COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Monday, July 6, 2009

CSI


Hari tu umah aku didatangi oleh 3 org yg tak aku kenali.. diaorg buat CSI kat umah aku...



siapakah mereka bertiga nie? entah sememangnyer kami laki bini tak kenali....


bersungguh2 betol laki aku memberi peneranagan...


sampai batok2 lagi...


penuh semangat... penuh konsentrasi...


Tak cukup ngan interview kami laki bini.. dia nak amik gambar kawin aku lak? apa kess??


almari Ikea aku pun jadik mangsa dia..


sampai kan ke meja makan aku pun diaorg amik gambar.. apakah??


tengok tuu.. dia dok clik sana...


clik sini....


dapur pun diaorg nak terjah jugakkk???


abis semua brg2 keperluan aku diaorg geledah dan amik gambar... salah ker aku guna brg2 tu semua??


tengok tuuu.. sampaikan fridge magnet pun diaorg nak amik gambar....


tak cukup luar fridge.. dlm fridge pun diaorg amik gambar jugak...


part nie paling tak tahan.. sampaikan rak kotak kasut aku pun diaorg nak amik gambar!


bilik air pun menjadik mangsa lensa camera!


tak cukup ngan itu... bilik aku pun mereka geledah!


baju hubby... ngan...


baju aku turut menjadi mangsa!


APAKAH YG TERJADI??

Aku ngan hubby perlu memberi kerjasama ngan mereka bertiga itu... diaorg nak mintak penjelasan & pendapat dari kami berdua... pendapat tentang apa? Hah.. pendapat tentang lifestyle kiteorg yg benorr nyerr.... hehehehehe..

Camnie citer nyer... mereka2 ini... dtg dari TESCO.. diaorg buat survey.. aku tak tau lar korang penah dengar tak about this survey... tapi laki aku dah a few times jugak lar dia dpt survey2 camnie.. before this dia penah dpt TV3, McD dan dll..

So, hari tu diaorg nie dtg nak tau lar kiteorg nyer lifestyle camnerr... apa yg kite org pakai.. apa yg kiteorg prefer... more on quality or branding... suka tak shopping under home branding cam Tesco product.. so diaorg akan tanyer lar... kite kene jawab ngan sejujur2nyer lar.. sbb diaorg kene buat report on the survey.. so, barular diaorg tau apa kehendak pengguna masa kini kannn...

Contoh lar aku bagi kat sini, korang selalu makan burger kat McD... tetiba jek esok2 korang tengok burger McChiken lar contoh nyer dah tak der kat McD tuuu.. maka gamak2nyer itu adelah kerje2 org yg cam kiteorg nie lar.. kalau diaorg tanyer best tak McD? Then kiteorg bagi respond ngan mengatakan tak best lar... tak sedap!! (tak der maknenyer aku nak kata tak sedap McChiken tu.. sbb dah sah2 favourite aku tuu.. hehehe... nie aku bagi contoh jerr) So, kami2 nie adelah respondent2 kpd sesuatu product ituu...

Maka nyer cam aku hari tu.. diaorg amik gambar tu just for diaorg nyer research purposes only lar... bukan tuk apa pun... diaorg nak tau lar.. aku prefer pakai kasut apa.. baju brand apa.. kalau foodstuff @ brg2 keperluan dapur aku suka shopping kat mana... bende2 camtuh lar gamaknyer....

Jadiii, setelah meluangkan masa selama 2 jam bersama mereka.. mereka pun pulang lar...
.


tapi sebelum pulang tuu.. dpt lar sekeping envelope sbg token!


jalan baik2 yer kata hubby aku... hehehe...


Token dari Tesco!


bukan main excited lagi hubby aku nak bukak envelope tuu....




Nak tengok apa yg terisi dlm evelope tuuuu.....






Voucher Tesco berjumlah RM200


Dengan hanya meluangkan masa selama 2 jam... aku dpt lar rezeki sebanyak RM200... OK kann?? Alhamdullilahhh... bertambah2 rezeki aku akhir2 niee yerr... syukur sgt kepada Allah S.W.T kerana sesungguhnyer DIA lah pemberi sesuatu rezeki ituuu....

p/s: tengah pikir biler nak pegi shopping niee...


6 comments:

Hasra_Razali said...

Ermm
mencurah2 rezeki Neena kan...alhamdulillah..:-)

nasaoji said...

tu dia....

suspen je tau nengok gambo sumer tu...;p

rezki lg tu, leh crik barang dapur kat tesco..kan...;p

ana izzati said...

waaa....rezeki lg...
alhamdulillah..rezeki berlipat kali ganda..guna sebaik mungkin..hehe

Deqna said...

mula2 aku pun naik felik gak apa yg derang buat kat rmh ko. Kot iyer pun blogger takkan dalam almari, bilik air segala nak amik gambar muskil gaklah aku sekejapan..

rupanya derang tgh wat survey.. memang dah macam csi dah pun..

camne ko leh terjebak yer?? aku pun nak gaklah di survey2 nie.. dapat voucher RM200, byk tu for shopping...

Suki Cida said...

rejeki!

nak gelak... ku ingatkan diorg ni ada blog...hahahah over dr kita... tapi best diorg CSI neena, neena CSI diorg... kih kih kih...

nak ikut shoping bole? hahahaha... duit binus beli hadiah kawin, duit tesco ni simpan tuk gift baby.... wakakakak.... ok aaaaaaa (nabila stlye)

NeenaAnuar said...

Hasra:
Alhamdulillah....

nasaoji:
ha'ah.. memang nak shopping barang dapur pun nanti dik..

anna izzati:
hehehehe..TQ dik! :)

Deqna:
hahahahahaha.. mereka nyer gaya memang cam blogger tegar gak! ahaks!!

hahaha... camner aku leh terjebak yerrr... nak citer kat sini panjang.. nanti biler kite jumpa aku citer yerrr...

Suki:
tu lar kann... dlm pada depa amik gambar tuuu.. neena pun amik gambar diaorg sama.. hehehe.. cam lawak jek time tuuu...

bolehhhhhh.... hahahahaaha.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails