COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, July 22, 2011

Sejak Hampir 6 Tahun BerKahwin... Ini lah Pertama Kali Aku Ditinggalkan Suami! Huuuuuwwwwwaaaaaaaaaaaaaa~~~~~


Tolong jangan marah gonjeng ngan title entry yg agak sedikit poyoo kat situ... org lain dah lama berabad kene tinggal ngan suami terchinta.. ko baru sekali dah nak kecoh? yerrrrrrrrrrr! pasal baru pertama kali lah dia kecoh! kalau dha banyak kali dah tak heran dah gamaknye kan?? ahahaha.. :p

Ingat lagi tak pada aku punyer Wordless Wednesday kelmarin?  Ramai yg tanyer en. teman nak gie mana kann... haa.... nie nak bagi tahu lah nie.. hari nie sampai esok... selama sehari semalam... aku bakal tinggal keseorangan.. suami terchenta saya pergi ke Kuala Pilah utk mencarik rezeki tambahan yg sesungguhnya lahir dari minat dia... apa lagi kalau bukan kerja menjadik official photographer utk pengantin baru!  Disebabkan dia buat hari kerja.. tak mampu saya ikut.. lagi pun majlisnya di Kuala Pilah.. dah tentu2 tak de aapa yg menarik disitu kalau aku nak ikut gie bercuti.. kalau Kuala Gandah leh gak aku tengok gajah berendam... paling tidak pun kalau ke Port Dickson.. dpt gak aku layan sun set dari bilik2 hotel disitu... dah2.. aku verangan jerk.. 

Apa pun aku kene terima hakikat yg malam nie aku tido secara gonjeng nya! gonjeng tanpa suami disisi.. tiada extra bantal busuk disisi... so malam nie peluk lah bantal pelok yg tak bernapsu tetapi baunya harumm tu sampai esok pagii... harap2 selamat lah aku malam nie seorang diri di rumah sewa tu nanti.... agak2 dengar bunyik tak sedap... cepat2 capai Iphongg.. terus wat FaceCall ngan en. teman! dia tu pun aku risau gak tuu.. tido ngan si Najmi malam nie.... aku dah siap2 pesan ngan si Najmi.. korang jgn 'main-main' malam nanti.. jaga laki aku tu baik2.. sengal tak sengal si budak Najmi.. siap leh ckp.. "alah.. paling kuat pun kiteorg geli2 jerk nanti!"  ko jgn wat pasal Najmi.. aku dtg hotel Kuala Pilah malam nie kangggggggggggggggg!!!!

Semoga Bee selamat kembali ke pangkuan gonjeng esok harii... dan yg paling pasti.. siap bawak balik $$$ disisii... So Bee.. jaga diri kamooo di sana nanti.. ingat binik gonjeng kamooo disini!  I Love You My BayBee..


I'm gonna MISS you tonite BayBee!!!

22 comments:

Shu Shinju said...

alolololo...cian dia kena tinggal.. xpe..balik bukan tgn kosong...membawa bekalan $$$$...hihihi...

Cik Tqah said...

igtkan pegi mana la kan..hihi..kuala pilah besh je..ade air terjun ms otw g tu

Mimy Hamid said...

ko tak pernah berjauhan yer...oh siksa nya merindu...

O'gosh said...

hoho..nak kene tinggal rupanya...biasala tu..jg2 malam kang kat tepi tingkap tu..hehe

Nieta Shairi said...

oklah tu kak neen. i ni klu hubby keje shift mlm, selalu je tdr sorang2. huhu takpe kak neen, yg penting dia tgglkan kita, tp pulang dgn tangan yg ade lmbng $$ haha

InaAchik said...

nak ajak kongsi kasih syg achik pon... cam x berbaloi. stakat semalam x sempat nak gersang nyer... ;p

♥MAMASYAZA♥ said...

ko takut yer dik, kalo dekat, boleh aje lepak kat umah akak ni. akak ni mmg dah slalu kena tinggal

Wahidah said...

sehari jerla kak oi..:p

Mia-Ina said...

blk nanti..rindu2an neena..hehe

fara anak abah said...

memerlukan khidmat n masa anda,jom join cntest saya?hadiah menarik..

http://vogue-kiwi.blogspot.com/2011/07/contest-saya-suka-dan-saya-komen.html

tiefazatie said...

alahai..coeml je sis nie..sabo eh..hee

NeenaAnuar said...

Shu:
tu lah tuu... sib baik ade pulangan kann.. ehehe..

NeenaAnuar said...

Cik Tqah:
yea.. yea.. I know ade air terjun kann kat situ.. tapi tak penah sampai lagi.. uhuhu...

NeenaAnuar said...

Mimy:
ha'ah.. tak penah lagi.. ehehe.. tapi sib baik lah sehari jerk kan.. so takde lah siksa bebenorr! :D

NeenaAnuar said...

O'gosh:
ahahaha.. takde maknenyer! I dpt tido ngan begitu lenaaaaaaaa sekaliii! ehehehe... :p

NeenaAnuar said...

Nieta:
alololo.. you lagi kesian kann.. betoi2.. takpe.. janji hubby balik bawak $$$ banyak2 kann.. :D

NeenaAnuar said...

InaAchik:
memang aku takmo punn.. sbb memang nak kumpul kegersangann tu hebaqq2 sikit! ahahahahaa.. =))

NeenaAnuar said...

MAMASYAZA:
ehehe.. tu lah... kalu tak leh kite lepaking berduaan kann! :D

NeenaAnuar said...

Wahidah:
ahahaha.. tulah pasal akak kata yg Tergedikkss lebeyy sikit! :p

NeenaAnuar said...

Mia-Ina:
hihi.. harusss!~ :D

NeenaAnuar said...

fara:
thanks! :)

NeenaAnuar said...

tiefazatie:
hik.. hikk.. thanks dear! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails