COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Wednesday, January 27, 2010

Dia ade kekasih lain! :(


Tak sangka! sampai hati dia mendua kan aku? selama hari nie kata sayang... tak der org lain selain aku... tup2 dah ade girlfriend lain!
Sampai hati en. teman buat aku camgini... sampai hati!!

Now less than 24 hours aku akan "bersantai" di "Pantai".... boleh pulak baru skg nie dia nak bagi tau yang dia dah tak sayang aku and dah jumpa kekasih hati yg lain!


Abis tu kenapa selama hari nie dia diam tanpa berterus terang yg dia sudah ade kekasih lain?? kenapa selama hari nie dia berkelakuan seperti dia sayangkan aku sangat2???

Yaa alllahh... naper nie??? Kalau betol aku bersalah... ade perlakuan aku yg selama hari nie menyakitkan hati nyer... kenapa dia tidak berterus terang dengan aku?? bukan kah itu lebih baik?


Tergamak sungguh en. teman!!

Tanpa ade rasa bersalah dlm diri... ngan slumber jerk dia memperkenalkan gadis pilihan hati dia tu pada aku? and ngan slumber jugak dia kata... memang itulah girlfriend terbaru dia! and sampai hati jugak dia tanpa ade apa2 perasaan bersalah.. dia tunjukkan kad ucapan cinta yg ingin dia kirimkan kepada kekasih hati dia tu pada aku!!


Hancur hati aku.... aku menangis sekuat-kuat hati aku!! aku mintak dia jelaskan... kenapa??? kenapaa?? whhyy Beee??

Lantassss... dlm aku terjerit-jerit & menangis teresak-esak..... sikit pun en. teman tak pedulik! buat tak tau jerk! :((






Terussssss...... mata ku terbuka!!!





NAUZUBILLAH!!!!!



Aku bermimpi rupanyer!!!!! PHEWwwwwwwwww!!!!!! *terus mengucap*



Then, tanpa berlengah terus aku toleh kanan... tengok en. teman ade tak kat sebelah aku? fuh!! sib baik ade... aku tengok dia relaxx jerk tido... lene di ulit selimut betol!
Tanpa berlengahh.... teruss aku peluk en. teman kuat2... sekuat hati aku... and terus menangis!!!! Terkujat en. teman... terus tersedar dari tido... and terus bertanyer....


En. Teman : naper nie sayang... naper????

Aku : *menangis tak ingat dunia... abis semua air mata & air hidung keluar*

En. Teman : eeehh.... naper nie??? sakit ker???

Aku : *masih tak terkata*

En. Teman : ehh... dah dah..... jgn lar nangis... naper nie... ckp lar...

Aku : I mimpiiii.... I mimmpiiii you ade girlfriend lain....

En. Teman : larrrrr... tak der apa lah... ni Bee ade nie... jgn risau keh... dah2... jgn nangis... *sambil memeluk aku se-erat eratnyer*

Aku : *air mata terusssss berjujurannnn*

En. Teman : dah... dahh... ssssshhhhhhhhuuuuu.....

Aku : You jgn tinggal kan I yerrr...

En. Teman : takk... takkk... I takkan tinggalkan you sayang.... dah... dahh... jgn nangis... gie toilet... cuci muka & amik wuduk.....

Aku : Okkkk.... :(



Aku on lampu.... tengok jam kol 5:30 pagi... pergi toilet... dlm toilet leh sambung nangis lagi nie... uuuiiiisshhhh... tak penah aku rasa camgini... betol2 punyer mimpi nie.. hebat tol pukulan dia... rasa cam betol betolllll jerk kejadian tuuuu.... Tak tau lah naper this time punyer mimpi.. cam reall sgt pulak rasanyerr... uhukk.. uhuuukk... Tu yg boleh berjujurann air mata tanpa henti tu... adusss.. malusss tol lar!

Lepas amik wuduk.. nak solat subuh.. belum masuk waktu.. so, baring balik... terus en. teman peluk aku erat2... pastu dlm pada tu, aku pun citer lar in detail apa yg aku mimpi kan tadi tu....


En. teman : eeehhh.. tak der lar.. mana ade girlfriend.... sayang sorang jerk larr.... dah2.. jgn pikir yg bukan2 keh...

Aku : betol nie??? tak tipu?? (*leh lak tanyer soklan bangang kan?*)

En. teman : iiiyaaaa... tak tipu... sumpah!

Aku : ooo okkk... (*masih dlm ketakutan*)

En. teman : dah2 jgn pikir bukan2 yerr... miimpi jer tuu....

Aku : hhmmmm... errrmmm... bee tau tak... girlfriend Bee yg I mimpi tu kannn... dia org putih tawww... minah salleh mana entah yg you dpt tackle! bukan main you yerr... tak padan! nak carik org putih.. apa I nie gelap sangatt ker?? *sesuatu disitu*

En. teman : hahahahahahahaha... (ketawa terbahak-bahak lak dia time nie) Ooooo.. minah salleh yek... CANTIK tak??

Aku : huh??? rasanyer... sumpah I lagi chantekkk kot!!! aaikkk.. ade hati lagi nak tau chantek ker tak yer Bee??

En. Teman : ye lar.... org skg nie... nak2 org pompuan... semuanyer nak carik mat salleh jerr.... so Bee pun nak lar jugak pilih minah sallehhh.... hehehehehe....



Aku : Elehh.. tak hagak!! *sambil memberikan satu cubitan di perot en. teman*


En. Teman : hehehehehehe... dah lar.. tak der apa lar tu... I sayang you.. and I'll alwayszz loves you ok! Don't worry... I'll take care of you!

Aku : Ok.. thanks dear!! (*dlm hati bervungga-vungga nie... ckp dlm hati... nasib baik ianyer sekadar mimpi!! phewwww!!*)



Haaaa... itulah akibat kalau pikiran terlalu runsing! pikir macam2 sgt... sampai membawak ke tido... sebelum tido dah baca ayat qursi semua dah... but when your mind terlalu banyak berpikir... mula lah macam2 mimpi pelik yg timbul!

Walhal memang en. teman yg akan temankan aku nanti kat 'pantai' kann.. so, mimpi tu seolah-olah buat aku rasa yg biler aku dlm keadaan camgini... en. teman dah nak carik lain! haiisshh!! suweeeyy tol lar mimpi tu.. memang confirm permainan SYAITOOONNN lar tu.. huhuhu...


En. teman sepatotnyer kerja hari nie.... tapi disebabkan dia dah terkujat berukkk di awal subuh ngan cerita dongeng aku tu... terus dia diserang migrain... tak pasal2 dpt MC... hahaha...

So, dpt lah aku bermanja-manja kuching ngan dia sepanjang hari nie sebelum dia tak dpt nak bermanja-manja kuchinnnn ngan aku lak start esok! heheheehe...




P1030635

"I will alwaysss love youuuuuuuu"


11 comments:

Pepel BoNda AmaNi said...

ohh kita pun penah mimpi en shukri ada orang lain..huhuhuhuhu pas tue terjaga dari tido nangis2 lagi..hahahah klakar pun ada bila ingat2kan balik..dun worie sis...en teman akan sentiasa di sisi menemani sis sepanjang masa...sis cinta hati dia kan..dun worie k dear....wish u semoga kekal sehingga ujung nyawa...

Unknown said...

wat suspen jer...kalu mimpi lagu tu insyallah takkan ada yg lain nyer...don't worry too much I can see en teman sumpah tak cari lain...mana nak cari isteri cam kajol yang oii...hehe

a.j. said...

saya pernah mimpi ngigau sambil menangis

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
hahaha.. sis pun penah gak yek mimpi camgitu.. kite nie first time lah.. punyer lar teruk rasanyer... memang biler pikir2 balik kelakor giler lar pulak... hahaha..

thanks sis! muuuahhh!

NeenaAnuar said...

POSH76:
hahahahahaha... you make me laugh lar beb! hehehe.. thanks dear! muuuahh!!!

NeenaAnuar said...

a.j.:
heheehe.. tu biasa! :D

Lady of Leisure said...

heheheh... suspen tol tajuk entry nih...
:

Deqna said...

mujur sekadar mimpi sahaja..

tapi aku tau Nuar takkan wat begitu punya.. dia kan sayangkan bini dia nie...

NeenaAnuar said...

Lady of Leisure:
hehehehee... terasa yek ke-suspen-nan nyer? hiks!

NeenaAnuar said...

Deqna:
huhuhu... kalau dia betol2 buat.. siap dia aku kerja kan.. *ceaaa ayat velagak disitu* hehehe...

AQ Eyfa said...

so sweet..tacing nyew..tetibe i lak yg nak meleleh ayaq mata ehhh..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails