COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, April 22, 2010

Tak Tahu Nak Kata Apa.!


First of all... aku memang tak tahu nak kata apa.... cuma gambaran wajah nie jerk yg boleh menceritakan segala-galanyer!



_DSC0403 copy
Betapa ceria... happy... and surprise nyer aku on that day!
Sampaiii terlopooonnnggg molottttt ku!

Aku terharu sangat2 ngan kehadiran korang on my teh tarik session on that day! in fact lebih terharu biler korang meraikan sama2 aku punyer advance birthday party! tak penah2 lagi aku buat all this while in advance! and it was such a wonderful memories for me dowh!

Again.. TQ TQ TQ very muuchhhh for all birthday presents! seriously aku terharu sgt2... niat aku memang nak belanja & beramas mesra ngan korang2 jerk on that day... but at da same time you all have treats me back with such a wonderful pressie! To Yanie... jgn risau & sedih yer dik! memang akak tak der menharapkan apa2 pun.. to me with your presence on my teh tarik session that day... in a way, I've got my present from you already! Yg penting adelah kehadiran korang2 semua... coz bukan senang kite nak jumpa camgini kann... susahhh wwoooo... entah bile lagi gamaknyer....


_DSC0545 copy
To all these heroesss!
TQ very much for your present... support... patient!
I know bukan senang org lelaki nak joint aktiviti2 camgini sometimes!
But I really salute all of you guys coz sudi be with us that day!
Especially sudi melayan mulut pot pet pot pet Pn. Neena nie hah! hehehe...
You guys really kindda rockk!!


_DSC0557 copy
And to all this Gorgeous Ladiesssssss!
TQqqqqqqq very very muucchhh for everything!
Really I had such a good evening with you all girls!
Aku harap korang semua tak serikk eeekk! :D


_DSC0559 copy
Group photos harus ade.... tapi sayang en. teman lupa nak bawak tripod so gambar dia tak dak.. tapi tak pelah.. dah nama pun dia photographer kann.. so biarkan dia disebalik tabir saje... hehee..

So aku harap korang semua yg hadir hari tu tak serikk noooooo.... kot2 ade yg terkurang kat mana2 aku as an organizer... aku mohonnn ampun maaf banyak2 yerk.... aku harap korang pun enjoy that day.. walaupun aku takat treat korang ngan bergelas-gelas teh tarik and also plusss some murtabak ayam yg ala-ala roti canai ayam! hahahaha...

Really hope to have this session again... ade sapa2 yg nak volunteeer to organize this session pulak? kalau ade jgn lupa war2 kan kepada saya yer.... insyallah I'll joint you guys! muuaaaahhhssss!!

p/s: TQ to Abg EQ as well coz create this award... tak sabar nak gie nge-TEH ngan group Abg EQ lak! :D

22 comments:

Cik Ina Do Do Cheng said...

gembiranya diknun tanpa akak disisi ko. neena kalau akak gemuk , kalau tangkap gambar pakai kamera ko tu , boleh adjust jadik kecik tak?

Mimy Hamid said...

bleh gak tunggu hujung tahun big majlis ..nnt blogger kumpul reramai ek..hihi

Pepel BoNda AmaNi said...

ahhaahahahah nak gelak haku dengar statement kak ina nie taw..ko nak adjust kecik tara mana kak oiii...hahahahaha....
adoi la...anyway kita enjoy sangat sis..tenkiu sebab sudi belanja teh tarik k...insya-allah klu ada rezeki nak jugak kita lak yang jadi organize teh tarik next time...nanti akan ku cari tarikh yang sesuai...

shuhadah Zainol said...

bestkan klu dpt join..huhuhu...

suezen said...

wahhh.....mmg terlopong tuh:)...hehhee

Unknown said...

seronoknyer dear .. tp kalau i pun akn terlopong mcm u jgk .. hihi

InaAchik said...

korang..............
kalo aku organize anugerah meroti canai kosong nk join x???
ngeheheeee...
nway, tengs again to mrs neena sbg puan penganjur.
*nok, mak curik gambo ko kat sini tempek kat blog mak leh x nok?
sebab gambo aku x secantik ko nyer yg pakai photographer x berbayar...

Unknown said...

u mmg pandaila organize...nampak sgt2 happening...suker tengok...I wish I can joint tooo...huhu

Cik Yayang said...

Nanti2 akan datang kalau ada perjumpaan blogger, cik yayang nk join jugak boleh tak?

Marlia said...

seronoknya.....

nairaariaa said...

bestnye...huu...anyway,hepy birthday...hope happy sokmo...haha

NeenaAnuar said...

Kak Ina:
alaaa.. kalau akak adee.. lagi ku gumbira.. teringinn nak jumpa ngan akak taww!

hahaha.. en. teman kata boleh! hehe..

NeenaAnuar said...

mimy:
great! :D

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
suke kite dengar sis enjoy! thanks coz sudi dtg yek! harap tak serik! :D

hah! organize.. insyallah kite joint nyer! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
alololo.. takpe... nanti joint yg kat penang nye yer.. kalau akak turun.. insyallah akak akan roger2...

NeenaAnuar said...

suezen:
hahahahahaa...

NeenaAnuar said...

Lana:
hihihihi... sekali sekala kannn.. memang terasa keseronokkannye! hehhee...

NeenaAnuar said...

Iena:
AKU SOKONGGGGGGGG!! cepat organize!! heheheh...

sama2 kasih! boleh jerk ko nak curik.. tapi jgn lupa bubuhkan watermarks yer! :D

NeenaAnuar said...

POSH:
hihihi.. tu lah.. i pun teringin nak jumpa ngan you.. tak pelah tak der rezeki.. maybe next time kannn... ;D

NeenaAnuar said...

cik yayang:
eeeeeeeeehhhhhh.. boleh sesangattttt... sila lah joint yer! :D

NeenaAnuar said...

Liea:
memang best! next time kalau ade chan ko joint keh! ;D

NeenaAnuar said...

nadzirah:
thanks dear! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails