COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Sunday, November 22, 2009

Khas Buat Mu

Kepada Anje........



nielah cincin kita yang berusia 4 tahun...


Bee nak ucapkan selamat menyambut ulang tahun perkahwinan kita yang ke 4....walaupun terlambat beberapa hari....


selama kita bersama, bermacam dugaan dan cabaran yang ditempuh, suka duka, gelak tawa...tapi kita laluinya dengan tenang dan sabar...semoga hari yang mendatang kita akan lebih tabah menempuh dunia yang kian mencabar...

Di kesempatan ini Bee ingin meluahkan rasa kasih dan sayang Bee kepada insan yang ku sayang, semoga kita akan kekal bersama hingga ke akhir hayat dan Bee tujukan lagu ini buat Anje tersayang....


Lelaki Ini - Anuar Zain

Kasih, kenanganku
Ingatkah saat-saat dulu
Kasih, apakah dirimu
Merasakan semua itu

Ke manapun langkahku pergi
Ku masih melihat bayanganmu cintaku
Dan kemanapun arah anginku berlari
Hati ini masih kau miliki

Lelaki ini yang selalu mencintamu
Selalu, tanpa ragu
Lelaki ini yang selalu memuja hanya dirimu
Yang bertakhta dalam sanubariku..

Sanubari ku.. oohh

Ku yang mencintakan mu.. ohh
Hanya dirimu… oooh

Karena cintaku, tak berbatas waktu
Karena cintaku, tak mengenal jenuh hatimu
Hatimu….



nielah gambar hasil kerja bee buat anje..


I LOVE U SO MUCH.....

8 comments:

Deqna said...

Wah boleh tahan romentik en. teman nie yer....

semoga en. teman berbahagia selalu dengan anje nya itu :)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ohhhh sweet jerk cam katun Through My Window la kan...sweet sangatttttttttttt

HAIZAN said...

wah..romantiknya en. teman tu...heheheeh....anyway happy anniversary to both of you....

Liea said...

ala... comel sangat!

nasaoji said...

kak, print gambo tu, n frame kan!... ;)

nasazfrog... said...

semoga hubungan kalian di berkati oleh-Nya.. amin

NeenaAnuar said...

OMG!! Bee.. biler you buat nie? hahahahaha.. this is sooo touching lar darling!

Hahaha... adoii nak gelak jer rasanyer... tak sangka... tup2 view blog nampak your entry.. patot lar I like blurrr jer mula2 waktu tengok commments yg nak di moderatekan... heran gak awat semuanyer dok mention en. teman.. rupe2nyer dok refering to this entry! hahahaha..

anyway... I love you 2.. 3.. 4... and soon lah dear!! syukur alhamdullilah kehadrat Allah S.W.T. diatas apa yg kite telah lalui sehingga ke hari ini.. mintak dijauhkan segala perkara2 yg tidak baik & berdoa agar kite akan terus berbahagia hingga ke akhir hayat.. insyallah!

p/s: mcm2 yg awak buat kalau I dah tido yerr... hehehe... anyway.. nice entry.. I loikeee even tho I read it in da late evening & not in early morning.. which I think it is more meaningful coz I get thru from our own property!! ahaksss!!

Suki Cida said...

happy anniversary to both of u my dear friend.... hugzzzz... from me and zamani

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails