COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Saturday, January 2, 2010

Kesian En. Teman... Azam 2010...


Sian en. teman... baru masuk tahun baru... calendar tak sempat nak panas tapi dia dah kene keje... semalam keje 1/2 day... hari nie full day... 9AM-5PM... yelah... org kene buat reporting setiap awal bulan & awal tahun.. harus lah banyak giler keje kann.. so, dia consider claim OT lah...


Aku tak kisah... dia pergi keje, balik bukan tangan kosong pun kan... dah tentu2 bawak balik rezeki yg halal... cumanye sian lah kat dia tu.... cuti tuk merehatkan diri sendiri sgt2 limited... "takper lar Bee, rezeki awal tahun kan... alhamdulillah...."

Aku memang melepakkk jerk lar kat umah.... tak der gie mana2 pun... lagi pun aku memang nak merehatkan diri & minda betoi2... off from cooking (alah, macam lar selalu sgt masak pun... hehehehe)... and off from cleaning... keje aku since semalam just makan... tengok TV & tido sesaja... ye lah.. aku rasa kesihatan aku terganggu lately nie pun... mungkin aku overstress! Doktor suruh aku relax kan diri bebetol dulu... nanti dtg buat check up lagi... harap2 everything will be fine! Insyallah...

So, azam aku ditahun baru nie which aku memang dah set since tahun baru islam hari tu pun.. adelah nak overcome perasaan overstress aku nie... stress boleh.. but not overstresss!! Hehehehe.. well it runs in my blood dowh!! susah nak buang tuuu.. but akan aku cuba tuk berubah demi kebaikkan diri sendiri kan?

Lagipun buat apa aku nak worried tooo much biler aku ade seorang teman yg sgt setia berada disamping aku... dia seorang yg sgt2 supportive! sgt positive! & sgt loving!! malah dia bukanlah sekadar teman yg biasa... dia ade lah teman yg sgt luar biasa... dia adelah teman sehidup semati aku... dialah nyawa aku... dialah penghibur aku dikala aku berduka... dia lah segala-galanyer utk aku...



Bee

Sapa lagi kalau bukan En. Teman!
Tengok muke dia jerk dah membuatkan aku tenang... tak kire lah dia buat mimik muka yg macam mana sekali pun....

"Bee... Thanks for being there alwayzzz for me!!! You're my everything & I love you soooo much!!!"


4 comments:

Unknown said...

jgn stress2 tawww....enjoy urself...me kalu hubby takde tersangatler bosannyer....kalu ada sonok sbb ada teman nak melayan pot pet2 hehe

Pepel BoNda AmaNi said...

yup btoi tue..sis should throw away perasaan overstress tue..jangan risau sis sentiasa di dampingi insan2 yang selalu mengambil berat tentang sis..enjoy ur live ok...

NeenaAnuar said...

POSH76:
ok.. ok... I akan cuba tuk buang jauh2 kuman stress tuu.. hik.. hik..
tu lar kan... kalau ade hubby, ade lar org yg nak layan kitenyer pot pet nie... kalau tak, ckp sorang2 jerk lar jawabnyer... hihi...

NeenaAnuar said...

Purplelicious:
yup! I will.. insyallahh... will try to throw away virus2 stress tu kan.. and then kalau boleh nak bunuh jugak si pembawak virus2 stress tu pada diri kite nie ha... hehehehe.. anyway thanks sis! muahh!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails