COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, July 16, 2009

Hilang pangsapuri angkara tilam meletup

BERLIN: Gara-gara cuba membaiki tilam angin yang bocor, seorang lelaki Jerman kehilangan pangsapurinya apabila tilam itu meletup menyebabkan dinding ruang tamu kediamannya runtuh.

Lelaki berusia 45 tahun itu pada mulanya dikatakan menggunakan gam tayar kereta untuk membaiki tilam itu sebelum membiarkannya semalaman.

Bagaimanapun tilam itu tiba-tiba meletup apabila dia cuba mengembungkannya.

P/S: TAK PASAL2 LELAKI TU HILANG RUMAH YG BERHARGA YG MANA DAH TENTU2 LEBIH DARI HARGA TILAM DIA TUUU.... LAWAK TOL LAR... KALAU DIA BELI JER TILAM BARU KAN ABIS CITER...

5 comments:

nasaoji said...

issshh..ade ke..

syg duit tu...

cam kt, syg duit nak byr letrik, sudahnyer, kene labur satu mlm tuk byr bilik..lebh dr bil letrik tu...

hehehehhehe....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

macam2 hal mat2 saleh nie kan..

lidasyah said...

uishh sadis tul la.. ntah apa2 la.. kerja sia2 jer ni.. tak pasal hilang rumah kerana tilam.. aiseh... tersangat sedih. mau menonggeng frust ni..

Deqna said...

wah tilam pun boleh mengakibatkan letupan yer.. kalau camnie kalau nak roboh2 tak yah pakai bom pakai tilam jer..kan

NeenaAnuar said...

nasaoji:
hahaha.. tu lar.. kes nyer cam dah sama jek ngan kes awk kan.. tak perr.. belajar dari kesiilapan kannn...

Purplelicious:
tu lar.. diaorg nie ade jer bende yg pelik2 nak dilakukan... hehee...

lidasyah:
hehehe... tu lar pasal kannn... tak pasal2 dah ilang umah...

Deqna:
hahahahahahaaha... ko memang lawak OK! aku kalau baca komen ko harus aku tergelak terbahak2... betol gak ko kata kan tu yer.. esok2 kalau nak runtuhkan umah2 lama.. pakai jer cara mat saleh nie kann... hehehee...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails