COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, January 27, 2010

Qaseh 1st Birthday!


Dah nak masuk sebulan dah birthday Qaseh... baru hari nie aku ade kesempatan nak bercerita... al-maklum lah mood agak swingg sejak kebelakangan nie...


Since esok aku akan ber'istirehat' di 'pantai'... so hari nie aku nak citer lar jugak about Qaseh nyer 1st Birthday yg berlangsung di umah Atok dia... ye lah... dah confirm2 start esok tangan nie dah tak larat nak menaip dah tuk beberapa hari kan...

Ok.. kejap jerk aku rasa pejam celik pejam celik.. Qaseh dah masuk setahun.. fuh! cepat tol masa berlalu kannn...



Untitled-17 copy

Kek Khas yg mummy Qaseh order from Starbucks!


Now Qaseh dah boleh bertatih sikit2 lar biler org pegang dia... part menjerit jgn ckp.. memang favourite dia... part mengamuk pun leh tahan gak nie... tapi ngan Auntie Nin dia nie... dia takot sikit lar.. hehehee.. biasalah... aku memang garang ngan anak2 buah aku... huhuhu...


Untitled-15 copy

Aksi spontan Qaseh yg berjaya di captured oleh en. teman!


On birthday Qaseh hari tu... adik aku suggest buat makanan secara port luck jerk.. so aku secara volunteer nyer telah menyediakan satu dish...



Bubur copy

Disebabkan buat time minum petang.. so, aku buat bubur pulut hitam...




Untitled-1

Antara makanan2 port luck yg disediakan oleh kami adik beradik...




Family copy

Occassion attended by family member sahaja...



Ok... biler semua org dah ready... harus lar semua org pun dah tak sabar2 nak tengok Qaseh potong kek kan..... So, bergemalah lagu Selamat Hari Jadi buat Qaseh.....



Untitled-13 copy

Yeay! Clap* Clap*




Untitled-12 copy

The happiest parents!


Lepas dah potong kek.. haruslah disusuli ngan acara makan2.... lepas makan2... lepak2 jap... family member pun mintak undur diri... ye lah.. sbb buat hari ahad pada 3hb kan... so, esok nyer nak keje and first day org nak start sekolah.... so, tak sempat nak amik gambar reramai ngan family member semua... infact ade yg bagi hadiah pada Qaseh pun tak sempat nak snap picture sapa tuan punyer hadiah tuu.. takper lar... lepas semua org dah balik... Uncle Nuar dia menjalankan tanggungjawab sepenuhnyer ngan mengambil gambar2 Qaseh with all the prezzieeeess!!!



Untitled-1 copy

Happy sungguh anak buah aku sorang nie biler tengok banyak hadiah yg dia dpt yer!




Untitled-8 copy

Hadiah dari akak aku buat Qaseh...



Untitled-9 copy

Yg nie tak ingat sedara mana yg kasik!



Untitled-11 copy

hahahaha... sian si Qaseh...
asal bukak jerk semuanyer baju... and then semuanyer ala2 pink colour...
welll.... you must understand Qaseh... you are gurgurrrll hoke! hehehee....



Untitled-10 copy

Hah! at last.. ade sorang sedara yg bagi hadiah teddy bear! geramm tol dia ngan bear tu... :D



Ok... now its my turn... so disebabkan aku adelah "tauke" kepada blog nie... seperti biasa haruslah aku ade interprem agak lebih disini.... so jgn muak & jelak tuk tengok gambar2 qaseh dok posing ngan aku yer... hahahaha...


Untitled-2 copy

Anak buah aku nie memang susah tol nak suruh posing pandang tepat ke arah camera taw!




Untitled-3 copy

Taaaaaddaaaa......


Untitled-4 copy




Untitled-5 copy




Untitled-6 copy




Untitled-7 copy

Akhirnyer... dpt gak dia baju yg warnanyer selain dari pinky! hehehe...



Hadiah copy

Qaseh really happy with her giftss....



DSC_2741 copy

1 Happy Family....



Me & Qaseh copy

I will always missss and loves you... my deary Qaseh!


14 comments:

a.j. said...

COemellllnyeee Qaseehhh

Lady of Leisure said...

comel sungguh..
happy besday qaseh..

joijoi80 said...

moga suatu hari nanti neena akan timang anak sendiri..

[z@ck] said...

ada satu gmbr ur sis n hubby tunduk bawah tu kan..
i tot sis ngn hubby tau x..
look familiar..en teman ada iras2 ur bro in law dari atas..dah la specky..
hehehe

ini blog wirdah said...

byk nye adiah qases dpt.jeles ouh.huhuh.

akak,suke la pic last tuh.penoh dgn kaseh syg.wink..wink ;)

Unknown said...

happy birthday qaseh....comel betul gegirl ni....hehe.

Suzana Ikram said...

hapi besday qaseh... cantik2 pic kt sini.. suker negok..

NeenaAnuar said...

a.j:
"If you thinks she is cute.. then, you should see her Auntie" hehehe..

NeenaAnuar said...

Lady of Leisure:
TQ Untie Lady.. :D

NeenaAnuar said...

joijoi80:
Insyallah... thanks dear! ;)

NeenaAnuar said...

z@ck:
hahahaha.. yer ke nie zack? sama tapi tak serupa kottt... hik... hik..

NeenaAnuar said...

ini blog wirdah:
hehehehe.. akak pun suke sgt2 ngan gambar tu dik.. :D

NeenaAnuar said...

POSH76:
TQ Auntie Posh! :))

NeenaAnuar said...

ikiqzana:
TQ sis! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails