COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Tuesday, November 17, 2009

Terharu


Huh... terharu rasanyer.. biler ade org yg boleh nampak keikhlasan diri ini... hanya dengan membaca blog aku... hayati penulisan aku...
DIA boleh menilai diriku ini... sesungguhnyer aku terharu seketika tat kala membaca fakta yg dinyatakan olehnyer... Thanks sista!


Sesungguhnyer keikhlasan itu dtg dari hati.. biarlah org menilai kite dengan mata hati... bukan dari mata kasar...

p/s: ishh.. ishh.. ishh.. semenjak dua menjak entry2 aku ade peribahasa2 nie.. bukan main aku nyer entry ala2 berfalsafah gitu kan... tapi aku rasa cam seronok lak biler bercerita dlm bahasa2 falsafah nie.. berbudi bahasa... sopan santun.. lemah lembut... so senang... tak der lar lepas2 nie korang jumpa entry2 aku yg berpassword kot... sbb semua entry aku yg ala2 penuh kesopanan & kesusilaan... ahaksssss!!

5 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

tue la kalau ada insan yang dapat mengenali kita dari penulisan rasa terharu sangat kan..huhuhuh tapi kalau orang membuat andaian tanpa mengenali kita terlebih dahulu sangat menyakitkan kan..huhuhuhu...

Nur Irfan Juezrie said...

hehe.. tq.. satu compliment gak ni..

Mak Izz said...

hi neena,

sy pn nk berperibahasa jgk dlm kotak komen awak ni.

"Hanya jauhari mengenal manikam" (manikam ke.. maknikam ye?) ^_^

mata hati kami tahu awak jujur, persetankan mereka2 yg persoalkan kejujuran awak.

teruskan menulis dan berkongsi pengalaman dgn kami! (kami tak mampu nak pergi bercuti macam neena, baca cerita neena pn dh rasa mcm pergi bercuti jgk) hehehe!

POSH76 said...

betoi2 tak payah jadi hipokrit...huhu

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
yea... betol... betol... betol....

Nur Irfan:
hehehe.. akak yg patot say thanks kat jue!

Mak Izz:
Hi sis.. thank you for your support yeah...
hehee.. insyallah.. i'll share all my experience with you guys!! Thanks so much yeah! :D

Posh76:
kannnnnnn... hehehee...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails