COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Sunday, August 23, 2009

Salam Ramadhan & Selamat Berpuasa


STICKY NOTES!!

PLEASE SCROLL DOWN FOR NEXT NEW ENTRY.......






Ramadhan bakal menjelma....


Aku nak mengucapkan Selamat Berpuasa kepada semua reader2 yg aku kenal & jugak yg aku tak kenal (silent reader)... semoga ramadhan kali ini kite lalui dengan lebih baik dari ramadhan2 sebelumnyer...


"Andai semua HARTA adalah RACUN... maka ZAKAT PENAWARnya....
dan jika seumur HIDUP adalah DOSA... maka TAQWA & TAUBAT UBATnya...
jika seluruh BULAN adalah NODA... maka RAMADHAN lah PEMUTIHnya..."

"Salam Ramadhan al-mubarak & Selamat menunaikan Ibadah Puasa.... Semoga diberkati, dirahmati & diredhai ALLAH S.W.T. Amiinn... "



Apa punnn.... aku nak ckp yg aku sedih seesangattt.... sbb aku tak dptt nakkkkkk.....



Berpuasaaaaaaaaaaa on the first day of Ramadhannnnnnnnnnnnn......... Huaaaaaaaaaaaa...... Huuuaaaaaaaaaaa.............. Huuuaaaaaaaaa............... Sedih nyerr.... :(


9 comments:

lidasyah said...

neena.. jgn la sedih.. ida wpun both parents ada.. tp mcm takde..

you make me cry la neena............uwauuawuwauwuwauuuuuuuuuuuaw.. i miss them both...

Suki Cida said...

hehehe tak pa... ada alasan... bukan suke2... selamat berpuasa juga buat neena

nasaoji said...

salam ramadhan kak..

tak pe kak, Dia kc cuti awai tu..;p

ala, gambo tu, samer ngn gambo bakal kt publish ler...hehehe..akan muncul esok mlm..;p

ana izzati said...

laaaa...
xpe2...
mungkin bukan rezeki akak untuk sambut 1st puasa..tak apa lah...
apa-apa pon selamat berpuasa sis..
:)

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

uwaaaaaaaaaaaaaaa sis kita senasib la sis..xdapat nak sambut ramadhan...nanti raya pun xdapat nak g semayang raya jugak..jenuh la kita nak mengganti taun depan...uwaaaaa...nasib badan nie...anyway selamat berpuasa...maap klu ada salah dan silap....peace no war... :)

NeenaAnuar said...

lidasyah:
laaaaaaaaaa.... jgn lar sedih gakk... kalau ida sedihh.. neena lagi sedihhh nieee... missed my mom! sobb... sobb...

Suki Cida:
yea lar.. bukan suke2 pun kannn...

nasaoji:
hahaha.. ye ker? kebetulan lar pulak yer sama gambar kite tuu.. tak per lar.. adik publish jerr.. no hal lah! :D

anna izzati:
yeahh.. tu lar bukan rezeki lar nampaknyer.. same to you sis...

Purplelicious:
ohhhh... sis pun sama yer.. hehehe... sama2 lar kite menggantikan pose kite yg banyak bakal di tinggalkan tu nanti yerrr.. same to you sis!

[ LADYKiKi] said...

wahhh..selamat berpuasa yang.. =)

Cik Pah said...

selamat berpuasa untuk awak sekeluarga yer

NeenaAnuar said...

Ladykiki:
same to you dear! ;)

Cik Pah:
sama2 cik pahh... :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails