COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, October 8, 2010

Glamour Raya @ Teratak NeenaAnuar! (Part 2)


Petang tu hujan lebat gilerr.... confirm ramai yg stuck tengah jalan... nak2 semua org tengah nak gie beraya sana sini... and which is really true.. semua kengkawan yg nak dtg umah aku sangkut dlm traffic jammed! sian korang semua!  takpe.. pasal tu aku punyer jamuan tuk kengkawan start from 5 PM hingga ke subuh esok hari nyer! hahaha...  lagi pun hari sabtu... so kalau lewat pun ok coz esoknyer org tak bekerja...

First fren yg sampai Deyna..dia tiba before maghrib.... kengkawannn yg lain semuanyer tiba lepas Isyak dan secara serentak @ timing lebih kurang sama... rasanyer diaorg muncul berturut turutan... bermula ngan Rudy & Awien, Zaa & Lee, Cida; Zamani; Fifi & Ijat, Iena & Achik, Yanie & Zack, Muja & Fendi, Mimy & Megat dan jugak EriChan... and also in between the time ade 2 org kawan photog en. teman datang... Faiz & Nadjmi... then sorang lagi kawan aku Liza yg aku kenal waktu keje kat JB dulu datang.. fuh! penuh satu umah aku u ollzz!! but it was funn!! aku sukeeeeeeeeeee gilerrrzzzzzzz!!!! hehehee....

Biler dah segerombolan dtg menyerang teratak Neenaanuar... mau tak kelemkelibutt tuan tanahhh?? serious aku tak menang tangan.. ye lah.. mana nak tambah air... nak panaskan sup... nak celur bee hooon!  tu semua tak leh buat awal2 secara pukal... sebabnyer nanti jadik tak fresh biler org nak makan dan minum... aku prefer tuk sajikan something yg fresh from the stove! :D

So biler semuanyer dah dtg serentakk.. waimaa.. tuan tanah berjimbaaa di dapur sesajaa... sambil2 cuba gak melayan tetamu2 yg datang... since aku pun sibuk kat dapur... en. teman pun tolong apa2 yg patoot... layan2 tetamu.. tengok2 kan aku yg tertonggeng-tonggeng di dapur! hehehe... jgn tak percaya... aku tertonggeng2 dlm baju raya taww! 

Hah! biler sebut pasal baju rayaa... aku waktu jemput kengkawan yg datang tuu... memang dah inform awal2 yg kalau dtg umah aku mesti kene pakai baju raya!  sama cam first day berhari raya lah gitu... berpakaian lengkap kannn.. so sapa yg pakai glamour2... ade token yg menanti mereka!  pasal itu lah aku bubuh tema "Glamour Raya di Teratak NeenaAnuar"... hehehehe...

Alhamdulillahh... kengkawan yg datang hari tu semuanyer cukup sporting... majority semuanyer memakai baju raya!  I loikeeeeeeee!! Sayang korang semua!!

Ok.. jom layan some pictures yg sempat di snap oleh en. teman that day!  gambar pun cam tak berapa nak banyak & proper coz en. teman pun bzz melayan tetamu.... its ok.. at least ade dari nan adoo langsung kann! :D

DSC_1180 copy
masing2 mengambil turn masing2 tuk makan...

DSC_1188 copy
Ko tengok tuan tanah.. rambut dah naik tokcang dah! hahaha.. but at the same time ko tengok org yg duduk kat tengah2 tu... gambar kat atas pun ade dia... org lain dah bertukar kerusi.... dia masih duduk kat situ lagi.. so maknenyer apa?? Lee suke ngan sup ayam aku! hahahahaha....

DSC_1189 copy
'batton' bertukar tangan lak.. now diikuti oleh kengkawan yg kemudian sikit tiba dirumah ku!

DSC_1197 copy
Lepas dah makan... masing2 amik port masing2.. yg para suami semuanyer dok layan football match live @ ASTRO!

DSC_1198 copy
Yang kaum hawa @ para2 isteri... dok buzzy chit chatting...

DSC_1202 copy
Cam meeting pun ade!  Ko citer pasal apa tu Iena? hahaha...

DSC_1213 copy
Sambil2 ade juga yg melayan dunia IT...

DSC_1206 copy
Nie lah kawan photog en. teman... Najmi & Faiz!

DSC_1207 copy
penuh kan umah aku!  owh sangatt suke!  terasa kemeriahan nyer....  and rasa satu tindakan yg betol telah aku lakukan ngan membuang kerusi tukun dan gantikan ngan carpet & bantal bersantai kat belah kiri dinding tuu! so more people kan sit and relax walaupun sekadar atas lantai yg berlapikkan carpet! :D

DSC_1211 copy
Sebelum pulang.. mari bergambar sebagai tanda kenangan dulu!  Us with Najmi & Faiz!

DSC_1215 copy
Nie lah Liza kawan aku yg keje sama2 kat JB dulu.. now dia dah stay kat KL ikut hubby dia keje kat sini!  Thanks Liza coz sudi dtg umah aku 2 tahun berturut-turut... (baju aku berkedut sakann sebab punyer lama pakai apron!  biler nak bergambar jerk baru aku bukak apron! hehehe...)

DSC_1218 copy
Owh yaa.. my BIL dtg belah malam sebab belah siang dia ade hal!  so dia joint lah sekali ngan member2 kami malam tu!

DSC_1224 copy
Now acara bergambar secara berjemaah pulak! Si Deyna & Family dah sama tema color ngan carpet aku dah kekdahnyer! hehehe...

DSC_1226 copy
TQ so muchh to all fo you guyss!!! korang memag sporting abissss!!! I luv you!! muaahhss!!
Semua yg aku jemput... alhamdulillah semuanya dapat menghadirkan diri.. cuma Ann & Yus Purple memang dah awal2 habaq tak dpt dtg atas sebab2 tak dpt dielakkan... but the rest.. semua yg aku ajak semua datang! Aku terharuu weii! thanks guys!! Hilang semuaa kepenatan yg melanda diri! hehehe...

Btw, incase ade kawan2 yg aku termissed out for this jamuan... beribu kemaafan diminta.. bukan tak mo war2 kan secara openly but seriously aku tak larat nak cater makan2 tuk jumlah yg lebih ramai dari ini... ye lah termasuk kaum keluarga jerk dah dekat 40 orang... insyallah tahun depan kalau aku buat lagi.. rasanyer kene wat catering lah kot.. so catering nan ado lah korang merasa air tangan aku! ceaaaa..macam lah sedap sangattt aku masakk kannnnn! hahaha...:p

Btw, buat mereka2 yg hadir pada hari itu... kami NeenaAnuar menyusun jari memohon kemaafan sekirenyer ade kat mana2 yg terkurang dari pihak kami... kalau tak terlayan ker.. makanan kurang enak ker... atau apa2 sahaja lah... harap dapat maafkan kami yer... :)

Eh... citer menu limited edition aku tak dikeluarkan lagi yek?  mmm.. kite sambung dlm next entry lah! hehehee... :D

27 comments:

shuhadah Zainol said...

wahhhhhhhhh...bestnye diorang....

MiYOKO SuKi said...

meriah sggh open house sis neena...bestnyeee....

Softtouch [Hanim] said...

wa....meriahnya..n kwn2 pun sporting..semua beri kerjasama ikut tema...nmpaklah masing2 hepy

Anonymous said...

semua sedondon dgn pasangan msing2.. :)

ratusiput said...

meriah beb.penuh satu umah.kalau aku dtg trus tak muat umah ko.ahahaha.ha'ah mane menu ko tu?pnt aku tunggu.pastu sape yg menang baju raye plg gelemer...sti dak cik kaki ni sbb achik complete ngan samping songkok bagai.cayala...ehehe..

Pepel BoNda AmaNi said...

best2...huhuhuhuhuhuhu ruginya xdapat nak join...tunggu next year la plak...

Anis Azalea said...

heheh akhirnya..suka...suka...
gambar last sekali plg bestla..
lee tu lak sengaja tanak ngaku kesedapan lauk pauk hasil air tgn kau...yg penting rendang mak kita..awww sedap gilerrr...
thanks for invited me darling..muah2x

-anidaothman- said...

syoknyaaa....sume gumbira...

suezen said...

tuudiaa...betul2 meriah nih:P

Ann Ishak said...

best3x...next year aku takkan miss lagi

Anonymous said...

...thumbs up... air tangan neena sedap bangat... layanan tip top dari encik Nuar & pn. Neena... tak serik nak datang lagi... ;)

Marlia said...

tahun depan masukkan aku dlm list neena!!! hik hik hik (tak malu mengofer diri sendiri kan)

Rinna said...

Wahh meriahnyaa.. seronoknya dpt berkumpul bersama dan ramai2 gini..

NeenaAnuar said...

Shu:
hehehe.. kalau shu ade kat sini leh joint sekali...

NeenaAnuar said...

MiYOKO:
ala.. biasa2 jerk dear.. kalau dekat ngan Tin leh gak kite beraya together2 kannnn.. ;D

NeenaAnuar said...

Softtouch [Hanim]:
alhamdulillahh... diaorg semua memang sporting.. tak sangka gak diaorg nak dtg ngan baju raya seperti yg diminta oleh tuan rumah! hehehe...

NeenaAnuar said...

makdara TERdiva:
hehehe... semua sepakat sehati sejiwa gituuuu! :D

NeenaAnuar said...

ratusiput:
ehh.. don't worryy.. kalau ko ade.. masih ade tempat tuk ko sekeluarga beb! tu lah sayang ko jauhh kann.. kalau tak leh kite semua bergather-gather... :D

NeenaAnuar said...

PuRpLeLiCiOUs:
hehe.. sian sis.. takpe.. insyallah tahun depan ade peluang yg cerah.. :)

NeenaAnuar said...

Eri-chan:
u're most welcome beb! thanks gak migrain2 pun ko masih gagahhkan diri dtg ke teratak ku... si Lee memang senggall! hahaa...

NeenaAnuar said...

NiD:
hehehe... kalau ade adik2 akak dari penang nie pasti lagi meriaahh! :D

NeenaAnuar said...

suezen:
hehehehe... :D

NeenaAnuar said...

Ann:
tu lah.. sian ko beb.. insyallah next time ade lagi peluang and hope gak lah next year aku leh wat lagi camgini... huhuu...

NeenaAnuar said...

Awien:
hehehe... TQ darling! thanks for coming yeah! muaahhss!!

NeenaAnuar said...

Liea:
hehehe.. insyallah beb... ko lately nie sunyi jerk dari FB ngan blog.. hope ko doing fine yeah! ;)

NeenaAnuar said...

Rinna:
tu lah.. sekali sekalaa kann... nak2 time raya.. lagi havoc dibuatnyer! :D

Unknown said...

bessnye meriah sungguh suka tengok tuan rumah pakai apron kelasss hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails