COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, October 21, 2010

Mana Ko Nak Dapat Makan Sedap... Lepas Tu Dapat Massage Free Kat Kerusi OGAWA!


Walaupun dah abis Syawal.... aktiviti kunjung mengunjung haruslah diteruskan!  Tak bermakna kite hanya perlu ziarah menziarahi sepanjang bulan Syawal sahaja... cam aku tak sempat nak visit kawan aku yg sorang nie sepanjang bulan Syawal... nak wat camnoo... tahun nie calendar jemputan ke majlis makan2 raya aku penuh gilerzz... setiap mingggu full house!!

Selepas beberapa hari Syawal berlalu pergi.. aku ngan en. teman pergi berjalan sambil menziarahi kawan lama aku sewaktu aku kerja kat JB dulu... Liza now dah pindah duduk KL... coz hubby dia skg dah based kat KL...

DSC_1576 copy
Susah susah jerk kawan aku yg sorang nie... siap masak nasik briyani tuu!  pergghh.. memang terbaik lah masakkan dia...

DSC_1574 copy
Especially lauk ayam masak merah dia! fuhhhh!! I tell you ollzzz.. Marveloussss okkkkkkkkkk!! sumpah tak tipu!  See aku dah abis makan nasik siap bertambah dua kali.. tapi tetap nak ratah ayam masak merah Liza! Memang thumbs up lah beb!

DSC_1602 copy
Lepas makan.. sempat berphotogediks jap!  Sumpah aku tak leh nak cover dah perott aku yg membuncit kekenyangan tu!  itu petandanya aku makan takde limit!  huhuhu....

DSC_1580 copy
Uishh!! dah lama giler aku tak berurut badan!  Umah Liza ade kerusi urut!  apalagii... sessi mengurut lah pulak! :p

DSC_1586 copy
Sambil berurut... sambil berborak!

DSC_1581 copy
fuh... besttt... layan abiss!! mana ko nak dpt... makan sedap... pastu siap urut free lagik! hehehe....

DSC_1598 copy
En. teman pun teringinnnn gakkkk!!

DSC_1599 copy
Ceeaa.... relaxx abis lah tu kononnnn!! :p

DSC_1596 copy
Model tak berbayar OGAWA!  hahaha... :p

DSC_1595 copy
Kawan aku nie ade 2 org anak lelaki yg sangatt chomel! 

DSC_1588 copy
Keletah diaorg cute sangat!! yg abang kaki buli... si adik asyik nangiss jerk kene buli ngan abg! hehehe...  (yg untie kat belakang tu tak reti2 nak berhenti mengurut! :p)

DSC_1606 copy
tengok si abg muke nottie.. adik plak muka innocent giler! hehehe..

DSC_1607 copy
Friends forever!  Mommy with 2 kids... Liza maintain vogue you!  I loikkeee!! :D

DSC_1609 copy
To Liza & Khay!  TQ so muchhhh for welcoming us to your house!  Jamu kami ngan pelbagai juadah yg enak walaupun dah abis musim raya... seronok dapat berborak ngan korang that day!  Next time kite lepaking lagi sesama yek!  (suke betol aku kalau gambar mengunakan teknik CLS nie, pas ni nak amik gambar camgini pulak lah ngan en. teman! :p)
Aku masih ade beberapa rumah kengkawan lain yg belom sempat nak ziarah during hari raya hari tu... insyallah, kalau ade kesempatan akan aku singgah gak umah diaorg nanti! :)
 

17 comments:

BabiesMom said...

perghhhh jeles ar.. dua2 maintain VOGUE.. wahh siap ada kerusi urut2 lg.. bagus2...

shuhadah Zainol said...

wah...bestnye... teringin gak nak berurut ngan kerusi OGAWA tu... kalau ade sebijik..dok umah x kuar kemana2..hahaha...

comey tol anak kawan akak tu... :)

SURIA AMANDA said...

hensem anak2 dia..lisa pun nak anak ensem la..camni..

Pepel BoNda AmaNi said...

wah bestnya...lepas dah kenyang makan..siap leh urut2 lagi..

Rinna said...

Wahh lepas makan kena urut plak curlastt..gitu.. :)

azzey said...

Neena: cantik2 pict nih! Mmg si liza tu maintain dgn 2 anak yg membesar! respect dia!

sW33tdARLiNG said...

wahhh kurusnya kawan u walaupun anak dah 2...


www.sw33tdarling.com

NeenaAnuar said...

lady XOXO:
hihihi... wina pun voguee apa... muke cutee bangat! geramm tengok your pipi tauu! :D

NeenaAnuar said...

Shu:
tu arr.. en. teman dah berangan nak beli tuk umah baru nanti! tapi akak takmo sebab nanti tak leh gie SPA! hahaha...

memang diaorg chomel! :D

NeenaAnuar said...

AMANDA:
insyallah... pasti hensem anak2 lisa nanti sebab lisa ngan hubby kan cantik dan hensem! :D

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
tu lah tu! hehehee...

NeenaAnuar said...

Rinna:
hehehe.. dpt treatment 2 in 1 lar pulakk! :D

NeenaAnuar said...

azzey:
tu lah! Me pun kagum ngan dia! :D

NeenaAnuar said...

sWeEtdARLiNG:
hihi.. memang dia lagi kurus before anak dara dulu tau! :)

Anis Azalea said...

pergh..pas makan urut..
maintain kurus ek kawan ko ni...

Mimy Hamid said...

dapat kerusi urut ni memang syiokkk la...aku suka....nak rembat mahal nok

Ann Ishak said...

1st class layanan...terbaekkk

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails