COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, January 12, 2011

Maaf... Sekiranya....


Maaf.... sekiranyer korang masuk blog nie dari semalam sampai skg.. belum ade entry terbaru dari aku... bukan apa... aku skg nie agak kurang sihat... lepas en. teman sakit hari tu... aku plak sakit.. tapi takat batok jerk.. takde lah plak sampai demam panas.. taapi baru2 nie aku banyak makan bende2 yg sejuk like ice cream.. air batu... so macam batok tu muncul kembali.. batok non stop!  sampai sakit dada di buat nyer.... hidung pulak pedih + tersumbat! nak bernapas pun payah.. dan dannn rasa cam sesakkk napas! tapi tak kerap lah.. ade masa jerk!

DSC_0424 copy
cuba mengenangkan nasib diri yg asyik tak sihat jerk lately nie... adekah itu petanda aku semakin tua?  *ok sila terima kenyataan itu*
Memang aku alah sangatt pada bende2 yg sejukk melampau... cepat jerk nak dpt flu... errmm... entah lah... jeless lah ngan org yg tak alah pada kesejukkan nie!

DSC_0425 copy
kepala pun dah start nak migrain...
Ok lah.. korang doakan aku supaya cepat sembuh yer... really appreciate pada korang2 yg tak jemu2 visit my blog... aku tengok ade jerk visitor yg dtg walaupun tak der new entries from me.... Thanks a lot yeah! *HUGS*

p/s:  apakah itu petanda bahawa badan aku dah memberi isyarat supaya aku pergi berHoliday lagi? Errrrmmmmm.....

15 comments:

Unknown said...

takdelah sbb tu mmg cuaca sejuk la ni...musim tu...get well soon ya

shuhadah Zainol said...

kak...makan ubat k... take care..rest byk2 k...

keja umah soh abg nuar take over... :)

E K A said...

alor siannya...take care dia...mkn ubat tepat pd waktunya

Queen said...

skrg musim sakit...kene jaga kesihatan...try minum air madu perah asam limau... harap2 dpt bg relief...

take care neena

Kaseh said...

babe..take care ok.. rest secukupnya.. kalau perlu g holiday pegila.. pastu nati dah sehat ko sambung blogging okeh..

Najwa.H said...

Moga kita semua cepat sembuh ;) dan menikmati hari2 yang indah tanpa flu ehehe.
skrg ni tiap mlm xleh tdo pasal batuk teruk. tambah lagi tgh preggy, batuk sampai bole terkucil*ahaks...

cpt sihat tuan rumah ;)

yatt said...

get well soon neena :-)

Unknown said...

semoga cepat sembuh kak neena....

Mimy Hamid said...

take care neena...aku pun tak sehat beb..mc 2 hari

Softtouch [Hanim] said...

mmg musim skrg musim xsihat...batuk n demam...take care yer...moga cpt sembuh...

SURIA AMANDA said...

get well akak...jumpa doc tau..

Deqna said...

take care fren.. sekarang ni memang musim ramai yg batuk & selesema. Aku ingat kan ko gi bercuti sbb tak update blog..

yeaa u need rest.. gi holiday pun ok but buat masa sekarang ni stay kat rmh lagi yg terbaik lah kot..

speedy recovery for u... en. teman now ur turn pulak jaga isteri yer..hehe :)

ratusiput said...

aku akn sentiasa doakan ko... :)

-anidaothman- said...

akak la kaan musim ANGIN TIMUQ...memanglaa sapa yg tak tahan...cepat kena sakit....

kalO cepat kena selsema tuh...akak amalkan minum FRESH OREN SUAm banyak-banyak na...mayb vitamin c kurang....

akak sama mcm nie..mudah kena selsema...yg batok plak

akak carik GULA KEPALA INDIA + KISMIS....masuk air skit = then masak sampai gula tuh cair...pastu ...minumlaa..biar dia lalu kot tekak tuh...kurg skit gatal tekak nak batook....


jgn biaq lama-lama batook tau, nanti leh kena ASthMA plak...

akak syg, TAKE CARE k

Unknown said...

neena,
rest byk2 k

btw, akak suka sgt header baru tu...sangat cantiks

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails