COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, October 1, 2009

OTW Back.... Singgah TC....


Ok.. hari Jumaat... masa tuk pulak ke KL.... coz malam nyer we ollzz ade jemputan open house di PJ....




Sempat lagi lepaking kat lobby hotel before check out!



Me Daddy Relaxing!


Jom naik beca!
Nak gie mana??

On the way back to KL... we ollzz stop jap kat TC! Apa TC tuu?? ala.. kalau org pahang tau lar kott... Teluk Cempedak daaaaaaa...

Sila tahu yg aku first time ke TC nie tau... tak penah lagi since ever since... so alang2 dah lalu situ.. baik singgah kannn.. so next time org tanyer... 'dah pegi teluk cempedak?' ngan bangganyer aku jawab 'Dahhhhhhhh'.. hihiii...

Alaa bukan ade apa sgt pun kat TC nieee.. just a beach lar.. tapi yg unik nyer dia ade batu2 yg agak cantik larr.... so jom layan gambar!



Pantai Teluk Cempedak!


Cantik Walkway niee..


Ehh.. jaga2 cik salmahhh!


Taking da sea breezzzz...


Gedikk sesaja aku kannnnn.... Layaannnnn....


Dahhh.. cukup2 lar tuu..
Jom balik!


Sempat lagi makan aisekerim kat TC!
Cam kanak2 ribena jer aku kann..
Nak2 duduk sebelah daddyku..
Uuuuhh.... teringat jaman dahulu kala....


So rite after that... terussss jer kami meneruskan perjalanan balik ke KL.. kalau dok stop2 lagi mau tak sampai KL jawabnyerr...


Dah dekat nak sampai dahh...


Yerrrr.... sila tahu aku pilot of the day!

6 comments:

Norlida said...

bet tul perjalanan neena ni.. mm tgk neena driving.. terpk bila la my turn.. lesen ada.. tiap2 tahun renew.. tp.. tak berani bawa gak..

Hasra_Razali said...

Caya la...siap ambik gmbr kt HASRA BATIK tu..hehehe...syabas...jumpa jugak ek...:-))

Pepel BoNda AmaNi said...

wah cantiknyer kat laut tue..makan aiskrim memang bestkan sambil dok kat tepi pantai tue..

Deqna said...

nuar jadi bos yer duduk kat belakang?

tulah hebat ko drive jauh2.. aku paling jauh pun sampai ke tanjung malim.. tu pun masa muda2 dulu.. lepas kawen ni jangan harap lah aku nak drive.. tak diberi peluang oleh shah.. huhu

yer.. mari promo kedai Has kat TC itu...

Suki Cida said...

wah syoknya si nuar dok belakang... hahah pandai dia bawak diri dengan camera dia tukan? hehehe... and baiknya neena nak drive kalau cida idok ler...mulut je lebih2 bebek...heheheh

NeenaAnuar said...

lidasyah:
neena dah merata-rata driving sendiri Ida... best taww.. Ida drive lar kalau dpt peluang... lama2 nanti berani lar...

Hasra:
jumpaa.. senang jer punn tuk nampak nyer... :D

Purplelicious:
ha'ahhh... sambil menghirup angin yg sepoi2 bahasa...

Deqna:
yeaaaa... dia jadik boss lar sgtt kat belakang tuu...

oohh.. aku merata beb bawak kereta.. yg paling tak tahan aku lar racer nyer punn... hihihii...

Cida:
memang dia enjoy cida kalau dpt duduk belakang tuu... hihihi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails