COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, October 1, 2010

Luahan Perasaan... Yg Baik itu Jahat.. Yg Jahat Itu Baik!!


Aku nak membebel sikit niee..... supaya lontaran perasaan dlm 'rumah' aku nie boleh menyejukan jiwa sikit!

"Syok eh! masuk lambat balik awal hukumnya 'HALAL'... Masuk awal balik awal hukumnya 'HARAM'..."

"Tengok movie & layan youtube hukumnya 'HALAL'... Berblogging hukumnya 'HARAM'..."

'Salutee' aarrr ngan undang-undang nie!!! walaupun terasa cam bodoh bin bangang!!!  It's ok... Time will reveal & teach a lesson!

OK.. dahhh... tu jerrr............. fuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

14 comments:

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

hish.. sape yg bijaksane sangat tu sis?

IdzaLia said...

sapa yg cakap mcm tu neena? hehe..

Softtouch [Hanim] said...

xfahamlah..ade lalat yer neena?

Mia-Ina said...

sape yg bilang gitu neena?

Liea said...

**garu kepala** herm... kenapa ek

Shu Shinju said...

eeee...panas je telinga baca entry ni....

sape la yg "arif lagi bijaksana" yg wat law tu...

kak ina mail said...

Luahan yang penuh bermakna, siapa yang telah melukakan hati neena.pedulikan apa orang nak kata, janji diri sendiri happy.

Mya said...

kena 'sekolahkan' orang yg ckp gitu tu..

mrs.ecam said...

aku br jenguk blog ko arini...maklumla bizi...pastu pening...plese xplain...salu ko cite bkn men pnjg lg....hukhuk sian aku ketinggalan.....tp cam sentap sket bce stetmen tuh...huuu

nasaoji said...

alaaa..tak paham le kak.. ;(

POSH76 said...

mesti ada maksud tersirat ni

-NiD's- said...

semPoi Nuh LAW dia......habaq kat org tuh..p BaLik laa SuLuh ceremiN SBlM nak berLAW-LAW...

pirahhhhh....
LAW dia MAKAN DALAM tuh...

eynda said...

Masih ada manusia yg tak pernah puas hati dgn hidup org lain kan...

azzey said...

NeenaAnuar: org tu mesti dh rasa terlebih ilmu tuh.....huh!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails