COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, August 20, 2009

Nabilah Punyer Habits


Si Nabilah.... kalau nak tido... dia ade satu habit... memang dari kecik dia suka sgt ngan habits niee...









Gitu lar caranyer kalau dia nak tido... mesti nak ade sorang kat sebelah dia... then letak tangan camtuh... kalau tak.. mampos dia tak nak tidooo.... tapi best wooooooo dia buat camtuu... rasa cam sedaaaaaaaaappppp jerrr rasanyer biler jari dia buat cam gituh... rasa cam touch tak touch jerr.. tapi ade masa cam kegelian pun yer gakk...


3 comments:

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

kita lak kalu nak tido harus cari tangan en shukri...kena skit pun xpa la..janji terasa...ehhehehe baru feel gitu nak tido..

Deqna said...

mcm2 peel kan... anak buah aku pulak si adam tu mesti nak siku org atau pun dagu org...pastu siku or dagu tu kena dia tonyoh kat dahi dia..

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
wahhh... sis pun sama gak nak kene carik tangan... hehehe.. good2..

Deqna:
hahahaha... lagi bestt.. nakkan siku... kalau dpt siku tajamm mau luka lak kepala si adam tuu... hehehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails