COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, July 14, 2011

Nak Tahu PerrgghhTua & Rahsia "Awet Muda" Saya?


Ok.. mood blogging gonjeng cam dah nak marii.. so ko kasik dia chan nak veraaanggaannnnn dan syiookkkk sikitt!

Tapi nak kata perasaannn pun idak jugak.. sbb sesungguhnyaaa ianya satu realitii... bukan mimpiii... apatah lagi meminta utk dikatakan sebegitu rupe... yg nyata mereka2 semua membuatkan gonjengg kembaammmmm semacammmmmm... apa tidaknya.. mereka2 kata saya nampak mude dari usia saya yg sebenar!  lalalalalalaalalalaaaa.. :p

Diharap jgn ade yg mencebik dengan gonjeng yer.. gonjeng tak mintak punnn.. tapi dah org nak kata.. kite terima lah seadanya.. dan jgn lupa mensyukuri kurniaan dariNYA... jauh sekali dia mahu mendabik dada... ngan en. teman dia jerk dia selalu mendada tapi terima kasih yg tak terhingga diucapkan pada mereka2 yg baru pertama kali bersua dan bertentang mata dengan saya.. mereka mengatakan yg saya nampak mude remaja... jauh beza dari usia sebenar saya! uhuhuhuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....  biler saya suruh mereka teka umur saya... kebanyakkan mereka beri range umur saya dlm lingkungan 25-28 tahun sahaja!! pendek kata I'm still sweet 20's!!! Owwwwhhhhhhhhhhhhh!!!! Semmmmpuuuuuuuuuuuutttttttttttttttttttttt gonjengg dibuatnya!! mude dari usia sebenar hampir 6 tahun! phewwwwwwww!!!! Nak kasik hadiah ramai plak yg kata camgitu... uhuhu... so yg boleh gonjeng buat cuma doakan kesejahteraan kamo2 semua yg sooo sweeettt nie! :D

Kalu mereka2 yg dah sememangnya mengenali gonjeng.. mereka dah tahu umur gonjeng berapa.. so  paling kuat pun mereka akan kata.. makin lama saya makin hottt!!! sampai penah ade kawan lelaki gonjeng kata.. "menyesal saya tak tackle awak dulu.."  "naa. ko makin lawa.. apa rahsia?"  "eh.. apsal dulu2 waktu sekolah ko tak cun camgini?" alololololo.. kamoooo2 semua sangat sweeett! tapi apakan daya... saya dah pun dimiliki oleh seorang insan yg paling gorjesss dlm hidup saya!  tapi dlm hati saya tetap gak nakal nak berkata.. "tu lahh.. sapa suruh dulu2 pandang pada kecomotan saya.. sbb comot tu boleh berubah! walaupun tak dinafikan dolu2 saya garang dan comot.. tapi hati saya baik taw!" ahahahahahahahaa..... ok sila muntah! :p

Ok lah.. sebelum korang semua termuntahhh sampaii Semmmmmmmmmmmmmmmmmmpppppuuuuuuuttttttttt (bak kata kumpulan Sepah).... baik gonjenggg bongkar rahsiaa yg dikatakan kononnya "awet muda".... Ni kengkonon jerk laaa... entah betoi entah idakk gonjeng pun tak pasti.. tapi rasa nya cam mujarab dan tak susah mana pun lah nak buat...

SENYUUUUUUMMMMMMMMMMMMM!!!!!!
~Senyumm lahh.. senyummm lahhh... ahaii cekmek molek.. senyumm lah.. senyummm lahh.. ahaii cekmek molek...~ hehehee..

Tak susahh kan perrgghhTtuuaa dia? seyess.. senyumm lah selalu... kerana senyuman itu kan jugak satu sedekah.. so tak pasal2 dah dpt pahala kat situ.. pastu biler org tengok muke kite yg sentiasa tersenyumm.. mungkin leh wat hati org lain yg tengah gundah tu Terhappy jugak sedikit sebanyak... dan pastikan senyuman itu perlulah senyuman yg IKHLAS.. bukan hipokrit oK! kalau tak suker baik jgn senyummm.. haa. tu gonjeng punyer style lah.. kalau dia tak suker.. sorry... you don't deserve my smile! :p

Selain senyumann.. hati pun kene ikhlas gak.. jgn nak busuk2 hati dan dengki hati... sbb dari hati naik ke muka.. not good.. not good.. kerana sesungguhnya apa yg terlintas dihati itu lah yg akan mencerminkan & terpancar diwajah...selain tu jgn lupa minum air masak banyakkkkkkk banyakkk..... pastu kalau boleh gelaakkk jerk selalu.... selagi boleh gelakk.. gelakk dan bergumbira.. jgn gundah gelana sangat.. cam gonjeng dia ade 'clown' dia yg tersendiri.. sapa lagi kalau bukan en. teman dia yg machooo lagi hensemm abis tuuu.. dia selaluuuuu buattt saya gelakk terbahak-bahakkk sampaiiii SEmmmmmmmmmppppppuuuuuutttttttttttttttt dan lalu terusss saya rasa nak terkuchil!! :D

So pendek kata.. happy2 kan diri sudah.. jgn stress2 sangatttt walaupun ade masalah... semua org ade masalah.. cuma kite kene carik cara bagaimana nak mengatasinya.... Just ceria-ceriakan hari anda... enjoy every moment.. and take things easy at any ways! :) *saya sedang memperingati diri saya sendiri jugak skg nie..*

So utk setakat hari nie... umur saya berapa pada pandangan anda? Kalau nak ckp lebih tua pun takpe.. don't worry.. it doesn't matter at all to me coz age is just a number! yg penting biarlah tua diumur.. asalkan mude dihati! :D
p/s: eehh.. apsal aku hari nie skema sangat menggelarkan diri SAYA ek? ehehe....

 

28 comments:

~ain said...

kak neena ni lawa laaa.. patutlaaa abang hang kebun sayang! hehehhee jangan mare, gurau je! tapi, mmg laa.. lawoo!

AKO @ retna said...

KEsudahan nya umur cik adik berapa :p

PinKy MoMMa said...

yang..ai promote ur blog ;)

http://www.pinkymomma.com/2011/07/masa-untuk-promote-blogger_14.html

Anum said...

saya rasa dalam 28
kalau salah jgn marah
salam perkenalan
follow me back

KAMIHIDUP said...

senyum. :)

O'gosh said...

x kisah la tua mana pun...yang penting HOT ye tak...btw..saya folo awak...sebab best!!!

Dee said...

u mmg gojes..and photogenic..kalo u berumur pun..i bet u akan jadi wanita anggun..k dee pun dh berumur..tp org teka umur pun dlm lingkungan sama ngan org teka umur neena..seronokkan..yg penting happy selalu...muka harus ceria2..

tomatokering :) said...

aiyoooooo siyess muda ! XD

rahsia kesliman plak cane ? hihi

mekchu said...

u'r not 31.. u'r 30 + 1.. hehehe..
betul kan? sbb beza umur kita tak jauh :)

Aini said...

umur sebenar 31 kan. tapi kalau tengok gaya nampk mcm 25 cam tu ha.. =)

Mimy Hamid said...

neena aku tau dah 3 series...tak kisah la beb..ko mmg cantik semulajadi mix tu beb...aku , anis , ann selalu gak cerita..rambut ko ngan mata ko tu mahal...senyum selalu n be positif tau...itu kelebihan ko...cyg neena

Biqque said...

i know! coz orang2 petite ni mmg nampak muda :D

i penah kena ngorat ngan bebudak skolah menengah...rasa cam nak lempang jer "dik, tau tak akak ni umur brapa?" hahahaha!

tapi bila orang panggil puan/kak, terasa plak ketuaan itew...hahaha!

Ann Ishak said...

renungan mata mu...mampu mencocokkkkkk jantung ku

alia_aiman said...

makin hot adalah... bergaya..

NeenaAnuar said...

ain:
ahahaha.. tang hang kebunn tu yg tak menahan tuu! =))

btw, TQ so much dear! :) ♥♥♥

NeenaAnuar said...

AKO @ retna:
saya sudah pun menjangkau umur 31 tahun pada April yg lalu.. :D

NeenaAnuar said...

PinKy MoMMa:
vavavavaaaaaaa~~~ terharuu biruu nie pinky mommaa oiii... maluuuuss lak tetiba.. uhuhu.. anyway.. TQ so much coz mem'promosi'kan my blog at your blog! really appreciate it! *hugs* ♥♥♥

NeenaAnuar said...

Anum:
hi salam perkenalan.. waaaaaaaaaa.. 28 tahunn?? ahahaha.. mudeeenyeeeeeee sayaa!!! uhuhu....

NeenaAnuar said...

KAMIHIDUP:
:D

NeenaAnuar said...

O'gosh:
TQ sooo much dear! ehehehe.. nanti ade masa I jenggah ur blog keh! :)

NeenaAnuar said...

Dee:
ehehehe.. TQ so much sista!! memang betol pun.. kak dee memang nampak sangat mude remaja ok! yg penting happy as alwayss kannN! :D

NeenaAnuar said...

tomatokering:
oo.. rahsia keseliman? ahaha.. adee I dah blog lama dulu dah.. tips nak kurus.. nanti lah I carik balik.. and repost again yea! :)

NeenaAnuar said...

mekchu:
ahahaha.. betol2! :D

NeenaAnuar said...

Aini:
waaaaaaaaaaaaa~~ lagi mudeee! mude 6 tahunn tuuu!! nak ais cream tak? ahahaha.. :p

NeenaAnuar said...

Mimy:
uik! segan lak aku korang bercerita akan diriku yg gonjeng ini... ehehe... btw TQ so much beb! ko pun stay comey as always yea! :)

NeenaAnuar said...

Biqque:
ahahhaa.. ok lah tu... better kene ngorat ngan budak mude dari org tua! :D

NeenaAnuar said...

Ann:
waduh.. waduhhhhhhh!! ahahah.. thanks beb! :D

NeenaAnuar said...

alia_aiman:
heee~~ TQ so much sis! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails