COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, August 5, 2009

Lover VS Confidant


WITH MY LOVER......



My true love!!




Caaayyaanggg Bay-Bee!!


Jom Bee Kite jalan2...


Daaaaaaaaa...


WITH MY CONFIDANT....

Duduk sama rendahh...


Tetap sama rendahhh...


Haaa... Biler berdiri harus aku tak sama tinggi dahhh.... hikkk... hiiikk.... :D


Ade Flash!


Takder Flash!


Kalau dah berborak memang leh lupa dunia kami berdua nie... hehehe..


Pandang lain2 nie dah biasa.. sbb ade 2 cameraman yg mengambil gambar dlm satu masa... ahaksss!!


Ha... yg nie sama2...


OOwwwhh... Cukup aku teruja melihat gambar kat DSLR sorang Bro tu hari tuuu...
Dlm diam2 dia mengambil gambar curik kite berdua yer Deyna... hahaha.. dia dah ala2 paparazzi dahh... kalau kite nak saman dia dah boleh dah kann?? but sib baik lar dia tunjuk kat kite gambar nie kannn... terus sejuk hatiii... wahh.. tak dpt copy original.. dpt gambar atas gambar nie pun jadik larrr... Ishhh.. semakin kencang hati aku nak kan DSLR niee.. aiyooo.. Yooooo...


Muuuaahhhh!! I Laap U lar Frennn!!!

5 comments:

Deqna said...

eh ko ada lah gambar yg mamat tu amik.. aku suka sgt...

so marilah kita pertimbangkan tuk menukar kepada kamera baru selepas ini yer..

Suki Cida said...

cunnnnnn!

Liea said...

i like!!!! x on FB pun tak rugi! ahaks!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hehehe dah bleh la buat pertimbangan untuk DSLR pas nie nyek...

NeenaAnuar said...

Deqna:
ade.. tu yg nuar snap lar tuue... hehehe..

Hahahaha.. mari lah kite bersama2 yerrr.. biler tu tak tau lar kann? hehehe...

Suki Cida:
TQqqqqq! :D

Liea:
hehehe.. kat FB pun aku publish Liea.. sbb kat sini agak limited sikit lar.. kat sana lagi banyak gambar2 yg lelain...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails