COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, March 26, 2010

TQ Mak Long Rayyan!


Semalam waktu buat entry Promos about b'day baby Chelsea Rayyan... memang saja tak nak bubuh gambo MakLong dia... hehehehe... aku tau dia mesti tanya sama aku... mana gambo dia?? Jangannn maraaaa arrr MakLong Cida.... memang saja jerk aku tak bubuh gambar hang semalam.... tak nak kaaa aku buat satu entry bubuh gambar hang sorang??? eh silap berdua infact! hihihi....



_DSC0698 copy
Cida & Hubby....
Kalau Family Rayyan penyokong kuat Chelsea....
MakLong & PakLong Rayyan lak penyokong kuat LiverPool!
Tak dilupakan atok Rayyan pulak penyokong kuat Arsenal!
Confirm riuh rumah biler tengok bola sesama nie... hehehehe...


Thanks Cida sbb sudi rekomen kan en. teman to your sista! Nanti esok2 turn anak hang.. jgn lupa kat en. teman yerr.... hehehehe.... :D

8 comments:

Suki Cida said...

no problemo! hasil kerja en teman mmg terbaekkkk... sok sok ada peluang ku rekemen hang naaaa....

wei cida gurau je la neena... hahahah buat entry plak... ku maluuu tapi suke... kah kah kah... tq peren!

ina mail said...

Kalau tak terbaek ,takkan hari-hari nak jenguk blog neena nak tengok gambar yang cantik-cantik.

POSH76 said...

kelas la gambo mereka berdua...sedondon gitu...hehe

mesti lepas ni lagi banyak biz masuk insyallah...wish all the best

Lady of Leisure said...

neeeena... ada tag for uuuuuuuuu....
hehehe

NeenaAnuar said...

Cida:
TQ "maklong"... :D

hahahahaa.. tak per larr... memang aku dah plann pun nak wat entry niee.. pasai tu aku tak bubuh gambar hang kat entry yg lepas.. :D

NeenaAnuar said...

Kak Ina:
hehehehehee... TQ so much kak!! mmuuuuuaaahhhsss!!!

NeenaAnuar said...

POSH:
yea.. mereka adelah fantik fan of liverpool! :D

hehehee.. insyallah.. mudah mudahan babe.. thanks for your wish! muuaahhss!!

NeenaAnuar said...

Lady:
hohohoho.. TQ laling!! I dah tengok dah.. nanti I buat yer! Thanks coz ingat kat I! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails