COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, November 23, 2009

Remember... Remember.. Remember...


Hahahahahaha... adoiii haii... lawak tol lar... aku dah agak dah... memang tepat jangkaan aku.. memang betol apa yg aku rasakan... hehehehe... at last!!

Aku suke biler org ade org tak berani nak berdepan ngan aku... and cuba buat cara baling batu sembunyi tangan... nampak sgt pengecutt & tak der maruah kan? woohh... I like org yg pengecut2 camgini.. its really2 thrill for me... huhuhuhuhu....

Well..... just REMEMBER one thing.......

"WHAT GOES AROUND COMES AROUND"

I'm sure one day you will deserve a great2 punishment from God! *wink*

p/s: my curse will be there forever!!

4 comments:

Cik Yayang said...

my curse will be there forever!!

Fuhh takut seh baca statement tu..:-)
Insya Allah Neena..kalau kita berada di pihak yang benar...pasti kebenaran tu akan kuar suatu hari nnti...just wait..:-)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

gerund sey....hehehehehe...
dun worie sis..kebenaran pasti ada...kalau kita di pihak yang benar..ALLAH tue maha adil.. cheers...

POSH76 said...

betul2 doa org teraniaya..lambat laun ALLAH makbulkan....

kalu kt balas kt pun lebih kurang sama dgn perangai dia...betul tak

NeenaAnuar said...

Cik Yayang:
yup cik yayang.. harap2 kebenaran itu akan terbukti kelak.. Thanks!

Purplelicious:
insyallah.. mudah mudahan... aminnn..

POSH76:
ya sis... semoga Allah membalas perbuatan mereka2 itu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails