COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, September 30, 2009

Dim Sum @ The Blossom Swiss Garden Kuantan


Second day @ Swiss Garden Kuantan... tak der apa plan punn.. but my dad teringin nak makan Dim Sum kat....



The Blossom...
Halal Chinese Restaurant @ Swiss Garden Kuantan....


Restaurant nie memang specialize in Dim Sum...


Nie first time lar aku makan dim summ... giler bodoo aku kannn... org dah lama makan.. tapi aku baru first time.. laki aku pun sama gak.. dia pun first time gak.. my dad dah a few time lar dia kata.. yer lar kat KL leceh.. byk yg tak halal dari halal... but restaurant nie memang 100% disahkan halal... so tu yg we ollzz belasah cukup...

and ternyata memang best giler rupenyer dim sum niee.. sedap sehh.. tak yah makan nasi.. makan bende alah nie jer dah buat aku kenyang ber-daaakk...


Antara sajian Dim Sum yg kami order...
Majority in sea food flavor!


Lagi kick with Chinese Tea...


Tengok betapa khusyuknyer aku makan...



Memang puas hati makan kat restaurant nie... sedapp sgtt... Sampaikan belah malam pun we ollzz belasah makan kat restaurant nie gak.. but ala carte food larr.. more to chinese food dishes.. we ollzz lovess chinese food style gak.. so tu yg layan tuu.. memang ternyata bukan Dim Sum nyer saja yg sedap... but menu2 lain kat restaurant nie pun sedap gak.. puas hati sgt2 biler nak bayar sbb berbaloi ngan harga yg diletakkan... fingger lickin' good lah!

Aku bagi 2 thumbs up for it!! huhuhu....


p/s: pasan tak aku berbaju kurung bagai.... nak gie beraya lagi tu... tunggu next entry yek!


5 comments:

Norlida said...

wah my favourite ni.. ida suka mkn dim sum.. tp kalau opis la belanja la.. tak pernah spend sendiri lagi.. wah teruk nya aku ni..hihhi

tau dah nk pi beraya mana.. hahahaha....

Deqna said...

aku tau.. aku tau.. ko dah siap nak gi beraya kat rmh bakal tunang fifi kan??? hehehee

Hasra_Razali said...

Im Dim Sum lover gak! best kan..:-)

NeenaAnuar said...

lidasyah:
ooohhh.. ida pun suka yerr... tak per.. org belanja lagi best makan yg benor nyerr... hihihi..

Deqna:
harus lah ko tau kannnn... hihihi..

Hasra:
huhuhu.. Has pun suka gak.. bagus2... :D

Unknown said...

Salam Sejahtera dari Swiss Garden Resort & Spa, Kuantan.

Hi. Saya Ardi dari MARCOM SGRSK.
Pihak kami mengucapkan berbanyak terima kasih kerana mempromosikan Swiss Garden Resort & Spa Kuantan.

Terima Kasih,

Ardilah bin Abd Manaf
Marketing Communication
Swiss Garden Resort & Spa, Kuantan
T : (609) 544 7333 Ext 5016 / 6005
F : (609) 544 9555
www.swissgarden.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails