COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, October 14, 2010

Dapat Jemputan Raya dari Si Kaki Yang Suke Berjalan Tu Pulak!


Nie citer di minggu terakhir dlm bulan syawal.... Kami dpt jemputan makan2 dirumah IenaAchik!

DSC_1382 copy
Macam2 menu adaaaa... Ade nasi impit ngan kuah kacang.. Ade spaghetti... adaa karipap... ada bee hoon sup.. dan jugak puding biscut jacob!  yg puding tu memang mabelessss! :D

DSC_1377 copy
Sebahagian besar kengkawan yg dtg beraya umah aku hari tu.. kengkawan tu jugak lah yg hadir ke teratak si Iena pulak!

DSC_1380 copy
Biler dah makan2... gedik2 dilupa jangan! :D

DSC_1387 copy
Ladies bersama tuan tanah yg bertudung biru ala2 malu kucing tuu.. ko malu ker Naaa? hahahaa.... takde maknenyer! :p

DSC_1393 copy
Gedik ngan trademark tuan tanah! :D

DSC_1394 copy
Pantang nampak camera dari arah mana pun.. pasti kami akan memberikan pose yg menarik! hehehe...

DSC_1399 copy
Dah puas gedik makan.. gedik bergambo... now kite gedik berborak lak!  mulut pun nak gak gedikk kannn! hahaha..

DSC_1402 copy
Pergghh.. tu diaa.... minah nie kalau dah bercakap... siap2 naik tangann tau!  :p

DSC_1408 copy
AkuBlah arrrr ko mimy!     Mimy:  Neenaaaaaaaaaa!! aku tak bersalah okkk!    Erihahaha... apa2 aje lah budak2 nie!  (ok.. sila jgn percaya dialog diatas... sumpah pada hari kejadiann itu bukan lah dialognyer! :p)

DSC_1384 copy
Diaorg nie kerja lain takde melainkan gelak riang gumbira dengan kesenggallan kami yg gugurl nie!  hehehe...

DSC_1404 copy
Betapa serius nyer semua org mendengar cerita si Mimy! cam dengar citer momok jerk! hehehe...

DSC_1415 copy
Ok... sambung balik gedik santaii nyer aktiviti! motip sebenar nak tayang baju raya masing2 tu! ngagagagagaga... :p

DSC_1416 copy
Iena!  Asal si achik tak duduk belakang ko?  asal dia tak kasik chan si Nuar duduk belakang aku?

DSC_1420 copy
Haa.. Nie ok lah sikit!  Baru dia kasik ruang kat si Nuar! hahaha.. achik achik... mentang2 ade ramai aweks aweks mantooppss... boleh dia kelupaan kat bini dia yg gorgeous tuu!  hihihi....

DSC_1405 copy
Ampunnnnnnnnnn kan aku Ienaaaaaaaa!! sumpahh aku tak goda Achik pun tauu!  Jgn serik ajak aku dtg umah ko lagi yer lepas nie! hahaha...
Itulah aktiviti kiteorg hari tu kat umah si IenaAchik.... lepas makan.. borak.. lepas borak makan.. pastu disulami ngan photogediksss!!! Pada tuan rumah terima kasih atas undangan & layanan yg baik!  Harap2 korang tak kene marah ngan jiran sebelah menyebelah atas suara kami yg gegakk gempita hari tu! hehehe... :D


10 comments:

-NiD's- said...

sukanya..sungguh meriah...cun-cun Blaka laa yg ada dlm pic nieh...

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

huhuhuhu again miss event yang havoc nie..

rATu kEBaYA said...

kelakarlah n ni neena... tak habis senyum akak dibuatnye

Shu Shinju said...

kak...cantik la baju akak... suke la...

azzey said...

Neena: sker tgk gbr2 ni. chanteq2 sumenyer. npk meriah sgt! baju ko pon chanteq la dear.....

p/s: dh lm nk tanya.....ko guna foundation & lipstik kaler hape ek? sory lari tajuk....mmg sker ty kengkawan coz blh share sama2.....ampunnnnnnnn sesangat kalo personal soalan nih! hu3....

Mimy Hamid said...

hahaha...sengal nya gambar aku...tak tahan tul luahan rasa...sore makin tinggi dan tinggi..tangan aku menang..sore ko la pemenang

Eri-chan said...

dlm bebanyak gambo ni aku tgk darwisy & za yg fokus mata kat kamera masa org lain mata melilau tah kemana2....
hihi...

LiAnA said...

seronok betul tgk korang.. rapatkan sumer.. bagus2...

Iena said...

tuan umah tak sempat nk update lagi... tetamu yg update dulu ya...
gud2... senang keje tuan umah... copy saje entry ko neh! hahahahhaaa...

ha ah la, achik lupa bini bila tgk 'bibik gojes'! hahahhahaaa...

na, apakah kejadian yg buat kite tetiba wak aksi lesbian tu yer... ngeheheee

MiYOKO TACHIBANA said...

meriahnye...sgt2 happening...

cntikla ur baju sis...i loike it so muchhh :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails