COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, January 14, 2011

Aku Tak Suke Bergossip! Tapi Aku Suke HOT GOSSIP!


Yeerrr... itu lah hakikat yg sebenarnyer!!! Aku memang bukan kaki gossiipp yerr... aku jugak tak suke nak bergossipp tak tentu halaa... kalau nak gossipp bende yg berfaedah.. camne nak maintain vogue ker.. camner nak menjadik isteri yg mithalli kerr.. or gossipp bende2 baik.... aku suke jerrrrrrrr! :D

Tapi percaya atau tidakkk... aku tetappp suke pada HOT GOSSIP!!!! hehehehe.... dan Hot Gossip terbaru saya adelahhhhhhhhh.....

DSC_0479 copy
Taaarrrraaaaaaaaaaaaaaaa... Hot Gossip from MAC! :p

Hehehe... Suke sangattt tawww ngan Hot Gossip MAC nie... Ni first time aku pakai warna nie.. actually dah lama dah aku carik colour pinky pinky camgini... tapi entah naper tak terjumpa lak before this... walhal dah lama dah aku guna lipstick MAC... aku rasa nie colour baru kott... hehehe... sib baik lah bukan limited edition.. kalau jenis yg limited edition nyer payah! Nanti dah abis stock.. dah takde lagi dah.... tu yg aku kengkadang tak suke beli brg2 make-up yg limited edition nie.. kite rasa dah sesuaii.. dah berkenan... tup2 biler abis dlm simpanan diaorg.. kite pun dah tak leh nak beli lagi dahh... tu yg sedih tuu...

Actually kalau korang nak tahu... nie lah first time ever aku beli lipstick dari MAC!  before this aku tak penah beli pun taww.. semuanyer aku dpt secara PERCUMA sahaja!  seyes... kan ker MAC nie guna system recycle.. so cukup 6 plastic casing yg korang dah guna sampai abis.. jgn buang.. hantar balik kat MAC.. then leh redeem satu lipstick percuma... Tapi apa kah yg dah membuatkan aku beli lak lipstick nie this time???? Apa lagi kalau bukan pasal si perompak durjanaaaaaaaaaaa bin nammm jahanammmmmmmmmm hari tu lahh!!! huh! bikin hati guaaa panasss okkkkkkkkkk!!!!

Sedihh tawwwwwwwwwwwwww!!! Kalau korang nak tahu... kat dlm beg aku yg kene rompak hari tuu... ade 5 batang lipstick MAC!! Huuuuwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!! Sampai skg aku meroyann jerk biler kenang2 kan kembali... tapi dlm 5 btg tu ... 2 jerk yg masih baru... pakai baru sikitt jerkkk.. yg lagi 3 tuu dah nak abis.. so tak de lah rasa cam ralat sangat.. but yet ralat.. sbb 5 casing aku dah terbuang begitu saja... if not dah leh redeem lagi satu free lipstick! Isk! so kekdahnyer aku dah mengalami kerugian berganda!! huhuhu.....  takpa lah.. takda rezeki....

At least ade gak  hikmah dia kann.. disebabkan lipstick pun dah kene rompak.. teruss bertemu jodoh ngan si HOT GOSSIP nie... hehehe.... 5 colour yg aku hilang tu more to purplelish, red & brown... dulu ade banyak warna.. aku suke jerk main campur2 warna.. coz sometimes lipstick nie biler you pandai mixed and match.. tone warna dia leh jadik menarik & sesuai gak ngan kite tau.. cam aku kann tak leh tau pakai lipstick earth colour.... cam colour brownn semata.. confirm nampak sangatt pucatt!  so pasal tu aku beli satu lipstick yg betoi2 pepel.. or betoi2 merah.. then aku mixed kann.... tapi since dah ilang nie.. aku tak larat lah nak beli banyak2 sekali gus... baik aku kumpul balik with the FREE purchase.. then baru lah berbaloi... so pasal tu aku suke sangat ngan HOT GOSSIP nie sekarang coz aku pakai dia satu jerk tanpa perlu campur ngan warna lain.. and it suits me a lot! yeaa.... aku memang sangat sesuaiiii ngan colour2 pink! sooo gurllyyyyy kannnnnnnnn! hahahaa....

Oh yaa.. aku ade satu story lah nak kongsi ngan korang pasal lipstick nie... kan ker aku kene rompak malam hari Rabu kann.. then Khamis pagi2 aku dah pegi JPN utk buat IC!  waimaaaaaaa... lipstick nan adoo.. macam manaaa mau amik gambar IC?? time tu dah terpikir nak pi beli dulu lisptick kat mana2.. tapi semua kedai bukak kol 10 pagi jerk.. whereas aku pepagi buta dah nak pi buat IC.. paham2 jerk la JPN.. kalau lagi lambat lagi lah ramai umatt... end up.. aku selongkarr seluruh dressing table... fuhh.. sib baik lah jumpa ade satu lipstick MAC yg memang dah abis & sangatt nazak!  aku simpan casing tu tuk tukar free lisptick lahhh.. so sib baik ade yg itu.. ko korek2 saki baki yg ade.. ku calit kan jerk ke muke ku... janjii adoo lipstick! tapi tu lah... malangnyer lipstick tu colour dia yg jenis pucatt... dia cam light2 brown + pinkish sikitt..... maka inilah hasil gambar IC terbaru aku.... 

memang sumpah muke senggall!  rupe org yg giler tengah trauma... senyum pun dlm keadaan terpaksa... memang penuh sejuta kenangan lah IC aku nie nanti! hahaha...

Oh yaa.. lagi satu product baru MAC yg aku cuba.. actually bukan baru.. tapi aku upgrade jerk! hehehe.. dulukan aku penah citer aku guna Skin Base nie jerk as my moisturizer.. but now aku upgrade sikit ke version yg nie pulak...

DSC_0478 copy
Strobe Cream... dia satu level tinggi sikit dari Skin Base yg berbotol hitam tu...
Perbezaan dia memang leh nampak gak laa.. especially tuk org2 yg ade masalah veryy dry skin cam aku.. dulu aku pakai Skin Base tu memang dah rasa cam glowing laa jugakk... but now biler dah try yg Strobe Cream nie.. waaa.. rasa bertambah2 glowwing laaa.. hehehe.. dia punyer content of moisturize tu agak tinggi + dia ade treatment formula for your skin... pasal tu lah dia harga dia pun mahal sikit berbanding yg Skin Base tuu... tapi takpe.. sekali beli nie leh tahan berbulan-bulan.. at least for 3 months! mahal pun berbaloi rasa.. janji puas hati biler memakaii kannnnnnnn.... :D


12 comments:

-anidaothman- said...

Strobe Cream ....... samalaa kita menGGunakannya....terbaikk menda alah nie...

nida pakai since sbLm kawen dl nie sampailaa skrg.....STROBE nie kalO pakai, pastu makeup....fhewwww chantikk jaa akak makeup kita...muka pn still nampak ceria tak KUSAM...... untuk bakal-bakal pengantin..elOK sngt amalkan PAKAI STROBE nieh...sebab nanti HASIL makeUp untuk BIG DAYZZ terbaik.......

Kaseh said...

apsal ko angkut semua lipstik dalam beg eh...kalau aku pun rasa tension barang mekap kesygan hilang,..dulu umah aku kena msuk perampok bodo gak.. abeh semua mekap2 dia amek..pelik gak apa dia nak buat ngan mekap2 tu..

Deqna said...

aku pun suka yg pink2 karer.. now using pink nouveau & i like it like that. dah lama tak redeem nie..

nasaoji said...

kt pun skang tgh nak pakai lipstik pinky2 nih..duk tgk2, bnyk tak sesueeeii ajo.. :(

nak try mac, tp, tak pegi2 mid ke, klcc ke, sogo ke..alamanda sik da.. ;(

a ah..nmpk beno muka senyum paksa kak ooii..tak per, iras kajol, tetap ada!

sW33tdARLiNG said...

i loike lipstick yang purple tp bukan cam purple sangat.. pink+purple gitu.

sw33tdarling.com

Mimy Hamid said...

aku pun terjebak ngan MAC..dah ada 2 ketul lipstick MAC..

NeenaAnuar said...

aNida:
ha'ah dear.. pandai adik akak niee... clap.. clap... hehehe... patot la mukaa nida pun berseri-seri gituuu... :D

NeenaAnuar said...

Kaseh:
aku memang carry lipstick jerk ngan aku.. brg2 mekap lain sib baik lah tinggal kat umah.. tapi memang bodo lah perompak tu kann.. agaknyer dia nak kasik g/friend dia pakai kotttttttt... hahaha...

NeenaAnuar said...

Deqna:
hehehe... takpe.. lepas nie ko redeem ok! :D

NeenaAnuar said...

nasaoji:
takpe.. nanti you turun KLCC or MIdvalley.. jgn lupa singgah MAC ok!

huhuhu.. ya kaa ade rupe kajol? kojol ade lerrr... hahahhaa.. thanks btw! :D

NeenaAnuar said...

sW33tdARLiNG:
yezzaaaa.. me tooo! :D

NeenaAnuar said...

Mimy:
hehehehe... welcome to da MAC babeh! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails