COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, January 28, 2011

Sakit Pun Dah Dapat Layanan 1st Class.... Kalau Saya Pregnant???


Setahun yang lalu... di saat & ketika ini... aku sedang tidooo senyeyakk-nyenyakk nyerr dalam bilik yg sejukk membekuuuu....

Terasa sangatt pantas masa berlalu.. diam tak diam...dah setahun aku melalui satu fasa pengalaman yg agakk bessttttt sebenarnyer! betol lah org kata.. kalau kite tak laluinyer.. kite tak tahu macam mana rasanyer!

DSC_3324 copy 1
seorang wanita gonjeng sedang buat aksi stunt biler nurse nak amik darah dari tangannyer! :p
But serious weiii...  aku nie dah lah penakotttt ngan darah... lagi2 pulak kene injett kat bahagian lengan tuu.. pergghh.. itulah bende yg paling scaryyy buat aku! tapi sekarang tidak lagii.. ok jerk kalau nak kene injett kot mana... :p  and then biler nurse dtg suruh siap2 nak get ready tuk di bedahh.. lagi lah bertambah dup dap dup dappp jantong aku nie... time tu tuhann jerk lah yg tahu betapa cuakkkkkkkkkkkkkk nyer aku time tuu....  ye lahh...  mana lah tak cuakk giler kann.. dah lah nie first time aku kene bedahhh.. masuk hospital... so memang takotttt yg menggila lahh.. beberapa hari sebelum operation tu mana ade aku makan sangat.. memang selera takder.. rasa cam dah nak matikk jerrk.... walhal bukan lah teruk mana pun operation tuu.. just a minor operation ajerr pun!  :p  

DSC_3326 copy
Muke fresshhhh selepas keluar dari operation theater! See.. ok jerk kann.. bacaan BP pun okkk! :D
So far.... lepas setahun dah buat operation nie.. alhamdulillahhhh... my progress is getting better & better right now... harap2 ianyer akan berterusannn.... insyallah... :)

Rindu lah saat2 berada di Pantai Medical Centre Bangsar and cuti MC selama sebulan di bulan February tahun lalu.... sakit2 pun syookkkk sebenarnyer taww! Lagi syokkk biler en. teman memberikan layanann yg super duper first classssssss!! fuhhh.. memang terbaekk lahh! hilang segala rasa sakit biler suami terchinta sentiasa memberi sokongan dan berada disisi...

DSC_3407 copy
sentuhan & senyuman mu yg memulihkan ku... I LOVE YOU BEEE!!!
Lepas dah baik... layanan masih lah jugak baik.. cuma biler time sakit tuu... dia ade super duperr extravaganzaa sikitt... hehehe... btw... aku ade gak terbaca & dengar member2 citer.. kalau nak dpt kan layanan yg terbaekk camgini dari hubby... tunggu lah time kite preggy....  memang first class gak layanan yg kite dapat....  eerrrmmm.... nie yg makin tak sabar nie... lalalalalalalalalaa....
   

20 comments:

MiYOKO SuKi said...

bestnye dpt suami penyayang can abg nuar...

kak neena..bile lg nii??

sW33tdARLiNG said...

mmg!!! cakap jer nak makan apa... masa tu laaa sanggup redah lautan dan rimba.. hahahaha
sw33tdarling.com

-anidaothman- said...

memang best time pretnen akak..sebut jaa nak apa...sume DAPAT.... dilayan mcm Plincess..hehhehhe tapi tuh kalo SUAMI yg PENYAYANG ..

tp,KALo SOMI yg panas baran..hermmm mimipilah..dok denDiam pretnen sampai saat melahirkan..=(

insya'ALLAH akak, REZEKi ALLAH sapa tau dia nak bagi kat akak ngan abgNuar masa bila kan..
saba na..ada HIKMAH tuh blom petnen...heheheheh =D

Softtouch [Hanim] said...

xtau plak neena pernah kene operation, masa tu sy bluim lg reader neena..Alhamdulillah neena makin elok...

Sy pun xsabar saat neena nk preggy tu..mesti bertambah comel n gojes...

Deqna said...

cpt jer masa berlalu kan... dah setaun rupanya.. yelah time tu aku baru balik dari langkawi..

hope ko pun semakin sihat lahyer...

baguslah kita memang time sakit memang lah perlukan suami di sisi.. tak sakit pun perlu jugak hehee..

aku doakan ko dapat layanan first class lagi pasni.. masa ko preggy nanti... insyaAllah..

its me said...

huhuhu takut ekk amik darah tu..tapi bile meternity check up setiap kali pg check up setiap kali tu kene amik darah..tak larat nak gerun da...ade yg salah cucuk nganslumber kuar kan jarum cucuk tempat lain lak...adoiii poengsan aku tgk jarum tu

ratusiput said...

tol tu...cik kitol aku preg...10x aku muntah g bilik air..10x gak dia follow...ehehe..skang ni tak bg aku beranak lg sbb takut aku mati kate dia.ade ke..

mekchu said...

btw, sakit apa erk sampai kena operation tu??

memang pun.. nnti u akan dpt extravaganza punya layanan kalau pregnen.. kuku kaki pun dia sanggup potong kan wooooo.... hahahaha... cuba kalo suruh sekarang??

Mak Izz said...

slm sis. lama x drop comment kt cni. tgk sband jgk kak.. sband sy time preggy ke.. time pantang ke.. sama jeh. hehe.. cuma time dlm labour room tu erm, nampakla dia caring lebih sket.

sy doakan akak cpt2 preggy, insyaAllah! take care :P

~ AYUMI ~ said...

so sweet dear... take care ok..
http://ayumibruce.blogspot.com

NeenaAnuar said...

MiYOKO:
Alhamdulillahh dear... insyallah.. kalau ade rezeki akak nanti tak kemana kannn.. doakan lah yer! ;)

NeenaAnuar said...

sW33tdARLiNG:
kannnnnnnnnnnnnnn....heheheh.. tak sabauu rasanyer nak rasaa saat itu kembali! :D

NeenaAnuar said...

aNida:
insyallah dearr... segala yg terjadi pasti ade hikmahnya kann.. TQ so muchhh sweetiieee!

NeenaAnuar said...

Softtouch [Hanim]:
ha;ah.. maybe time tu hanim lom jumpa blog saya kot.. hehee. apa pun thanks yea dear.. :D

NeenaAnuar said...

Deqna:
tu lah.. sedar tak sedar kan.. waktu ko melawat aku tu ko tengah mengandung kan marissa lagii... huhuhu...

thanks frenn.. insyalllah... lepas nie giliran aku pulak ... :D

NeenaAnuar said...

AiReEn:
huhuhuuu... scaryyyyyyyyyyy ok!

NeenaAnuar said...

ratusiput:
hahahahahaahahaaaaaa.. lawak lah beb en. kitol ko tu! :D

NeenaAnuar said...

mekchu:
hehehehee... nanti kite roger2 at private message yek mekchu... :D

NeenaAnuar said...

Mak Izz:
hehehe.. dia risauuu tuu.. tak tau nak express camne kottt.. apa pun thanks yea dear.. insyallah.. :)

NeenaAnuar said...

AYUMI:
thanks dear! ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails