COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, September 10, 2009

Tak Sabar Nak Ambik


Yeay!! Hari nie nak gi amik baju raya.... lalalalalalalala....


Diam tak diam banyak jugak baju raya aku tahun niee.... errrmm.. tak sangka!! huhuhu... ade yg di tempah dan ade jugak yg sudah siap dibeli...
tapi ok gak lar... majority baju raya aku tahun nie leh larrdi pakai tuk gie keje.. aku pun dah agak kekurangan dah stok baju kurung tuk gie keje.. so lepas raya nanti leh lar aku belasah lak as office ware... huhuhu...



Baju Raya aku tahun lepas!


Baju raya tahun nie camne lak?? *buat smug face / angkat2 kening*


5 comments:

lidasyah said...

cantik nya kebaya tu.. pakai lak ngan kain pairo... mm me juga nan ado baju raya.. wuaauwuuawuawwu....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

heheheheh sama la sis..kta pun hari nie amik baju...semangat nie...terus xsemangat nak buat keja la plak masalahnyer..kena lak dengar lagu raya kan...heheeeheheh..baju kebaya sis taun lepas sama konsep dengan baju raya kta taun nie..

NeenaAnuar said...

lidasyah:
TQ Ida.. neena memang suka ngan kain2 pario nie... larr.. ciannyer.. tak per.. tahun depan buat double yek.. ganti yg tahun nie punyer...

Purplelicious:
ohhh.. samakah?? bagus2.. I loike!!

Deqna said...

wah sakan ko ngan baju raya kan.
Baju raya aku yg aku tempah ni tak siap2 lagi .. walaupun dah hantar tempah since bulan May hari tuh...

NeenaAnuar said...

Deqna:
alaa.. mana ade raya sakan pun frenn.. gitu2 jerr...

loorr.. sian ko.. tak siap2 lagi? ko patot banned jer tailor tu frenn..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails