COPYRIGHT WARNING!

ALL IMAGES ARE THE SOLE PROPERTY OF http://neenaanuar.blogspot.com. ANY REPRODUCTION, REPRINTING AND REPUBLISHING OF ALL IMAGES FROM THIS WEBPAGE, WITHOUT THE SOLE PERMISSION OF THE BLOG OWNER ARE EXPRESSLY FORBIDDEN! (Kalau anda mencuri, anda berdosa! Saya tak nampak, tapi Allah Maha Mengetahui!)

Thursday, January 28, 2010

Daq.. Diq.. Duq...


By now mungkin aku dah berada di Pantai Medical Centre... get ready and do the ward checking in.... will try to get 1 single bed... hopefully tak full house lar....


perasaan harus lah berdebar-debar... dag.. dig... dug... almaklum lah nie pertama kali aku melangkah masuk hospital dengan mendaftarkan nama atas diri sendiri... selalunyer bawak parents jerk... now turn aku pulak... sobbb... soobbb... :(

Tapi tak per... aku still berpikiran positive and try to be strong!! after got all the support from my beloved families.... and also tak lupa pada Arfah, Sarah & Liea! You all rockkss guurrllss!! sesunggguhnyer korang telah menceriakan hari2 aku lately nie... hehehehehe.... anyway.. I'll story about them later2 yeahh!

Now nie aku just berharap agar semuanyer berjalan lancar.. I know this is quite common.. but as a first timer yg being awarded... rasanyer cam cuuuaaaakk giler hoke! huhuhu...

Also thanks to all my beloved readerssss... aku nak ucapkan ribuannn terima kasih yg teramat-amat sgtt.. for your concerns and your prayers for me!! aku sgt2 menghargainyer ok!! LOVE YOU ALLS!!! *HUGS*

Apa pun... ade satu kata2 semangat yg pada aku sgt2 menarik aku dpt dari 1 of my blogger fren... kata2 itu berbunyik begini....

"Kadangkala Allah hilangkan sekejap matahari... kemudian Allah datangkan pula guruh & kilat .. puas kita menangis , mencari di manakah matahari?? rupanyer Allah nak hadiahkan kita pelangi..."

Thanks L@N@ !! Kata2 tu sesungguhnyer memberi satu suntikan semangat buat Neena! ;)

p/s: Insyallah... kalau berkesempatan... aku dah pesan kat en. teman tuk update blog aku nie.. jgn bagi suyi sepi.. if everything ok... tunggukan saja kemunculan aku di katil org sakit nanti... hahaha...

14 comments:

Unknown said...

welkom dear.. love u too .. ehehe

Unknown said...

beb hopefully everything will be good..don't worry ktorg sumer doakan u yer....sakit2 pun ingat blog..bagus betul hehe

i mmg takut dgn hospital.....huhu

Suzana Ikram said...

kuat kan semangat ye neena.. harap2 cpt sembuh sediakala..

a.j. said...

Gud luck neena! ayub doakan kebaikan neena!

ini blog wirdah said...

tajuk entri macam nak nyanti lagu dangdut.hhehee~

oh.sgt tersentuh juga dgn kata2 cik l@n@ tu..sgt touching.

Deqna said...

semoga semuanya selamat. aku doakan tuk ko yer...

p/s: aku baru tau hari ni..I'm so sorry to hear that..

eqbalzack said...

semoga cepat sembuh...

NeenaAnuar said...

L@n@:
muaaahh!!!

NeenaAnuar said...

POSH76:
I pun takott giler beb! tapi TER-Paksa memberani kan diri.. huhuhu.. anyway. thanks beb!

NeenaAnuar said...

ikiqzana:
Thanks kak! ;)

NeenaAnuar said...

a.j.:
Thanks pak yub! :D

NeenaAnuar said...

ini blog wirdah:
kannn... akak pun sgt2 tersentuh ngan kata2 itu.. huhu...

NeenaAnuar said...

Deqna:
Alhamdulillah fren.. semuanyer dah pun selamat now nie.. :D

NeenaAnuar said...

eqbalzack:
Thanks bro!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails