ... Citer? Biasa arrr... wait for next entry keh!!


7 comments:

Suki Cida said...

berkenan tul baju neena... cozen nuar lesum pipit ke dalam betul... haizzz harap2 baby ku terkenan... kih kih kih... cantik... neena pun adakan??

ha dah remove notification!!! i like... idok la jenuh teman nak taip balik word2 tu naaaaa

nasazfrog... said...

tu dia dah cam nak bercerita pulak dah,, neena kalu bosan nak citer raya neena jom, baca kisah raya kita plak.. hihihi... :)

uhh lauk dia meriah..

Pepel BoNda AmaNi said...

wah singgah tasik biru kah???? heheheheh..tue la kan..hari ahad hari tue..klu x..leh sis datang umah kita lak...makan laksa..

Norlida said...

cantik la baju neena.. yang ni ker yang nk dibeli sgt2 tu???

ala naper tak calling ida.. kira leh dtg rumah ida sekali ni... nanti kalau dtg lagi this area call me la yer..

Deqna said...

aku rasa aku kenal lah wife cousin nuar tu.. pernah nampaklah rasanya.. pasni kalau jumpa leh tegur2....

nasaoji said...

mak aii..rajin le akak, bgn lwt2, p jugak..

klu kt, mayb lg trus lajak duk umh je kot..letih tido lak.. ;p

NeenaAnuar said...

Cida:
Thanks Cida! cozen nuar memang giler dlm dia punyer lesung pipit.. me sgt jeles OK!! hihihi... eehh.. neena tak der lar Cida... lesung batu ade lar... hahahaa..
hihihi... yeaa. dah removed dahh.. demi keselesaan readers2 semua... ceaaa..

nasafrog:
yea.. i've read your blog dear... cerita raya awak meriah gak! :))

Purplelicious:
hahahaa.. tasik biru! syabas betehh! tu larr.. uwaaa.. nak rasa laksa sis! tak per lain kali buat bagi tau yek! harus ku terjah kerumah anda! huhuhu...

lidasyah:
Thanks Dear! ermm.. yg nie ker yg nak dibeli2 sgt tu? entah lar ida.. dah banyak sgt rasanyer nak dibeli.. tak ingat dah yg mana satu.. hihihihi..
ohh.. dah kire dekat yer ngan umah ida.. ha'ah lar kan.. ida kat rawang jer kan... ok ok.. next time insyallah neena akan calling2 dia yer.... ;)

Deqna:
oooo.. ko kenal yer... bagus2.. kalu jumpa tegur2 lah.. kata.. "Saya lah kawan Neena".. hahahaa...

nasaoji:
hihi.. terpaksa rajinkan diri jugak dik nonnn...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails