COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, August 12, 2009

Nuar reply komen









From Nuar:

Thanks to all of you...ewah cakap orang putih la pulak...terima kasihlah kepada semua yg menyokong cik anje kita berblogging nie...

saya selaku wakil kepada anje saya memang sangat2 terharu di atas keperihatinan anda semua...dan di atas apa yg terjadi nie, semangat anje saya makin bertambah tuk buat lebih banyak entry...

kalau tuan2 dan puan2 ada apa2 masalah bolehlah anjukan soalan atau pandagan anda kepada saya (bee) atau antarkan pertanyaan anda ke alamat P.O Box 1234, Wisma Blogging, Tingkat 30 1/2, 47800 Sepang, Perak Darul Ridzuan...

oklah terima kasih sekali lagi lah kepada para bloger2 tegar yg sehati sejiwa, semoga kita dapat mengeratkan silaturahim...

diakhir kata, macam biasa...MAJULAH BLOGGING UNTUK NEGARA...

YG KOMEN,

BEE A.K.A ANUAR

8 comments:

NeenaAnuar said...

Dari Anje:

Hahahahaha.... Beeeee!!!! Again & again I had a big laugh lar!!! U reallyy funny lar darling!! :D

Wahh.. dah pandai create entry nampakk.. so apa lagii.... jgn lar segan silu tuk create entry2 yg seterusnyer yerr... nama blog nie pun "NeenaAnuar" kannn.. your are not only part of my life but you also part of my blogging life.. hehehe... and also I'M YOURS!! Jgn lupa tuhh.... huhuhuhuhu.. Luv Ya!!

Suki Cida said...

hahaha amboiii jauhnya nak buat sebarang aduan dan pertanyaan??/ apakah????

Deqna said...

hahahahahaha.. lawak lah laki ko nie....tinggal si shah jer yg tak create apa2 entry pun lagi kat blog aku nie...

"P.O Box 1234, Wisma Blogging, Tingkat 30 1/2, 47800 Sepang, Perak Darul Ridzuan..."
-sepang di perak?

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wakakkakak negara nie alamat nie...harus posmen muntah badang nie cari tempat nie..wakkakaka

Hasra_Razali said...

hahaha...siap ada alamat surat menyurat tu, tak tahan....lawak! nice ler korang berdua ni..

nasaoji said...

ya ampunnnn...

sama2..;p

Nanthini said...

just read your husband's comment
wahhhhh hebat lah dia....i dont know wat to komen also.... he so romantic n so touching........
isshhhhhh hope my wedding life also same as yours....u are really a good inspiration for a newly married couple......thumbs up dear Mr & Mrs Anuar....anyway what is your nick name at home ah.....dont shy....Just tell....we wont tell any one ok ...deal..he he he

NeenaAnuar said...

kepada Anje; i memanglah "I'M YOURS" tul tak...aduh nak buat entry lagi tu payah sikitlah, tapi tgoklah klu adapun bee terjah je...ok anje ku..i luv u 2,3,4,5,6,7,8 lapan lagi 1,2,3,4,5,6,7,8 lapan lagi..eeeeee

kepada suki cida; tulah pasal, apa nak buat kat situ sewa opis murah, so bukalah opis kat situ, entahlah ada ke org yg dapat cari opis nie,eeeeee

kepada deqna; hah! bila lagi en. shah nak buat entry nie? pasti pecah panggung punya..deqna tak tau ke kat perak tu ada sepang? cuba cari mesti tak jumpa, tapi klu jumpa kena bagi tahu tau..

kepada purplelicious; tulah pasal hari tu ada jugak tunggu surat clien nak antar tapi dah dekat setahun tak sampai2 lagi, nie bengang kat posmen nie...

kepada hasra; alamat tu kena ada..baru berseri kan entry nie...eeeee, ok thanks has..

kepada nasaoji; ampun tuanku, beribu-ribu ampun..terima kasih

kepada nanthini; nie malu sikit nie, anyway thanks and i hope u will happy with your marriage life later..nick name??? oooo P & C ooooo,eeeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails