COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, August 27, 2009

Berbuka DiRumah Ayahanda


Hari kedua berpuasa... we ollz berbuka umah ayahanda pulak!



Uishh... daddy ku yg seksi!



Penuh lauk satu meja... lauk di buat secara pot luck!


Masing2 bersungguh2 makan... melainkan aku... hehehe... sbb kan cuti.. tugas ku memang si ceconet Qaseh tuu....



Semua org ade... melainkan abg ipar aku sbb kerja shift... oh ya... yg sememangnyer takkan ade buat selama-lamanyer adelah arwah mak!! Rindunyer ngan arwah makkk.. rindu ngan air tangan dia.... rindu ngan kesibukkan dia kat dapur... camner dia melayan kami anak beranak makan waktu buka puasa.. dia lah org yg paling sibuk sekali! Ckp jer nak makan apa... mak lar yg akan masak... sakit2 pun dia akan masak... skg.... itu semua hanya kenangan yg terpalit dlm hati aku... aku memang sebak setiap kali tiba nyer ramadhan... apatah lagi hari raya... nie merupakan tahun kedua aku beraya tanpa mak... tahun lepas lebih terasa... but tahun nie masih terasa! Sobb.. Sobb... :(

Ohhh... I've been trying not to be emo here! but arrghh... dunno why... she's always in my mind.. in my heart!

Luv U mom! I know u always in my heart.. and I know u always around me forever!!

7 comments:

Suki Cida said...

hugz neena... i know perasaan neena... lagi2 nak raya... kita sama2 sedekah fatiha tuk dia eh..

anyway u look pretty la dlm semua tu... oh lupa after Qaseh...wakakaka

lidasyah said...

so sad to read this entry... mmm sob sob sob.. can't comment anything ... :-(

Hasra_Razali said...

Sgguhnya bukan mudah seorang anak utk mndpt pengganti seorg bergelar IBU...walau cmner pun, ingatan pada dia pasti tidak padam...sedangkan Hasra ni mak takde pergi umrah tu sudah terasa apatah lagi Neena..

Alfatihah buat arwah...:-(

Deqna said...

ko tau ko telah membuatkan sumer org emo ok...

sabar yer fren.. yg pergi tetap pergi. Doakan yg terbaik buatnya..

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

Al-fatihah tuk arwah mak sis..doakan lah kesejahteraan dia kat sana..moga2 rohnya di tempatkan di kalangan insan2 yang terpilih..memang sedih kan bila kita kehilangan seseorang yang amat bermakna dalam hidup kita..but live must go on..pray for ur late mother..AMIN...

Nanthini said...

kak neena..now you got a new competitor......her eyes really romantic n killing......woooooo.....she can be a modal in future

NeenaAnuar said...

To all....
Thanks for your support and prayers for my late mom! *HUGS*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails