COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, December 30, 2010

Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"


Wah! Dah lama tak joint GA @ Contest... since dah kene tag ngan si cek mek molek SHU.. so aku pun menjointkan lah diri... nak2 pulak organizer GA nie aku kenal bangattt! kenal bangat bukan dari segi realiti.. tapi dari segi alam maya buat masa nie... kot2 esok berlaga bahu & bersua muke... baru lah kenal secara realiti pulok! hehehe... Dia ramai peminat woooo.. tak caya gie terjah blog abang hensem lagi macho... maap nie bukan niat nak bodek yer! :p malah cikgu fizik yg bakal mendapat gelaran Doktor tak lama lagi.. huhuhu.... sapa lagi kalau bukan Abg Eqbal!

Jom tengok GA Serba Satu Abg EQ nie...

Syarat-syarat di bawah:

1. Jadi Followers eqbalzack.com.
2. Buat 1 entry bertajuk Giveaway eqbalzack "SERBA SATU"
3. Entry MESTI mengandungi banner di atas dan linkkan ke blog eqbalzack.com.
4. Tag 1 (SATU) orang rakan blogger lain dan pastikan mereka tahu.
5. Tinggalkan link anda pada entry ini.

Tarikh Tutup:
1.1.11 jam 1.11 pagi

Keputusan:
1.1.11 jam 11.11 pagi

Hadiah berupa: Barangan IKEA berjumlah RM 111.11... menarik bukan?

1 Hadiah Utama: Table Lamp!

10 Hadiah Saguhati: Frame & Tea Towel Table!
So now me nak tag Cik Adik Manis Gadis Kampung Separa Bandar tuk joint GA nie... :)



5 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

AKU PON DA JOIN...

Softtouch [Hanim] said...

gud luck neena

Shu Shinju said...

gud luck kak neena..:)

mekchu said...

sama-sama kita membelai kumis abg zack ni.. hehehe..

eqbalzack said...

thanks neena...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails