COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Friday, January 1, 2010

Disebalik 2009.. Menjelang 2010...


Berlalu sudah 2009... hari ini... muncul nyer 2010...


Aku lalui 2009 dengan permulaan yg sgt baik... alhamdullilah... everything goes so smoothly! Tahun yg penuh dengan percutian2 yg sgt menarik buat diri aku & en. teman! Bermula pada bulan 3 aku & en. teman bercuti di Cameron Highland sempena b'day en. teman... then bulan 5 kami bercuti di Maldives which is satu percutian yg sememangnyer tak disangka-sangka yg mana satu hari aku bakal menjejakkan kaki di salah satu pulau yg tercantik di dunia itu and to tell u the truth it was superb! Oh ya, beberapa hari sebelum ke Maldives aku sempat berPRE-holiday di PD atas undangan my fren Deyna... this trip was really fun!!

After that... aku & en. teman bawak my dad bercuti2 ke kg. halaman arwah mak aku @ Terengganu.. we've been to Tasik Kenyir... Such a nice place for mind relaxation! Bulan 11 = our wedding anniversary... so we celebrated our 4th Wedding annivesary @ Gold Coast, Australia... tempat yg sgt giler2 & fun! So, pendek kata... tahun 2009 nie penuh ngan aktiviti2 bercuti sesaja lah gamaknyer... so adelah tepat & tidak mustahil apabila aku buat poll voting hari tu.... keputusannyer adelahhh.....


66% mengatakan page aku nie about my vacation!


Tapi dlm saat2 manis & indah aku layari dlm tempoh2 percutian aku tu... masih lagi ade sekelumit incident pahit getir yg aku lalui sepanjang tahun 2009... dan yg paling aku sedih dlm pada aku org sibuk2 nak menyambut tahun baru 2010 nie... aku lak berada dlm keadaan yg kurang sihat... aku dah check tak der kene mengena ngan preggy... kalau aku ade tanda2 preggy, haruslah aku happy kann... takkan aku nak sedih2 @ takot lak... but this is something to do with my health condition... so, itu yg membuatkan aku worried sgt2 now nie... tapi apa pun ... aku hanya mampu berdoa agar kesihatan aku bertambah baik dlm tahun 2010 nie... thanks pada korang2 yg mendoakan kesihatan yg baik buat aku yer!

So, aku & en. teman pun nak amik kesempatan disini tuk mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT TAHUN 2010 to all of you... semoga tahun baru ini akan membawa lebih banyak kenangan manis & indah buat kalian semua... ~HUGS~

NY2010


p/s: banyak citer2 aku yg tergendala sebenarnyer nie... tak sempat lagi nak corat coretkan disini... insyallah... akan aku cuba tuk citerkan disini nanti yer!

8 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

selamat menyambut tahun baru sis..semoga tahun baru nie akan lebih baik n sempurna dari tahun sebelum2nya...
dun worried too much k..insya-allah segalanya akan baik2 belaka...amin..

Deqna said...

salam sahabat selamat tahun baru 2010 semoga keceriaan selalu berdamping dengan dengan kita bersama..semoga Allah memberkati segala persahabatan yang terjalin..Amin

gambar ko sejak kebelakang nie memang klass tersendiri..tahniah friend

Unknown said...

insyallah sis i doakan yg terbaik utk u...allah duga sbb dia sygkan hambanyer..insyallah ada hikmah disebaliknyer

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
Insyallah sis! mudah-mudahan semuanyer baik2 saje... amiinnn...

NeenaAnuar said...

Deqna:
salam tahun baru beb! insyallah... semoga kite semua mendapat berkat dariNYA...

hahahaha.... klasss kah? THanks beb! makin kembang kuncup lar en. teman gamaknyer nie.... hehehe..

NeenaAnuar said...

POSH76:
Thanks Beb! *HUGS*

Nur Irfan Juezrie said...

selamat tahun baru 2010.. semoga tahun baru ni lebih memberikan sinar kegembiraan kepada akak sekeluarga.

NeenaAnuar said...

Nur Irfan:
thanks dik... insyallah.. aminn... ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails