COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, May 18, 2011

Yuuuuhhhhuuuuu... Alhamdulillah.. I'm Back! And I'm Sorryy!!!


Holaa!

Alhamdulillah.. petang semalam aku dah pun selamat mendarat di bumi Malaysia... percutian di negara org selama hampir seminggu memang awesome!!  hari nie aku masih bercuti... perlu meng-recharged kan diri dan buat mind setting sebelum balik semula kedunia nyata 8-5 everyday! huh! masaaa berjimbaa dah overr!! but at least dengan percutian yg awesome kali nie dpt lah jugak aku buat terapi mindaa... seriously minda dpt terapi.. tapi secara fizikalnya.. body memang terukk kene dera! hahaa.. ye lah.. seharian jalannn non-stopp ok kat sana!! dari matahari terbit sampai lah terbenamm.. kerjanya jalannnnnnnnnnnnnn jerk.. and most of it adelah berjalan kaki! well.. such a good exercise dowh!  tapi biler dah balik sini.. mulalah terasa sakit sana sini... kat sana apa pun tak rasa sbb lupa diri! hihihihi..

Anyway... banyak giler citer yg nak disharekan.. apatah lagi gambar2 yg dah mencecah ribuann.. aku pun tak tahu biler boleh aku start sharing2 ngan korang citer percutian aku nie... sbb kene tunggu en. teman download and buat kerja2 bubuh watermarks dan jugak uploadkan ke flickr... tu semua memang kerje dia.. aku tak wat semua2 tu.. tak larat.. hahahaha... so memang akan memakan masa sikit lah.. but will try to catch up as soon as possible yea!!

Anyway.. aku mintak maaaaapppppp bebanyak sbb hari tu waktu published entry yg ade video cabutan bertuah utk kesemua pemenang giveaway aku hari tu.. video tu pulak terPrivate! sooo sorry ok! tak perasan video tu leh private.. selalu memang tak penah private punn.. ok ok.. so now aku open balik dah.. so check it out down here yea! ;)

********************************************************************************************************************************* 

Seperti yg dijanjikan.... cabutan bertuah utk kesemua pemenang my Giveaway dulu tu pun dah dibuat oleh en. teman... sorryyyy lah sesangatt yer kat you olllz.. memang tak dpt nak dielakkan.. keadaaan aku kebelakangan nie sememangnyer tak mengizinkann... terrrrrrrrrsangaattttt lah bzzzz!! uhuhuhu... cepat atau lambat... tapi janji tetap janji.. akan aku tepati juaa...

So nie lah dia video cabutan bertuah yg telah dilakukan... jom kite tengok siapa yg kenaa!!!





Yeerr! itu lah dia.. skg dah tahu siapa dapat apa kan? nama pun cabutan bertuah.. so sapa dapat apa tuu.. memang ikut nasib korang lah jugak yer... kalau apa yg korang nak tapi korang tak dpt.. jgn salah kan aku.. sbb yg mencabut tu adelah en. teman! ngagaga... tapi kalau apa yg korang aim and korang dpt.. korang jgn nak pelok cium en. teman plak! aku sentappppppppp nanti!! haha!

Soo tahniah pada korang semua... tunggu lah.. nanti aku dah balik dari bercuti panjang nie.. baru lah aku usahakan kerja2 penghantaran barang2 korang nie yek! Confirm akan makan masa jugak nie.. so tungguuuuuuuu lah token yg tak seberapa tu sampai dirumah kamooo satu hari nanti yer! :)

p/s: Anda ade baju Kebaya? Come and joint my 1st Contest! I'm Yourss 1st Contest: Do I Look Gorgeous in a KEBAYA?


2 comments:

KiKiHanakO said...

wahhh seronoklah tu

mekchu said...

mekchu dapat cap!!!! yeyyyy... the only one cap kan? en.teman gaya macam ahlil silap mata.. siap jentik2 kertas.. hahaha.. gaya mmg 10.. neway, thanks neena, u wat mcm ni, buat kan we ouls happy tau...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails