COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, May 25, 2011

Thank You Soo Much To My Blog Reader Yang Bernama Leeya Adila!


Chop! Chop! Sebelum aku sambung citer coti musim luruh aku tuu.. baik aku settlekan entry nie dulu...

Demi menghargai si dia... and aku tahu pasti dia membaca blog aku nie... so ini adelah utk kamooo my silent reader... Leeya Adila! ;)

Korang ingat lagi tak pada entry NIE?  Ok... si dia yg menghantar SMS ke HP en. teman itu lah dia si adik manis Leeya Adila!  Dan bertambahh comell dan maniss adik aku sorang nie biler dia bersusah payahhh menghantarr bungkusan special nie buat akak gonjeng dia nie! 

DSC_0725 copy
padatt dan beratt gak bungkusan nie!

DSC_0726 copy
bersemangat aku bukak kotak.. sekaliii bertaburannnnnn! hehehe...

DSC_0727 copy
ade kad ucapan yg sangatt comel!

DSC_0730 copy
Leeya! tulisan kamoo cantikkk! dan akak tersenggeh-senggeh dok baca kad awak nie hari tuuu...

DSC_0731 copy
lepas dah kuar kan kad.. sambung lagi misi mencarik harta karunnn kat dlm tuu..

DSC_0732 copy
sukerr.. ade bookmark! actually kat belakang bookmark tu ade tertera nama aku dlm tulisan jawi..

DSC_0733 copy
next.. ade key chain plak! pun cute jugee!

DSC_0734 copy
then last but not lease... 2 kek cokelattt yg owhh.. sangatt lah moistt lagi yummyyy!!

DSC_0736 copy
ini lah bende alah yg paling berat kat dlm kotak tuu.. hehe... Leeya wat sendiri ke nie? pandaii.. nanti leh wat business nie! :D

DSC_0737 copy
inilah kesemua bahan2 yg tersembunyi di dalam kotak rahsia tadi.. See kat bookmark tu ade nama Neena Johari kannn??? :D

DSC_0738 copy
TO MY DEAR LEEYA ADILA... TQ SOOO MUCH FOR THIS LOVELY PARCEL! I DO REALLY APPRECIATE IT! LOVE YOU DEAR... HUGS!!! ♥ ♥ ♥

16 comments:

-anidaothman- said...

beruntung badan sungguh akak......

sebab akak SENTIASA ikhlas bila berkawan...nielah hasilnya......

mcm-mcm dapat.....!!!!!

shuhadah Zainol said...

wahh...sgt best apa yg akak dapat tu...

beruntungnya akak...:)

Leeya Adila !!! saya nak jugak..hihihi..

safurara said...

wahhh beshnya kak neena.dpt kek.sedappp.

Dee said...

kreatif sungguh leeya tu ye..

Pepel BoNda AmaNi said...

jeng...kek tue ada lagi x....aku nak jugak....sharing is caring kan..kan..kan...baik ko angguk skrang...

Mun said...

seronoknyeeeeeeeeee! ceh, mcm kite pulak yg dpt :p

edane said...

tak boleh view gamabr! huhu

nairaariaa said...

bestnye..ade org admire...dapat gift lg..huu=)

NeenaAnuar said...

oP_ida:
alhamdulillahh dear... akak pun tak sangka ade kawan2 yg nak hargai akak camgini.. and akak sangattt terharuu.. thanks pada nida jugak sbb sudi berkawan ikhlas dengan akak! muaahss!!

NeenaAnuar said...

Shu:
hehe.. thanks dear! harap2 Leeya dengar jeritan shu nie! :D

NeenaAnuar said...

rara pinkmafia:
memang sedap walaupun manis! :D

NeenaAnuar said...

Dee:
betoi2... :D

NeenaAnuar said...

Pepel:
tak dakk dahh.. hahahaha...

NeenaAnuar said...

Munirah:
hehehe.. thanks! :D

NeenaAnuar said...

etiey:
alaa.. why? what's wrong? huhuhu...

NeenaAnuar said...

nairaariaa:
huhu.. TQ dear! terharuu niee...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails