COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, August 14, 2009

Kena Penjara Kerana Menguap


CHICAGO: Seorang lelaki yang menghadiri perbicaraan sepupunya di mahkamah atas kesalahan dadah, dijatuhi hukuman penjara enam bulan atas dakwaan menghina mahkamah apabila menguap terlampau kuat.


Hakim Daniel Rozak, terpaksa memberhentikan perbicaraan selepas terganggu apabila Clifton Williams, 33, mengeluarkan suara kuat "aahhhhh" ketika menguap di tempat duduknya di bahagian belakang mahkamah.

p/s: hah! kan tak pasal2 ko pun masuk penjara sekali... adoiii.. macam2 arrr....

6 comments:

lidasyah said...

giler ke apa.. adoi benda tu pun kena ker.. aiseh.. buang karan tul la,...

so sapa2 suka menguap sesuka hati.. sila beware yer,..

ahaha lawok2..

Mdm Lulu said...

kadang -kadang pikir mcm dah x logik je..menguap pun kene penajra..tp kalau menguap ditempat yg x sepatutnye,harusla kan..nampak mcm biadap plak...

Mdm Lulu said...

kalau dah tempat yg formal,dibuat macamtu,memang sewajarnye kene la..nampak biadap kan...

Deqna said...

lar tak pasal2...

tulah sape suruh tak pakai mask?? hehe

NeenaAnuar said...

lidasyah:
mungkin dia tak aware ngan amaran kat situ kannn... tu yg kene tuu.. hehehe..

Mdm Lulu:
Thanks for dropping ur comment sis!
yeahh... biadap tak bertempat lar pulak kannn... hehehe..

Deqna:
ha'ah kannn.. kalau dia pakai mask.. harus dia selamat! hik.. hik..

ean said...

hahahaha.... lucu la...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails