COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, July 21, 2011

Yeayy!!! NeenaAnuar Dapat Tiket FREE Nonton FootBall Game CHELSEA vs MALAYSIA Tonite!


Malam nie... bakal mengimbau kembali saat2 NeenaAnuar bercintan cintun dulu… apa kejadahhh relatednya tengok bola ngan zaman bercintan dulu?

Haaa.. nie yg nak citer nie.. dulu2 aku tak dak blog.. FB apatah lagi.. muncul pun belum lagi masa tu.. so gambar2 waktu bercintann memang sangatt kurang dan nan hadoo.. lagipun time tu mana lah mampu nak beli digital camera bagai.. pakai pun jenis filem punyer.. so kesimpulannya.. malas nak bergambar coz nak beli filem and nak kene cuci2 bagai…

Kalau korang nak tahu.. dulu waktu bercintan.. selain dari aktiviti menonton wayang.. dan mengukur saiz shopping mall… biler ade football game jerk.. especially biler melibatkan team Malaysia ataupun pasukan Perak... memang rajin lah aku ngan en. Teman gie ke stadium utk nonton bola! Memang bestttt! Seronooottttttt!! Asal abis game confirm hilang suara! Walaupun aku nie kaki bangku.. tapi aku minat segala jenis bidang sukan.. Welll… Aku nie kan bekas olahragawati sekolah! Jgn tak tahu okk! I’m a spotswoman taw! Pasal tu aku minatt ngan segala aktiviti sukan… Tapi now tidak lah se-aktif dulu lagi.. nak gie jogggin pun dah malaih dah! Uhuhu…

Ok… skg nie tengah hebohh pasal game bola yg melibatkan pasukan Malaysia… satu games for kelayakkan utk ke Piala Dunia akan datang and satu lagi friendly match dengan pasukan2 club gergasi dunia like Liverpool, Arsenal & Chelsea! Sayang nyaaa pasukan pebret en. Teman i.e. Manchester United tidak pulak turun ke Malaysia utk sessi pemanas badan nie… 

Tapi!! Walaupun ManU tak turun KL.. pasukan club2 gergasi lain yg turun tu tetap Berjaya menggegarkan stadium bukit jalil baru2 nie.. paling best aku tengok live kat TV hari tu games Malaysia ngan Liverpool! Memang aku tabik spring kat bebudak Team Malaysia yg main hari tu.. walaupun kalah.. biar lah kalah yg bermaruah.. biar ade fight! Jgn main cammm jebonnn pastuuu nak claim pasukan lain tu yg terror bukan main… yg terror tu memang lah dah terror.. tapi yg kite nie perlulah ade stylo tersendiri dlm main bola.. bukan nak menang… kalau memang tu memang lah besttt! Tapi sekurang-kurangnya org kata kite berikan lah saingan yg hebat pada pasukan lawan… just like game Malaysia VS Liverpool hari tu.. memang terngangaa aku tengok gol free kick by …. Hah! Camgitu lah main bola… baru lah ade gaya seperti pasukan bola sepak! ceaaaa.. gonjengg tetiba fanatic plak ngan bola.. :p

Punyer panjang mukadimah aku.. yg benor nyer aku nak kaborr kan yg ini hah… :p

Tikett fully sponsored by MAYBANK! TQ Maybankkk!!!! TQ Bee!!!!
Actually dlm hari isnin hari tu.. en. Teman ade bagi tahu aku laa yg Maybank ade offer kat semua staff utk tengok game Chelsea menentang Malaysia malam nie kat Stadium Bukit Jalil… So offer yg dihantar melalui email kepada semua staff menyatakan yg 500 tiket percuma akan diedarkan kepada 500 staff pertama yg antarkan application melalui email jugak.. So en. Teman cepat2 apply.. dia kata kalau dpt kite pergi.. sbb sorang staff akan dpt 2 tiket… Aku pulak waktu dia bagi tahu aku tuu.. cam endah tak endah jerk laa.. ibarat cam tak eksited langsung! Siap aku ckp ngan en. Teman…. “eeerrmmm… macam lah boleh dpt!” Coz aku tahu.. bukan senang nak dpt bende yg free2 niee… yelah punyer lah ramaii staff Maybank tuu.. takkan lah kite berpeluang nak dpt tiket free tuu… *jgn ikut attitude gonjeng yg negatip nie…. Not good.. not good.. ahahaa.. :p*

Sekalii semalam petang (dlm train sbb balik sama2).. en. Teman kuar kan tiket tu sambil tayang depan muke aku! Hammbikk kauuuu!!! Padan muke!!! Ahaha.. perlekehkan lagi laki ko kann.. sekali dpt.. terus gonjengg eksited rasa cam nak lompat2 cam beruksss dlm train tuu! Sib baik org ramaii!! Ahahahaa… Nak comolot pun tak leh.. balik kat umah layannnnnn!!! oooOOoopPPpsss!!! :p

Walaupun en. Teman penyokong ManU.. aku pulak tak sokong mana2.. aku layann jek bola nie tak kira sapa main… janji game best aku layan… ehehhee.. tapi biler dah dpt tiket FREE nie harusss lahh kami pergii tengok bola malam nie!


Rugii wooooooo kalau tak pegi.. ye lah.. bukan senang nak dpt peluang tengok jaguh2 dunia seperti Fernando Torres, Frank Lampard, Didier Drogba and John Terry… walaupun nanti kami duduk di tempat seat yg paling murah.. view nya nanti tak lah sehebat duduk di grand stand.. tak mengapa… feel tu yg paling penting! Bukan senang nak dpt peluang tengok players2 hebat nie di depan bijik mata sendiri walaupun aku hanya dpt lihat mereka seperti semut yg bersaiz kerengga! Tak mengapa! Sbb dah sah2 aku tak mampu nak pegi sampai ke Stamford Bridge Stadium di London tuu utk tengok team Chelsea beraksi…

Walau apapun… malam nie kami pergi nak tengok game yg menarik.. sokong dua2 pasukan… Kalau Chelsea jaringkan gol.. confirm aku sorak setengah mati.. kalau Malaysia pulak yg jaringkan gol.. confirm aku jerittttt sampai matii!! :p Really hope that tonite Malaysia will play such a good game.. dpt main cam lawan ngan Liverpool hari tu pun dah ok sangat dah… (:

So ade sesapa ke Stadium Bukit Jalil malam nie? Kalau ade... Kite jumpa di sana.. di sana.. di sanaaaaaaaaaaaaaaa….. :D

11 comments:

shuhadah Zainol said...

wahhhh..bestnyeee...

KiKiHanakO said...

seronok! jangan lupaaaaaaaaaaaaaaa mbik gambar.. kalu ada kat celah celah pemian lagiiii kagum!!

Unknown said...

hoho..best!best! tengok kat tibi je la...

mizzura said...

terpikir gak haritu nak tgk sokong malaysia..tapi takde tiket murah...sekarang tgh bajet :-( snap gambar byk2 kay :-)

Mimy Hamid said...

adik aku dpt beb..smlm br dia bgtau abg ipar nya...hangins atu badan megat...adik aku leh ckp..la ingat kan takde yg minat...cehhhh

NeenaAnuar said...

Shu:
heeeehehe.. rezeki.. alhamdulillah! :D

NeenaAnuar said...

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ:
tu lah.. tak sangka gak.. alhamdulilllahh.. rezeki hubby! :D

NeenaAnuar said...

KiKiHanakO:
ahahaha.. nak dpt celah2 pemain tu yg payahhh tuu! uhuhu.. :D

NeenaAnuar said...

O'gosh:
tengok kat TV pun best apa.. dpt view players with close up.. kalau kat stadium nampak cam kerengga yg bersaiz giant jerk! uhuhu..

NeenaAnuar said...

mizzura:
hehehe... dah dpt snap dah... nanti I share here ok! :D

NeenaAnuar said...

Mimy:
ahahaha.. boleh gituu... siann megatt kann! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails