COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, December 8, 2010

5th W.A. > 1st Trip to Penang Island @ Padang Kota Lama a.k.a The Esplanade Penang!


Just next to Fort Cornwallis... adelah terletaknyer The Esplanade Penang atau pun lebih dikenali sebagai Padang Kota Lama!

DSC_0062 copy
Posing suke hati!  Memang luas padang nie... seronok.... kalau lah cuaca cam kat Aussie... sejuk.. memang dah lama aku lepak sambil guling2 atas padang nie...

DSC_0063 copy
3 bendera... 3 gadis... erkk.. gadiss ker yg kiri sekali tu?? :p

DSC_0064 copy
Suke betol aku ngan bangunan lama camgini.. nampak sangatt klasik!

DSC_0070 copy
The Town Hall building!  Isk! kaco lah khemah tu!

DSC_0068 copy
Cantiksss!! I loikee all the old buildings here!  Harap2 bangunan sejarah nie semua dikekalkan sampai biler2..

DSC_0073 copy
Sempat bergambar di pantai yg berhadapan ngan Fort Cornwallis & Padang Kota Lama!

DSC_0074 copy
With my lovely Tin & Shu! tengok tudung ting berterbangan.. itu membuktikan yg angin bertiup agak kuat ketika ini! heheh..

DSC_0076 copy
Nasib korang lah... kalau dah jumpa minah gedikss nie.. kerja lain nan adoo... silalah gedikss sepanjang masa yer! :p

DSC_0077 copy
Motip en. teman snap gambo nie?  aku tak tahu sama ade dia nak amik gambar permandangan @ pun nak usha minah salleh nie!
Jalan2 kat sini pun dah pun nak membawak ke tengahari.. maka next pit stop adelah di... Kedai Makann!!! seperti biasa harap bersabar coz cerita tu akan bersambung di next entry ok! ;)

16 comments:

Shu Shinju said...

tgk dalam gambar ni cuaca cam mendung2 gitu kan... tapi, ketahui lah korang semua...cuaca amatlah panas giler time tu....muka saye dah jadi B&W gitu...hihihihi...

MiYOKO TACHIBANA said...

penuh ngan gambo2 cntik...

i loike gediks2 n gambo sakan ngan akak n shu... :)

Iena said...

mmg sgt cantik...
nmpk cam kat oversea...

Deqna said...

penang memang best... makan2 pun best gak....

gambar cantik dengan langit membiru...

Nur Irfan Juezrie said...

aduh.. tak sabar ni..

lady XOXO said...

yaaaa penang mmg bnyk bangunang klasik.. ehehe

aiceh 3 gadis ... tapi dua gadis tu plak cam datang dari luar negeri.. ahahha

nice pic..

nairaariaa said...

gambar kat cn sume nice...rase cm nak jadi photographer la plak..cm best je..tp dapat ke?hmmm=)

-aNida OtHmaN- said...

sume pic chantik..nak nak lg diserikan dengan AWEK-AWEKS CUN...hihihi....best..best....

cuaca seakan=akan mengerti ...mereka sambut tetamu dr jauh sana...

NeenaAnuar said...

Shu:
hehe.. memang pun.. panas gegiler kan shu kann.. tapi yg panas tu lah yg menarik sebenarnyer.. gambar nice gilerrr... :D

NeenaAnuar said...

MiYOKO:
hoyeh!! i loikee it toooo!! :D

NeenaAnuar said...

Iena:
TOceh anak murid ku! :D

NeenaAnuar said...

Deqna:
betoi2.. makan lah yg paling heaven sekali kat sana kann.. :D

NeenaAnuar said...

Jue:
hihihi.. sabarrrr.. jauh lagi perjalanan nie! :D

NeenaAnuar said...

lady XOXO:
hehehe... semua2 tu cam pelancong asing kan? ngagagaga... thanks dear! :D

NeenaAnuar said...

nairaariaa:
thanks dear.. insyallah boleh nyer! :D

NeenaAnuar said...

aNida:
TQ sweetie.. kalau nida ade mesti lagi vouge da vasss gitu! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails