COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Saturday, July 11, 2009

Berehat!


Holaaaa......

Hari nie berehat2 di rumah saja bersama suami tercinta... takat masa aku buat entry nie masih lagi lar berehat2 di rumah sahaja.. tak tau lar kan.. jap2 lagi tetiba aku ade aktivity ker mana tau kannn.... anyway... aku ade lar beberapa storry morry yg aku nak tempek kat sini... tapi entah leww.. aku punyer lar malas nak hupdate! dah sampai hari malas aku lar nie kot... banyak citer... tapi cam malasnyer lar nak create entry & bercerita... ampuuunnnnnn yerrr.. nanti aku rajin akan ku hupdate! :D


Skg nie... aku tengah menonton MJ Live in Concert @ Bucharest (DVD Version).. sambil menikmati keenakkannnnnn...................






betapa enakknyerrr inti pati coklat niee... yumm.... yummmm.... yuuuummmyyyyyyyy.....



7 comments:

aj said...

kat sini ade satu kotak diisi dgn 3 jenis perero roche

datang2 la ye =D

aj said...

kluar ke comment tadi ??

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah sedapnyer ferrero rocher..nak skit..hheheheheheh

NeenaAnuar said...

aj:
wow! but 3 jer yub? mana cukup tuuu... hehehehehee... :P

aj:
keluar.. keluar.. ade niee.. :D

purplelicious:
memang sedap kannnn.... boleh.. nanti kite jumpa awk kite share2 yerr.. :D

nasaoji said...

hurm....suker den itu coklat...

klu p kursus kat langkawi, harus bl coklat tu...yg bru kt try, yg salut yg kelapa...hurrrmmm..nyum...nyum...

Deqna said...

my feberet..nak siket..

NeenaAnuar said...

nasaoji:
ha'ah.. memang besst taw kalau shopping coklat kat langkawi... murah2... ohh ade yg baru nyer perisa yek.. nak kene cuba nih!

Deqna:
ohh ko nyer pebret gak yerr.. ok nanti aku kasi ko sikit yerr..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails