COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, November 11, 2009

An Announcement!


Aku tau ramai yg cuba nak masuk protection entry aku tu yek?? siannn.. ade yg tak berjaya kah?? ok ok.... sorriii yerr.. kalau aku buat korang terpikir-pikir.. apakah sebenarnyer isi kandungan entry aku tu kann... aku bukan tak nak share ngan korang tau.. nak sgt share ngan korang semua.. tapi kan... disebabkan beberapa faktor yg tak dpt dielakkan... aku tak dpt lar nak share secara terbuka kat sini... oleh yg demikian... terpaksa lah aku buat protection entry sebegitu... aku boleh jer nak share ngan korang... tapi aku rasa aku kene tapis sapakah yg 'layak' tuk baca protection entry aku tuuu... hihihi... So... antara mereka2 yg layak ade lahhhh..................... JEng... Jeng... Jengg....



**********************************************************************************

To all my 44 Followers...

"Korang akan mendapat priority dari aku... waahh.. privillage lagi kannn.. hehehe.. ye lar.. of course lah aku leh bagi korang privillage tu sbb aku memang dah kenal korang sapa! nak2 korang yg dah ade blog! lagi senang nak dpt permission dari aku... wahhh gitu... TAPI!!!! ade kemungkinan aku still akan tapis lagi if aku rasa ade antara korang2 yg aku rasa cam aku tak leh nak bagi atas sbb2 tertentu... anyway... buat masa nie majority of you aku rasa memang leh dpt masuk aku nyer protection entry nie... hehehee... so apa lagi, kalau anda rasa anda berminat tuk dptkan permission baca entry berpassword aku lepas2 nie... sila lah tinggalkan jejak anda disini yerr... insyallah aku akan bagi korang permission tu... "


To all my silent readers!

"Hah.. yg korang nie payah sikit lar aku nak bagi.... bukan tak nak share.... tapi ade antara2 korang nie which aku dah trace and notice yg korang bukanlah SINCERE dlm mengikuti blog aku nie.... aku ulang yerrr... hanya segelintir sahaja!!! bukan semua taw... and the best part is aku kenal ngan si silent2 reader nie taww.. so pada korang2 yg aku tak kenal tu... tak yah nak terasa lah! sbb aku memang tak kenal korangkan... so no issue.... NIee aku nak tujukan pada silent2 reader yg sememangnyer aku sgt2 kenal mereka!! Please go to HELL lah!! Wwoopppsssssss terEMO sudaaa.. hehehe.. ok ok... back to my normal mode!


Anyway.... aku sgt hargai org2 yg betol2 sincere dlm mengikuti blog aku nie... and I know some of you are really desprate wants to know about my life!!! but aku tak kisah... kalu nak tau tu ngan niat yg baik kan... tapi kalau ngan niat yg busuk... penuh ngan taik dlm diri.... itu adelah org2 yg aku memang ibarat 'mengharam' kan korang dari baca blog aku!! so sapa2 yg ade hati nak mengikuti blog aku nie ngan niat nak menjatuhkan aku & jugak nak mengkhianati aku... lebih baik korang berambus lar dari blog aku nie!!! Muaaahahhahahaha...

Sooo... to you ollzz my silent readers... aku tak nafikan yg aku memang susah nak bagi korang permission to go to my protection entries... but yet I can consider... so, you also may left your footstep here OK!!

****************************************************************************

Why aku nak gak share ngan korang semua bukan sbb apa taw.. sbb aku tak nak korang2 buat spekulasi about any of my protection enty tu nanti... maka adelah lebih baik aku share kannn... sbbnyer dah sah2 tak der kene mengena ngan korang pun... coz I said before... entry berprotection aku tu sesungguhnyer tak de kene mengena ngan korang! Pasal tu aku tak kisah nak bagi korang baca... But AGain and again.. only selected people will get the permission... in order to make it a lil bit secured.. supaya aku tak diperkotak katik kan....wahh... bleh blah tak ayat aku tu?? hehehe.... :))

Oh ya... nanti biler korang nak drop jejak korang kat sini nanti.. make sure korang bagi sekali korang punyer E-MAIL address keh.. so that senang tuk aku email kat korang nanti apakah password nyer itu... and also pada beberapa org yg dulu dah pun bagi respon kat my first protection entry tu... aku tak lupa kat korang... cumanyer please drop your email address yerr... hari tu lupa nak mintak.... hehehe...

p/s: actually.. kalau korang tak nak tau pun tak per... aku tak paksa pun... but why aku create this entry just to clarify things with u ollzz supaya korang tak salah paham nanti...~Adios~


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails